globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bezdušovky na Transalpa?
Ahoj, uvažuji, že bych u svého mazlíka vyměnil dušové pneumatiky za bezdušové. Setkal jste se s tím už někdo u Transalpa? Jde mi o to, jestli na něj rovnou existují kola pro bezdušovou variantu, nebo se musejí nechat předělat ráfky po vzoru BMW nebo Caponorda s dráty umístěnými vně ráfku. Pokud to už někdy někdo z vás řešil, doporučili byste někoho, kdo by to dokázal udělat? A případně za kolik? Díky za relevantní názory a tipy a hezký den. Mirek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2013 v 11:18 | Nahoru | #1
Hroch_cz> jestli je jiná patka ti nepovím, ale myslím, že ne.

Tady jsem dohledal ty odkazy...

cyb.smugmug.com/gallery/7250813_ZxQA5

www2s.biglobe.ne.jp/~outex/tubelesskitenglishlist.htm

Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.4.2013 v 20:32 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.4.2013 v 08:43 | Nahoru | #3
Hroch_cz> Zdarec, tak pokud ti jde jen o defekty na dlouhé cestě tak bych to řešíl tímhle SLIZ a máš to pořešené za pět stovek na celou motorku. Jo to určené přímo na dušové gumy a není to sprej kterí se používa až při defektu ale dává se to tam preventyvně hned před jízdou. Výrobce garantuje dvouletou záruku. Na jaře jak přezuju tak to chci taky koupit a použít.

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 12:48 | Nahoru | #4
Hroch_cz> Ja nikdy nemel problem dostat gumu od rafku ani na Trandaku, ani na Xt. Nicmene kdyz je druha motorka a zmacknout to bocnim stojankem je jistota, to jo.
Ja bych se spis bal, ze ten rafek neni uplne delanej na bezdusovku, takze kdyz fakt pichnu s rychlym ubytkem tlaku, tak mi ta patka odskoci a svlikne se to. A pak muzes mavat knotama jak chces, bez velkyho kompresoru to uz zpatky nedas. V terenu ani na silnici.

3 reakcí na tento příspěvek Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 12:53 | Nahoru | #5
ale prd, kompresor není až tak třeba, stačí jakýkoliv sprej, třeba voňavka, stříknout do pneu a zapálit tlakem to naskočí do patek, na youtube je x videí, je stejný jako při obouvání uzkých pneu na široký disky tuningářům, jen na sevise použiju tlakový dělo ale princip je stejnej.

1 reakcí na tento příspěvek Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 19:47 | Nahoru | #6
Na přilehnutí patky a následné nafoukání malým kompresůrkem nebo bombičkama lze použít po obvodu pneumatiky kurtnu s ráčnou.

Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 19:48 | Nahoru | #7
nejde jen o tlak kompresoru, potřebuješ množství vzduchu a to ten kompresor nedá.

Takže nasadíš pneu na disk jak píšeš, zmáčkneš, klekneš na patku, tím ji oddálíš od disku foukneš tam ten sprej, je de fakto jedno, protože hnací plyn je většinou butan tak mužeš i ten plyn z vařiče, pustíš patku a někde v tom místě kdes to měl zmáčklý škrtneš, ventilek (vložku) mám vyndanou a pak dofouknu, našroubuju vložku, změřím tlak a doladím a čepičku, hotovo.

Dělo


plyn od ca minuty

1 reakcí na tento příspěvek Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 21:10 | Nahoru | #8
člověče nevím.
když uvážím, jak často má člověk defekt (pokud nedojíždí gumy na plátno), asi bych kvůli tomu nešel do podezřelejch řešení jako těsnit akvarijním tmelem (to je podle mě poukaz na průser).

naučil jsem se měnit duši a od tý doby mám dobrej pocit jistoty, že náhradní duše s sebou a montpáky mi pomůžou dostat se z trablů nezávisle na servisu, odtahu, signálu na mobil.

nevím, jakou cenu má pro tebe "zdržení pár hodin", ale v případě, že preventivně nakoupíš ráfky na bezduše, tak je to poměrně drahý předplatný bez 100% záruky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 17.4.2013 v 12:07 | Nahoru | #9
Hroch_cz> Taky když musím zastavit, hledám si místo vedle silnice, to je fakt.
Nicméně konverzi na bezdušáky - pokud neco existuje, použil bych vyzkůšaný systém. Protože, jak píšeš, nechceš se matlat ve škarpě s každým defektem, kerý mnohdy spravíš aj bez demontáže kola.
Byly všelijaké systémy, O-kroužky pod niplama, různé utěsňovací pomocné duše, ale opravdové funkční řešení je to, keré nemá v ráfku díry...
A motorku máš teda pěknů, aj ten sic .
S tým bych do sraček nejel ani já.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist