paolo_novy Přidat reklamu

Téma: výdrž rozvodového řetězu
Ahoj!řeším dilema.
Moje Honda CBR 600F rv. 2002 má potvrzených nalítaných 19000 km. V současné době plánujeme dovolenou a dospěli jsme k závěru, že najdeme během 14 dní cca 4000-4500 km. plus počítám s 2000 km před dovolenou - vyjížďky srazy apod.
Celkem na začátku srpna by měla motka mít kolem 27000 km.
Čeho se opravdu bojím je rozvoďák s napínákem. Nechala jsem si je kontrolovat na podzim + vůle ventilů a vše bylo OK. to měla motka 16000...Máte někdo zkušenosti kolik km si můžu dovolit ještě na původní řetaz?nebo raději preventivně vyměnit a nevěřit 12 let starému při takovém plánu dovolené?nerada bych abych někde v Marseille řešila, jestli dojedu, či ne.. Co by se stalo, kdybych s "chrastícím" motorem najela 1000-2000 km? Co můžu ještě čekat, že CBRa vyvede?(Regulátor?Termostat?)
Díky za rady a zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek výdrž rozvodového řetězu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2014 v 15:20 | Nahoru | #1
Tak tak, 19k je v pohodě to není ani zajetá Servis máš po 12k a řeší se jen běžná spotřebka a servis, ne? Regulátor a rozvody a tak bych tak 70 tisíc neřešil vůbec a spozorněl teprv až to začne být slyšet. Nájezd 6k je v klidu, si vem že takových 15 za sezonu dáš bez problému tak by to s takovou víc stálo v servise než jezdilo, řešit něco každých pár tisíc Víš kolik to žere oleje? To si zjisti za těch pár tisíc před dovolenkou ať nejsi překvapená nepříjemně, nemělo by jestli je ten stav pravda teď ubývat a třeba dolévat vůbec nic.

Jen před dovolenkou mrkni na veškerou spotřebku co by chtělo vyměnit - gumy, brzdy, řeťaz, filtr, kapaliny, zkontrolovat stav akumulátoru a případně vyměň olej pokud by byl interval někdy mezi. Tyhle věci se mají tendenci ke konci rychle vysrávat. Na dovolenku s sebou doporučuju sadu na opravu lanek, náhradní pojistky, žárovky typu koncová / blinkr, hlavní nepotřebuješ, dá se dojet na dálkovou a koupit novou na každém rohu, knoty na opravu gum, náhradní páčky, americkou pásku a bezbarvou izolepu na světla a "zvládneš všechno na světě"

(reakce na) výdrž rozvodového řetězu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2014 v 16:43 | Nahoru | #2
JanaFMX> Super Něco takovéhoto Je tam lanko s peckou na jedné straně a šroubovací zakončování na druhou stranu.

Duct tape, prostě normální stříbrná/černá páska když cestou něco odpadne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výdrž rozvodového řetězu

Skvělá odpověď, děkuji! 27.5.2014 v 15:54 | Nahoru | #3

PEPAFJR píše: Co povídáš, já jsem napsal,že ve 30 000 km. mě prasknul rozvoďák a to je pravda.



OK, goldwinga neznám, leží zatím mimo můj zájem. Pak je to ale poznámka uplně mimo, že? CBR, které má i Jana, má rozvodový řetěz. Celou dobu se tu bavíme všichni o řetězu, který a na tom trvám, prostě když jde srát je slyšet a měnit ho preventivně není vůbec třeba. Jana chce objektivně vědět co udělat před dovolenkou a co s pohádkama, kterýma ji všichni straší. Ne číst černou kroniku s poznámek, které jsou mimo.

Že prdnul řemen je smutné... ale tam je to uplně něco jiného. To, že řemeny se běžně mění preventivně po X km nebo Y letech pač na nich není vidět stav neznamená, že se má preventivně měnit i řeťez přece! Obojí je něco jiné.

A zbytečně furt lozit do zdravého motoru je také blbost, zatím to má skoro nové tak je blbost do motoru pořád vrtat, rozdělá se až to bude třeba. Ne jak jeden expert tu na foru že "tak sem si jen tak z prdele rozpůlil motor a vyleštil cosi" a pak se děsně divil, že má menší kompres a jede to už jen hůř a hůř jak před tím...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist