Třeba něco o naších pekáčích z Číny:
TRko jsme koupili pro mojí ženu. Chtěla jezdit Enduro a za ty peníze to byla volba, jak by se mohla naučit a hlavně to byla hodná motorka se startérem. Ono když to chcípne někde v bahně a má ženská skákat na nakopávačce - nic moc... Odjeto pár hobby závodů jen tak pro radost, každou chvíli něco ulomenýho, ale rozhodně né vinou výrobce. I přesto na opravy nenáročná motorka. Výkon 8.5.KW nezaručí nic, ale vyjela na jedničku skoro všecko, protože je to takovej traktůrek, kterej jede pořád. Po čase bylo potřeba víc koníků, tak přišlo na řadu X-Motos 250. Yukinka zůstala už jen na ježdění do práce. Na X-motu už bylo potřeba pár úprav. Jiné tlumiče, kotouče, zadní centrál z KTM 125 EXC, včetně předělání na PDS kloubek a vyřazení přepákování. Zadní kyvku samozřejmě vyztužit, jená řidítka, ložiska atd. Výsledek? Motorka se startérem o váze 103 kg, slušným podvozkem a v ceně do 30ti tisíc korun. Dnes jezdí KTM 200 EXC. Je někde jinde. Nenechá na ní dopustit, stejně jako na její Čínské předchůdkyně. Na těch se naučila a do dnes jim za to je vděčná.
A tady něco z galerie, jak šel čas.......
Yuki TR 125
X-Motos 250 Vodník
A nakonec KTM 200 EXC