globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zatáčení začátečníka - a to že je věda ?
25.11.2011 v 22:04
Ahoj vespolek,
.. zásluhou mé kamarádky Momee jsem se (po čtyřiceti letech) dostal ZASE na jednu stopu - s Kawasaki EN500 ...
Je zcela logické - že z pohodlného posezu za volantem sednout na něco, co si občas má snahu dělat jakoby co chce a přizpůsobovat si mně svým nainstalovaným koním (tak mi to aspoń občas připadá), bylo a je pro mne poněkud problematické - zejména z toho důvodu, že v autě bez pohybu otočím volantem, frknu tam jedničku a rozjedu se - výsledek ? - TOČÍM ..
... první pokus o totéž u Kawiny samože skončil logicky předvídatelným koncem ... Momee mi pomohla Kawinu zvednout a a brblala si pro sebe něco o blbech ...
Trochu to přeháním ale v téhle diskuzi nastíněný problém prostě znám víc než dobře: jak zatáčet - a ještě k tomu pomalu ... eh
Trochu jsem zapátral - a vedle knížky "Dokonalá jízda na motocyklu" mně víc než hodně (mimo všechny rady co dělám blbě a jak bych to měl dělat ...) pomohl natočený filmík Twist of the Wrist ... po dlouhém hledání jsem ho našel a VŘELE HO DOPORUČUJI ...
Protože nevím, jak tu přidat cca 1 GB film, dávám ho ke stažení buď sem (nezapomeňte stáhnout i české titulky *.srt), případně z původního zdroje tady ...
Opravdu jsem přesvědčen, že informace, které jsou v tom filmíku pomohou i relativně hodně zkušeným - ke zlepšení jejich nezpochybnitelně dokonalé profesionality...
Pokud usoudíte, že nemám tak docela nepravdu - klidně ten link předejte kamarádům jednostopníkům ..
S přáním rychlé zimy a brzkého jara, nových pneu, čistých brzdových kapalin a silnic bez štěrku všechny zdravím.
P.S. tu zmiňovanou knížku "Dokonalá jízda na motocyklu" mám taky - v pdf - ale zájemci nechať mi pošlou mejlík ... nerad bych se dostával do střetu s naší softwarovou policií, tak ji ke stažení nedávám

P.P.S.
Tak to bych se asi mejlem uposílal ...
takže zmiňovaná knížka je v RARu tady taky .

Naposledy editováno 27.11.2011 12:10:12

Zatáčení začátečníka - a to že je věda ?

Skvělá odpověď, děkuji! 26.11.2011 v 07:41 | Nahoru | #1
Vím přesně co popisuješ.Když jsem dojel na svůj první kruháč zjistil jsem že jsem hrozně nalít protože jsem koupil motorku která nezatáčí .Je to ta začátečnická připosranost to víc klopit a hrůzostrašnej respekt z váhy motorky .Kruháče jsou navíc nepatrně vyklopený směrem ven kvůli vodě takže jsem měl pocit že ten náklon by mi požehnal i Rossi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení začátečníka - a to že je věda ?

Skvělá odpověď, děkuji! 26.11.2011 v 17:31 | Nahoru | #2
Kawisaki> Kdyby ses zde zeptal včas, zdejší odborníci by ti přesně a podrobně vysvětlili, k čemu a jak se správně používají zdejší uživatelky. Pak by jsi byl spokojen a nemusel se zabývat nějakýma motorkama

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení začátečníka - a to že je věda ?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.11.2011 v 00:28 | Nahoru | #3
dizzi> Ta kniha vypadá zajímavě dík za odkaz

hohol> Nechci ti kazit iluze ale podle mě je to také píčovina (ty blikátka na boku), Vím že na choppera se to moc nenosí, ale na zvýšení viditelnosti a snížení rizika přehlédnutí se mi opravdu nejlépe osvědčilo výstražné oblečení ze signálních barev (prosím nezaměňovat s reflexními prvky které ta jsou samozřejmě také). Samo že před idiotem tě to nikdy 100% nezachrání, ale za posledních cca 100000km co jezdím ve výstražné bundě si nevybavuju že by mě někdo přehlédnul...

kawisaki> Teorie je dobrý základ, teď to jen co nejpohodlněji převést do praxe Začátkem sezóny koukni na můj web, na příští sezónu plánujeme i nějaké kurzy na severní moravě, třeba by tě to mohlo zajímat

Naposledy editováno 30.11.2011 00:36:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist