Kdyby se vysralo něco většího, nejlevnější je koupit špatný motor, co umřel na něco jiného (téměř zdarma), oba rozebrat a složit jeden z těch zdravějších dílů.
Na CB400 jsem takhle dvoum kamarádům skládal dva motory ze třech špatných. Naštěstí to vyšlo tak, že se žádný díl nemusel kupovat. Tyhle motory jsou fakt jednoduché, jestli jsi někdy dělal Jawu, tak tohle musíš zvládnou s přehledem.
Jinak najít neutral na GSu pro mě bylo taky jak luštit křížovky poslepu, nehledě na to, že na slunci ani nebyla kontrolka na budíkách vůbec vidět
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | Včera v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |