globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dusí se a chcípe
Ahoj nechce mi jet XTčko a už nevim co stim po chvíli jízdy se motorka chová jako by nedotýkal benzín začne se dusit a chcípne. Když dám sytič tak jí můžu opět nastartovat (bez sytiče to nejde) ujedu zase kousek a to samé... když mám plnou nádrž tak mi to takhle začne chcípat tak v cca 90 - 100 km rychlosti, když to víc točim ale když je benzínu tak půl nádrže a míň tak to začne chcípak třeba při 60 km...
- karburátor jsem čistila + ho ještě znova vyndaval kamarád, přívod paliva z nádrže do karburátoru taky v pohodě, čidlo stojánku též, svíčka měněna
- ještě vyzkoušim jet bez víčka nádrže ale jinak nevim co jinýho...

Dusí se a chcípe

Skvělá odpověď, děkuji! 13.6.2012 v 09:20 | Nahoru | #1
A dusí se, jakoby se hltila, nebo před zhasnutím zacuká a střílí (chudá směs)? To, že potom naskočí na sytič i s teplým motorem, jednoznařně ukazuje na to, že tam nejde benzín a je nízká hladina. Zkus jet s tím otevřeným víčkem, ale jinak to vypadá na kohout. Jestli je podtlakový, tak právě to může haprovat (zpuchřelá, prasklá hadička podtlaku, vadná membrána v kohoutu). A že se mezní spotřeba, při které motorka vynechá, posunuje dolů se snižováním hladiny v nádrži (s tím i snižováním hydrostatického tlaku paliva) opět potvrzuje zvýšený odpor v cestě benzínu. Nejsem si teď jist, jaký má přesně XT600 kohout, je-li klasický podtlakový, třípolohový, tak zkus jet s kohoutem v poloze PRI. Tím vyřadíš podtlakové otevírání a zjistíš tak, zda není vada přímo v něm.
Svíčka by s tímhle neměla mít nic společného a spínač stojanu už s tím vůbec nesouvisí (to by zhasínala náhodně, bez ohledu na rychlost a spíše na nerovnostech.

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se a chcípe

Skvělá odpověď, děkuji! 13.6.2012 v 11:03 | Nahoru | #2
No a jestli ne podtlak v nadrzi, co hladina v karburatoru ?. Ja jsem si minulej tejden pekne pri zadeklovavani karburatoru priohnul plovak, pravda opacnym smerem .
Jestli to nebude podtlak zkus dat pruhlednou hadicku na vypust z karburatoru, ohni ji smerem ke karbecu a otevri vypousteci sroub. Baj woko to na zjisteni hladidy staci.

Dusí se a chcípe

Skvělá odpověď, děkuji! 13.6.2012 v 11:31 | Nahoru | #3
1) odvzdušňovací hadice nádrže (zvlášť dělalo-li se něco s nádrží a karburátorem než problém začal). pojedeš-li bez víčka v pohodě, je to na 99% tohle
2) hladina v karburátoru (zvlášť byl-li rozebraný...nemusel být složený ideálně). bez víčka nádrže nebude moc změna

tyhle věci bych moc netipoval, ale preventivně je můžeš prohlédnout taky
3) nečistoty v palivovém kohoutu
4) vzduchový filtr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E XT_600 14 24.5.2024 v 08:08 kawarer
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E Fichtlař20 34 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E Uhla 14 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 1 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein


TOPlist