Naposledy editováno 14.07.2013 11:51:05
Ale k problému s nežádoucím zapnutím... mechanicky něco bastlit u tlačítka je blbost, nejsnazší bude přestřihnout drát vedoucí na cívku relátka starteru a zařadit tam rozpínací relátko , jehož cívka bude přes diodu napájena z jedné z fází alternátoru (jeden ze tří žlutých drátů mezi altecem a reglerem - nejsnazší jest na vybraný drát zlodějkou nacvaknout "odbočkový" drát, na něj naletovat diodu a z katody diody vést drát na cívku relátka.
Relátko po rozběhnutí motoru, kdy alternátor začne dávat min. 12V, rozepne a znemožní tak další zapnutí starteru. Po zastavení motoru relátko odpadne a jest možné starter opět normálně zapnout.
E: gugo> Zřejmě se upsal a "tím samým na druhé straně" myslel nechtěné zatroubení.
Naposledy editováno 14.07.2013 11:41:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |