globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odborníci na motory sem
19.7.2014 v 13:10
Ahoj, kamarádovi se přihodila na 450 4T taková věc.... Vydrolil se po cca 20-30MTH hrníček. Moje otázka zní: Je nějaké rozumné vysvětlení proč se toto děje? Projevuje se to jen na sacích ventilech. Po přeměření vůlí měly sací vent. 0.20mm (má být 0.10-0.15mm). Píšu po 20-30MTH protože už byly jednou měněné, páč už takto jednou popraskali. Výměna proběhla i s novejma ventilama. Teď jak už jsem psal se to po 20-30MTH opakuje. Hlava mi to nebere, kde může být zakopanej pes? Nebo to mohli opakovaně způsobovat velké vůle na ventilech? Výfukové jsou v tolerancích a hrníčky oká. Jsem z toho neštěstnej. Ten motor jinak funguje na jedničku a je v něm skoro vše nové....






Naposledy editováno 19.07.2014 13:14:12

1 reakcí na tento příspěvek Odborníci na motory sem

Skvělá odpověď, děkuji! 26.7.2014 v 11:09 | Nahoru | #1
K posouzení celé věci tu chybí dost informací.Ten motor neznám.Jak vypadá vačka?Je tam ta správná?Opravdu je to poškození od vačky?zdá se mi na ten hrníček úzká.Podle vzniklého poškození hrníčku bych soudil,že se neotáčí za provozu a vačka tluče stále do stejného místa,jenže pokud je takhle vydrolené styčné místo s vačkou,musí být poškozená i vačka.Co ta černota na hrníčku? Jaký tam je olej a v jakých intervalech byl měněn?Jakou má vůli ventil ve vodítku?Jakou má vůli hrníček v uložení?Zkoušel jsi naplno otevřít,tedy stlačit ventil i s hrníčkem a jde lehce,nevázne?ani trošku?Nepřetáčíš motor?Jsou to jen úvahy,zajdi za někým,kdo tyhle motory dělá,ten ti to řekne.
Pokud je toto vše v pořádku,udělej jednoduchou věc,kup nové hrníčky a dej je na výfukové ventily a naopak-předpokládám že jsou stejné- a uvidíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist