paolo_novy Přidat reklamu

Téma: záhadné startování
31.8.2014 v 08:38
Nazdar...dostal se mi pod ruce tento stroj.Po delším odstavení si jí majitel přál zprovoznit...což,ruku na motor,byla práce na 14dní rozebirání,čištění,seřizovaní a podobně.Ale pojďme k oné záhadě - když na stroji není napojená nádrž s pal.kohoutem a není nalitý olej tak to nastartuje a jede..jakmile doleji olej či namontuji palivovku nic-ani neškrtne a přitom točí.V palivovce jsem nic nenašel a nad olejem mi tak nějak stojí rozum.Vyměnil jsem hadičky,olej je nový i s filtrem,podtlaky dobré,benzín nový čistý a teče....Díky za rady a pomoc.

(reakce na) záhadné startování

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2014 v 11:23 | Nahoru | #1

DRN. píše: taky mi to blbne, stačí refresh stránky když to dlouho píše odesílám



Refresh asi ne - to naopak znovu odešle příkaz a právě proto je tu pak příspěvek víckrát. Spíš, než na serveru, to možná bude problém někde v prohlížeči, nebo v komunikaci, jelikož když se to stane mně, tak se také jen začne "točit kolečko", stránka se nijak nemění, ale když přejedu na jinou stránku (třeba hlavní stránku fóra) a pak přejedu zpět do tématu, příspěvek už tam normálně je. Přitom předtím se to tváří, že se celá operace zasekla hned na počátku odesílání a příspěvek tak vůbec neodešel na server.

Jinak k tématu - zda motor naskočí, nebo nenaskočí, s hladinou oleje nijak nesouvisí a hladinu nesnižuj, naopak hlídej, aby byla na maximu, motor je na to dost cimprlich a jak za jízdy blikne kontrolka mazání, je už zpravidla pozdě. Napadá mě, jestli funguje podtlakové otevírání kohoutu a palivová cesta se tak s kohoutem a nádrží vůbec otevírá. Když s benzinem z flašky přímo do karbců motor běží a s kompletní cestou paliva nejde. Jinak spíš bude chyba v seřízení karbců.

záhadné startování

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2014 v 11:41 | Nahoru | #2
Stačí dát kohout na pozici "PRI", nechat tak pár minut natékat, pro kontrolu klidně odpojit hadičku od karbců a tak přímo zkontrolovat, zda v této pozici benzin poteče. Pak ještě odpojit hadici podtlaku a potáhnout podtlak (raději vhodnou injekční stříkačkou, než ústy - ať si necucne, kdyby byly děravá membrána v kohoutu).
Také by mohla být příčina ve "školácké chybě", kdy se po demontáží a montáži nádrže (kdy se odpojovaly hadice) zapomene znovu otevřít horní (zespodu nádrže umístěný) kohout. Pak pochopitelně benzin nepoteče vůbec.

1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2014 v 20:28 | Nahoru | #3
tak jinak, není teda nějakej skrat na olejovém čidle? Vadný čidlo, kabeláž?

Naposledy editováno 31.08.2014 20:29:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2014 v 23:02 | Nahoru | #4
los-fazeros> GS500 nemá hladinový snímač, jako třeba Yamahy, ale klasický tlakový spínač. A obvod žárovky mazání a spínače není nijak spřažen se zapalováním, žárovka je prostě spínaná na kostru. Takže i kdyby kontrolka svítila, motor stejně musí běžet.

Kdyby se závada projevovala vyloženě od hladiny oleje, tak mě napadá jedině, že by byla už horší baterka a neměla by sílu utočit starter a ještě dát potřebné napětí pro svíčky. Ubráním oleje, kor pod kritickou mez, kdy by se zavzdušnila zubovka, už tato nemusí mít takový odpor otáčení a tím i celý motor klade menší odpor starteru. Motor s tak malým množstvím oleje by se ale pochopitelně vůbec startovat neměl. Spíš ale nakonec bude chyba jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování

Skvělá odpověď, děkuji! 2.9.2014 v 19:15 | Nahoru | #5
J.M.K.> no já to myslel tak, jestli není šlus ve svazku, kabel od kontrolky vs nějakej signál, co já vim, jestli gseso maže (svítí olej) při takovejhle mini náplni ...
Neutrál svítí? Co zkusit startovat se zmačklou spojkou... Takhle od kompu těžký radit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist