Dnes jsem se šel projet, natankoval jsem na shell a ujel cca 200km - bez jediného problému.
Potom sem natankoval na jiné shell a ujel ani ne 10km a najednou jsem cítil, že při přeřazení a plném plynu nejdřív cukla a pak normál jela. Během dalších kilometrů se to začalo zhoršovat až se na tom nedalo pořádně jet. Motorka netáhla a strašně škubala. Na neutrál vytočit šla ale divně při tom chrčela. Po ujetí cca 30km se to zase trošku zlepšilo a s motorkou už se dalo jakštakš jet. Dostalo se to do fáze že jednička a dvojka při plným plynu super a jak dám trojku a plnej tak se skoro udusí a zase škube. Nádrž se nedávno lakovala a před pár dny jsem "utíral" rozleptanou barvu z vnitřku hrdla. Je možné, že nějaký kousek barvy přicpal karburátor? Nebo čím by to mohlo být?
Naposledy editováno 23.10.2013 18:31:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 5 | 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |