jsem tak na půl začátečník a mám za sebou teprve první motosezónu, a tak moje znalosti jsem možná i podprůměrné, a proto píšeu sem s dotazem, jestli nevíte čím by mohlo být to že motorka dělá prý dvě stopy ( kola nejsou zasebou) + k tomu je vychýlený přední blatník tak +- 2cm od středu kola( no prostě aby špička blatníku byla ve středu kola :D snad každý chápe). jenom podotýkám že motorka byla před mojí koupí havarovaná (jak moc nevím), + já tomu taky přispěl nárazem asi ve 10 - 15 kilometrové rychlosti do nárazníku auta a následným pádem, a později převážením v garáži, čili opět na zem. Ale neměl bych ani zapomenout na to že kousek kovu, na který drží blatník byl dost zohejbanej, tak mě zajímá jestli vychýlení blatníku jen tím, nebo či to má na svědomý něco jiného, co může být ohlý nebo jinak poškouzený. Děkuji za rady předem a vyzkouším je jakmile budu mít motorku opět v garáži (je na seřízení motoru + kontrola a štelování). Vidle by ohlé být neměli, protože už jsem s tim najezdil asi 3000km a netečou a pohledové se zdají rovné. Joa ještě bych zapomněl, no nevím jestli to má s tim co souviset ale když zhruba mezi 60 - 70 km pustím řidítka tak se nebezpečně rozkmitají a při malých rychlostech při puštění motorka kličkuje - podotýkám že přední guma je sjetá, takže skoro na dráty :D :D (hodně jsem tady čet že nová guma vše sparvila, nebo znova vyvážit, ale vzhleem k tomu že se bude měnit bych to už něják neřešil). Děkuju za každou radu. Děkuju! ;) VYŘEŠENO! při dopínání řetězu bylo zadní kolo vychýlený a tak to vypadalo jako dvě stopy!
Naposledy editováno 14.03.2015 20:16:16
1 reakcí na tento příspěvek Dělá dvě stopy, vychýlený přední blatník, řidítka
Naposledy editováno 08.10.2013 18:43:33
1 reakcí na tento příspěvek Dělá dvě stopy, vychýlený přední blatník, řidítka
1 reakcí na tento příspěvek Dělá dvě stopy, vychýlený přední blatník, řidítka
Jinak nic nezkazis tim ze vytahnes trubky a podivas se zda jsou rovne.
Ohly ram ber jako posledni moznost.