kamarád koupil letos na jaře "přeladěnou" KXF 250 2010 z USA - tzn. jiný zapalko, vačky, upravená klika pro větší zdvih, výfuk atd atd. Motorka sice jela pekelně, ale po dvou měsících se jí s radostí zbavil, protože se po tomhle naladění opravdu pekelně taky sypala. Teď má 2011 sérii a je spokojenej. Nicméně - co tu sleduju Kawy 2011 450, jsem docela překvapenej, co za problémy je provází - hlavně potíže se zadním tlumičem a kupodivu i s převodovkou (konkrétně praská řadící hřídel - prý výrobní vada). Za sebe jsem rád, že jsem zvolil suzuki - i 250 RMZ loni "vycházela" v US testech nejlépe, i když taky - převodovka je tam asi slabým místem. U tý 2012 bych se zdvojeného vstřiku možná trochu bál - přece jen to není odzkoušený - když Suzuki vyjela s modelem 2008 a stříkačkou, nebylo to taky ještě úplně ono, o tom, co se děje s novinkou 350 SXF ani nemluvě. Já bych zkrátka všem novým konceptům raději dal rok na odzkoušení a "vychytání much". Na tvém místě bych raději zvolil 250 KXF 2011 (asi půjde sehnat za hodně pěknou cenu) nebo 2012 RMZ (případně i CRF, Yamaha s karbcem už je přece jen maličko mimo, a KTM se prý letos moc nepovedla). Každopádně - nejvíc se toho dozvíš na fóru thumpertalk
Naposledy editováno 03.11.2011 20:07:44