Moje Honda CBR 600F rv. 2002 má potvrzených nalítaných 19000 km. V současné době plánujeme dovolenou a dospěli jsme k závěru, že najdeme během 14 dní cca 4000-4500 km. plus počítám s 2000 km před dovolenou - vyjížďky srazy apod.
Celkem na začátku srpna by měla motka mít kolem 27000 km.
Čeho se opravdu bojím je rozvoďák s napínákem. Nechala jsem si je kontrolovat na podzim + vůle ventilů a vše bylo OK. to měla motka 16000...Máte někdo zkušenosti kolik km si můžu dovolit ještě na původní řetaz?nebo raději preventivně vyměnit a nevěřit 12 let starému při takovém plánu dovolené?nerada bych abych někde v Marseille řešila, jestli dojedu, či ne.. Co by se stalo, kdybych s "chrastícím" motorem najela 1000-2000 km? Co můžu ještě čekat, že CBRa vyvede?(Regulátor?Termostat?)
Díky za rady a zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek výdrž rozvodového řetězu
Jen před dovolenkou mrkni na veškerou spotřebku co by chtělo vyměnit - gumy, brzdy, řeťaz, filtr, kapaliny, zkontrolovat stav akumulátoru a případně vyměň olej pokud by byl interval někdy mezi. Tyhle věci se mají tendenci ke konci rychle vysrávat. Na dovolenku s sebou doporučuju sadu na opravu lanek, náhradní pojistky, žárovky typu koncová / blinkr, hlavní nepotřebuješ, dá se dojet na dálkovou a koupit novou na každém rohu, knoty na opravu gum, náhradní páčky, americkou pásku a bezbarvou izolepu na světla a "zvládneš všechno na světě"
Duct tape, prostě normální stříbrná/černá páska když cestou něco odpadne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výdrž rozvodového řetězu
PEPAFJR píše: Co povídáš, já jsem napsal,že ve 30 000 km. mě prasknul rozvoďák a to je pravda.
OK, goldwinga neznám, leží zatím mimo můj zájem. Pak je to ale poznámka uplně mimo, že? CBR, které má i Jana, má rozvodový řetěz. Celou dobu se tu bavíme všichni o řetězu, který a na tom trvám, prostě když jde srát je slyšet a měnit ho preventivně není vůbec třeba. Jana chce objektivně vědět co udělat před dovolenkou a co s pohádkama, kterýma ji všichni straší. Ne číst černou kroniku s poznámek, které jsou mimo.
Že prdnul řemen je smutné... ale tam je to uplně něco jiného. To, že řemeny se běžně mění preventivně po X km nebo Y letech pač na nich není vidět stav neznamená, že se má preventivně měnit i řeťez přece! Obojí je něco jiné.
A zbytečně furt lozit do zdravého motoru je také blbost, zatím to má skoro nové tak je blbost do motoru pořád vrtat, rozdělá se až to bude třeba. Ne jak jeden expert tu na foru že "tak sem si jen tak z prdele rozpůlil motor a vyleštil cosi" a pak se děsně divil, že má menší kompres a jede to už jen hůř a hůř jak před tím...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |