Předem díky moc za vaše názory na tuto "motku" :D.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti :)
kastanbabeťťák píše: moucan> Když za stejnou cenu seženu leda starýho japonce s 20 000 km nalítáno. Já nevím, mě příjde lepší ta čína, ale díky za radu!
Vtip jest v tom, že toho Japonce s 20000 najetými km za tu cenu koupíš a pak budeš jen jezdit, dolévat benzin a dělat jen drobnou běžnou údržbu.
Kdežto čínu koupíš a kor budeš-li mít smůlu na nepovedený kus, budeš sypat další a další peníze do neustálých oprav a za chvíli (řečeno "slovy klasika") ten vergl vzteky hodíš ze skály . Pokud máš už takto omezené finanční možnosti, tak o číně ani neuvažuj.
E: Rozhodně bys nebyl první, co si nenechal poradit, "čína mu pořád připadala lepší" - a zanedlouho místo ježdění jen seděl u PC a ptal se tady, jak opravit to a to a později už jen nadával, že ten šmelc vůbec kupoval a obrazně řečeno se fackoval, že nekoupil ojetého japonce.
Naposledy editováno 30.03.2013 21:03:06
K bodamskému jezeru
Nebo tady máš názor dalšího uživatele čínské motorky:
s yuki kolem republiky
Naposledy editováno 01.04.2013 11:35:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti :)
Také v době uvedení Fabií na trh se spousta řidičů divila, proč je podobně vypadající auto tak nesrovnatelně dražší, než jeho předchůdce, ale je holt třeba si uvědomit, že filcka jest vlastně jen trochu zakulacený Favorit, kdežto fábrle jest autem od základu novým (koncernový podvozek a kastle z pera Dirka van Braeckela - ten potom odešel k R-R). I když ani ta by mi do baráku nesměla.
To, že při uvedení Darkeru v Německu byl na plakátech slogan, že se "evergreen vrací" a co je to za licenci, rovněž nutí k zamyšlení... ve mně by to rovněž vzbuzovalo pocit, že to bude čistá kopie vzoru včetně kvality zpracování. Nicméně to může každý chápat jinak.
Že by Yamaha odprodala i formy, tomu bych se vůbec nedivil, stejně už Virgule dávno nevyrábí, tak by jim v uskladněných formách akorát ležely finance.
Ohledně Dacie... licence bala na R12, ne 13 a první rok, kdy byly vozy ještě montovány z originálních francouzských dílů, byla kvalita slušná, ale když od toho potom žabožrouti dali ruce pryč a Rumuni začali vyrábět na vlastní pěst, tak to byla katastrofa... typické bylo "startování kladivem".
Celkově k těm čínám nemám důvěru, je to skutečně kus od kusu. Také jsem kdysi potkal na odpočívadle chlápka s vozem Shanghai Santana, což není nic jiného než kopie VW Jetta a také dost nadával... jak byl prvně nadšený, když se mu naskytla šance získat něco, co bude v ČR unikátem, ale nakonec prý také věčně opravoval, než jezdil a světě div se... i když by člověk logicky očekával, že origo díly VW by tam měly pasovat, prdlajs - prý tam místy byly rozměrové odchylky několik mm.
kastanbabeťťák> Však se rozhoduješ dobře. Pokud potřebuješ mašinu vyloženě na ježdění, potřebuješ, aby byla spolehlivá, stále pojízdná a nestrávils víc času opravováním, než jízdou, tak se číně vyhni. Je to opravdu kus od kusu, můžeš narazit na držák, ale povětšinou jsou zkušenosti takové, že koupit čínu, ať už novou, natož jetou, jest vždy dost velkou sázkou do loterie.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skutr Yuki 125 Yuki Fairy 125 | SemiBiker | 6 | 9.8.2021 v 11:07 neznamyScooterD |
Výbrus neví někdo Yuki Cross 125, Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Yuki C... | DrevoKocurik | 2 | 25.6.2021 v 11:28 frcus |
Hadička benzínu Yuki Fairy 125, Yuki Duel TT 50 | Zerog | 3 | 17.5.2021 v 12:01 Pedl |
Cukání při náklonu Yuki Fairy 125 | Zerog | 2 | 2.9.2019 v 21:55 Monzinem |
Jakou co nejlevnější spolehlivou mo... Yuki Fairy 125 | jawa46 | 24 | 19.9.2018 v 09:53 JackRipper |