Skvělá odpověď, děkuji!
26.7.2014 v 11:09
|
Nahoru | #1
K posouzení celé věci tu chybí dost informací.Ten motor neznám.Jak vypadá vačka?Je tam ta správná?Opravdu je to poškození od vačky?zdá se mi na ten hrníček úzká.Podle vzniklého poškození hrníčku bych soudil,že se neotáčí za provozu a vačka tluče stále do stejného místa,jenže pokud je takhle vydrolené styčné místo s vačkou,musí být poškozená i vačka.Co ta černota na hrníčku? Jaký tam je olej a v jakých intervalech byl měněn?Jakou má vůli ventil ve vodítku?Jakou má vůli hrníček v uložení?Zkoušel jsi naplno otevřít,tedy stlačit ventil i s hrníčkem a jde lehce,nevázne?ani trošku?Nepřetáčíš motor?Jsou to jen úvahy,zajdi za někým,kdo tyhle motory dělá,ten ti to řekne.
Pokud je toto vše v pořádku,udělej jednoduchou věc,kup nové hrníčky a dej je na výfukové ventily a naopak-předpokládám že jsou stejné- a uvidíš.