globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zatáčení, brždění
22.7.2013 v 16:54
Ahoj, už se chystám na 600 (4válec) a mám pár otázek, abych se hned nezrakvil..

1) Jedu-li v kombinéze - jezdím na tý "dvacce" trošku rychleji, než v kraťasech (hned mě neukamenujete, jsem mohutnější postavy a potit se nechci), jak nejlépe vysednout abych zatáčku projel co nejrychleji a to bez doslova vysení jak opičák? Pomáhám si zatlačením špičky nohy do stupaček (občas) - je to dobře?

2) Jakou brzdou brzdíte? Já u 125ccm zadní brzdu téměř neznám (jen na štěrku a mokru), stále používám přední (nějak nedokážu brzdit zadkem, jen fakt v krizi obouma brzdama).. Je to dobře? Už mě čeká nová mašina a do konce sezony si nechám 125ccm - dojíždění do školy a dopilování techniky, i když budu mít už 600ccm, tak se ptám raději dopředu..

3) Brzdíte u 600 se spojkou nebo bez spojky? V autoškole po mně spojku nechtěli, ale u mýho 2taktu jsem tak brzdil.. Ptám se proto, že zatím na každý půjčený mašině jsem tu spojku vymáčk (prostě asi zvyk)...

...Jinak jezdím už legálně 3 roky a najeto mám (legálně) něco okolo 30tis km (2takty)..

E - K tomu bodu číslo 3 ) - myslím to brždění třeba ze 120ti na 70sát při stálé rychlosti třeba 5ky.. Z 2T jsem zvyklej se spojkou

Uzavřeno 22.07.2013 v 19:02 uživatelem Slack

Naposledy editováno 22.07.2013 17:13:48

Zatáčení, brždění

Skvělá odpověď, děkuji! 22.7.2013 v 17:00 | Nahoru | #1
Ad 1,2,3 mrkni na Twist of the Wrist

Já třeba zadní brzdu skoro nepoužívám, ale ideálně by se používat měla (samo tak aby se ti zadní kolo nebloklo, takže v ostrým brždění to chce cit)

nebrzdím se spojkou, tu jen při řazení

Naposledy editováno 22.07.2013 17:01:31

Zatáčení, brždění

Skvělá odpověď, děkuji! 22.7.2013 v 17:10 | Nahoru | #2
1.
Na půl prdele, vnějším kolenem se podrž o nádrž, horní polovinu natlačit do zatáčky. Tlačit na stupačku jo, ale ne zas celou váhou Tak nějak abys nebyl v křeči ale uvolněný
2.
Já si myslím, že nejúčinnější brždění je, když máš zadek pár mm nad zemí. Pokud bys chtěl brzdit oběma, musel bys zadek víc přitlačit na zem povolením přední brzdy- tím se obereš o velký kus brzdící síly předku. Takže zadek používám jen na nějaké dobržďování atd, ať šetřím předek.
3. Bez spojky
Téma je zamknuto


TOPlist