globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nakup SV650S 2003+
Zdarec, kamos (dodam ze uplny zacatecnik po autoskole) se konecne rozhoupal jakym smerem jit, a tak bych potreboval par rad ohledne koupe Suzuki SV 650 S, rok 2003+, cenove 50-65000kc na kterou bysme se radi jeli do konce dubna podivat.
Najezd beru jako orientacni, samozrejme je dulezity celkovy stav. Ale prece jen, vetsinou maji najezdy kolem 28 - 34tkm, jsou v techto intervalech nejake predepsane servisni ukony ktere by motorka mela podstoupit?
Vubec se v tom neorientuju, takze mam neco nacteno, ale chce to zkusenosti majitelu.
Problemy: nacnuty motor - klika pri jizde po zadnim. Jde to nejak poznat ze je motor v haji nebo na ceste do haje? Problem pri jizde v desti - voda od kola strikajici na predni valec, je to nejak dlouhodobe problem? oxidace nebo nejakej hrozici zkrat civky?
na co se pri koupi zamerit krrome toho klasickeho co se kontroluje u vsech motorek - Stopa, razeni, motor, podvozek,... jsou nejake tipy co treba udelat a jak co vyzkouset? dik.

1 reakcí na tento příspěvek Nakup SV650S 2003+

Skvělá odpověď, děkuji! 15.4.2014 v 10:00 | Nahoru | #1
Ventily po 25k...kliku asi nepoznáš, ale před zadřením to jede nejlíp ten motor nějaké pazvuky vydává, takže se toho neleknout...s deštěm byly spíš problémy u prvních ročníků, u těch novějších už to nějak pořešily (bývá ucpaný odtokový kanálek, já osobně jsem s tím problémy neměl ani za velkého deště)...opravdu jen víceméně zkontrolovat tu klasiku

e: jinak bych pak doporučil progresivní pružiny do předních vidlí, na SV to není nic moc.
a karbec jede líp

Naposledy editováno 15.04.2014 10:14:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup SV650S 2003+

Skvělá odpověď, děkuji! 15.4.2014 v 10:27 | Nahoru | #2

kott píše: ??? Ty vo.e proč se nezeptá ten tvůj kámoš nebo se ty skrýváš za kámoše?? To mu to pak budeš v posteli vyprávět? To jsou mi věci mezi nebem a zemi



HALE proč se do každého navážíš?

Nenapadlo tě že třeba tady kámoš není registrovanej?
Nemá net?
Nebo prostě proto že málo kdo nepošle nováčka pročítat x let starý témata?
To starýmu členovi fora nikdo neporadil?

Když nechceš poradit tak drž hubu a jdi do prdele místo toho utočení na všechny tady

Nakup SV650S 2003+

Skvělá odpověď, děkuji! 16.4.2014 v 22:53 | Nahoru | #3
Mám ještě karbec , ale zase takový rozdíl v tom není. Najeto 40 000 - 10 po koupi.KM 100% sedí. Olej nežere, co naleju, to vyleju. Neboj se cvakání v motoru v nižších otáčkách, to není závada, to je vlastnost . U stříkačky je to už malinko lepší. Při kontrole vůlí ventilů bylo vše OK. Lepila mi při jízdě spojka, šlo špatně řadit dolů a zjistil jsem vymačkaný koš, takže se lamely držely v drážkách a tahaly. Jak jsem vyčetl na fóru, není to v těchto km jen můj problém, ale je celkem častý, tak si na to dej pozor. Je to dáno asi charakteristikou motoru, který při přidání vystřelí a při ubrání hodí na řídítka. Prý dost často odcházejí regly dobíjení, což se mi taky potvrdilo. Je to způsobeno hlavně špatným chlazením v kapotáži pod sedlem. Pokud to mají novější ročníky stejně, doporučuji minimálně přemontovat na nekryté místo. Nikdy bych nevěřil jak se to hřeje. Preventivní výměna by taky nebyla od věci, protože mi to dávalo 18V a vzalo si to sebou i CDI. Předešlý majitel pružiny ve vidli ladil, ale vidím spíš problém v torzní tuhosti a vidle jsou konstrukčně stejné, liší se jen pajšlem. Ve vyšší rychlosti se vidle v zatáčce na hrbu zavlní a přenese na celou moto. Chtělo by to USD. Vynechávání předního válce v dešti je klasika hlavně starších ročníků, protože je steřelá guma a hůře těsní. Někdy nepomůže ani ten blatníček, protože to steče po kabelu. To ale není závažný problém. Hlavně musí být průchozí průtokový kanálek u svíčky. Brzdy nevím, u starých přední nestojí za nic, snad už to u novějších vylepšili. Možná to podle popisu vypadá, že je to moto na prd, ale každá motorka má své mouchy a je lepší si na ně dát pozor.

Šťastnou ruku.

(reakce na) Nakup SV650S 2003+

Skvělá odpověď, děkuji! 17.4.2014 v 11:55 | Nahoru | #4

KubaLC8 píše: Do kdy jsou karbecy a od kdy strikacka?



Do 2002 včetně karbec, od 03 stříkačka.

1 reakcí na tento příspěvek Nakup SV650S 2003+

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2014 v 11:48 | Nahoru | #5
Ještě se zaměř na to, jestli drží stopu (vidle), nekope brzda (kotouče) a jinak celkově klasika. Na SVčkách se spousta lidí učí, takže jich taky spousta ležela Jinak jak už tu někdo zmiňoval, tak změna předních pružin/hustšího oleje je téměř nutnost, dokonce tam někteří dávají ještě podložky.Ale na začátek na rozježdění mu i ty měkký vidle budou stači (pokud nemá 190cm a 100kg). Jinak kdyby ti přední brzda přišla gumová, tak se nelekni, je to celková slabost SVček - výměna za jinou pumpu (dávali se tam tušim z GSXera), nebo jenom brzdit správně motorem Problémy za deště od tušim 2003+ byly vyřešený a načnutej motor poznáš "až přijde čas" Hodně zdaru a hlavně šťastnou ruku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist