paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen
Zdarvím. V březnu jsem koupil VFRko 800 Vtec(2002). Má nalítání 73000. Po třech vyjížďkách jsem zůstal stát s vytlučenou baterií. Kámoš mě roztlačil a bez světel jsem domů dojel v pohodě. Doma jsem to zkoušel několikrát nastrartovat a chytalo bez problémů. Kopil jsme novou baterii a proměřil dobíjení. Bateri v klidu 12,75V. Pri nastartování na volnoběh 14,2V, s plynem se hodnota neměnila. Při zapnutých světlech napětí kleslo na 13,6V a s dálkovýma ještě víc. Vyndal jsme stator, nechal ho převinout a vrátil ho tam převinutý. Hodnoty měřenýho napětí se nezměnili od těch výše popsanejch. A po zahřátí motoru, byli hodnoty ještě nižší, dobíjecí napětí bez světel 13,8V a se světly bylo 12,8V, s dálkovými ještě méně. Proměřil jsme napětí a proudy mezi regulátorem a statorem. Na všech třech vývodech stejné střídavé napětí 10,8V, při světlech 11,2V. Proudy bez světel 3,8-4,2 mA se světly 4,2-5 mA. Při otáčkách 10,3-5 mA. Poprosil bych tedy o radu, jestli by v tomhle případě mohl být v háji regulátor? Ten jedinej jsem ještě nevyměnil. A dále otázka, jestli tohle může mít vliv na funci Vtecu? Protože jsme se byl dvakrát projet pár kilometrů okolo baráku a přijde mi, že Vtec systém při rychlostech 1-4 nefunguje a při 5 a 6 to jen lehce lupne, ale přišlo mi, že předtím to se mnou při otáčkách 6800 hodilo při každé rychlosti. Děkuju za každou radu.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 15:06 | Nahoru | #1
Honda = regulátor. Altík jsi nejspíš měnil zbytečně

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 15:10 | Nahoru | #2


Ale asi bych dal Fizzimu za pravdu, je to známé a časté. Ideálně si ho půjč a vyzkoušej (občas blbne jen za tepla a podobně).

Krom toho, pokud tam je nová baterka a altík, tak už nic jiného nezbývá... obvykle se teda začíná spíš tim regulátorem

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 15:17 | Nahoru | #3
ty proudy jsou při nejmenším divné.
Se světly mi dává nějakých 13,5-13,8.

V teca mám měsíc, spíná v 7000, vypíná v 6800, na všechny kvalty. Jak citelně spíná se řídí dle toho jak mi je nakládáno. Často že sepnul zjistím jen změnou zvuku motorky. Vliv s dobíjením by to mít nemělo, ale zase olej se spíná elektricky, solenoidem (dle manuálu), takže souvislost být může.

FiZzeR - zase znám člověka s Vtecem co má už 3. stator a furt původní regulátor. Na Vtecu je umístěný tak, aby se tolik nepřehříval.

1 reakcí na tento příspěvek vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 15:27 | Nahoru | #4
Je to Honda: spotřeba 5 litrů benzinu a jeden regulátor na 100 km
Ten altiks nechal asi převíjet zbytečně. Regulátory fungují jako zkratové, když je K.O., naměříš obyčejným multimetrem ptákoviny. Regulátor můžeš koupit jakýkoli třífázový zkratový, doporučuji s co nejlepším chladičem.

vtec-po výměně alternátoru stále problém v dobíjen

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2014 v 16:18 | Nahoru | #5
nic jinyho nez regulator ti asi nezbyva jinak si spis myslim,ze by ti ten vtec spis nesepnul,kdyz jsi nemel dostatecne zahratej motor. Ale jinak kdyz pridavas pomalu,plynule,tak to skoro nepoznas,kdyz vezmes za 1 hned po rozjezdu plnej,tak to cukne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist