1 reakcí na tento příspěvek černá svíčka
2 reakcí na tento příspěvek černá svíčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka
Kovboy píše: Jsem asi blbej, ale bohatost směsy se přece nedělá posunutím jehly, ale šroubkem pro směs, který otvírá nebo zavírá přívod vzduchu pro míchání bohatosti. Sice tu nepíšeš o jaký karburátor jde, nebo o jakou motorku, ale tou jehlou to moc nedoladíš.
tak asi fakt seš
jehlou se výrazně mění směs....,mnohem víc,než tím šroubkem-ten je více méně pro volnoběh a úplně nejnižší provozní otáčky.
Kovboy píše: Jsem asi blbej, ale bohatost směsy se přece nedělá posunutím jehly, ale šroubkem pro směs, který otvírá nebo zavírá přívod vzduchu pro míchání bohatosti. Sice tu nepíšeš o jaký karburátor jde, nebo o jakou motorku, ale tou jehlou to moc nedoladíš.
Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.
na to že to děláš mraky let tak toho moc nevíš
Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.
Kovboyi, vždyť sám to ale v článku o karburátorech na motochině píšeš tak, jak to říká Dolph-cz. Šroubek je na seřízení bohatosti směsi při volnoběhu (taky ten kanálek, který tím šroubkem uzavíráš/otevíráš, obsluhuje volnoběžnou trysku) + to ovlivňuje bohatost do ca 1/4 zvednutí šoupátka. Pak už se o vše stará tryska hlavní, kde bohatost řídí tvar jehly, která se zasouvá do emulzní trubice.
Jaký je v daném okamžiku tvar mezikruží mezi emulzní trubicí a jehlou záleží zejména na tom v jaké pozici jehla je.
Hano, pokud to máš černý, tak dej jehlu o jeden zářez níž (tj. pojistný plíšek na jehle o jeden zářez výš). Volnobežnou bohatost nastav šroubkem univerzálně na nějákých 1.5 otáčky. Pak to vezmi někam a dolaď to za pochodu. A počítej s tím, že barva svíčky se nezmění hned - třeba ca. po 5km už by to mohlo být čitelný (správně by to mělo být tak 50, ale to platí pro motorky na silnici).