Ahoj lidi, půjdu rovnou k věci. Do dnešního dne jsem s baterií a dobíjením neměl žádný problém. Dnes jsem chvilku jezdil na motorce ( Intruder vs 800 ) r.v 1997 a poté vypnul motor, když jsem o pár minut později otočil klíčkem a chtěl nastartovat, tak jen zachrčela a zhasly mi veškeré kontrolky. Nechal jsme se roztlačit na trojku a chytla, udělal jsme si kolečko kolem bloku a zase jsme ji chcípl. Poté už naskočila ale za jízdy ve dvou lidech z ničeho nic vystřelil výfuk a opět chcípla a už nechytla ani na roztlačení. V první chvíli jsme nevěděli zda odešla baterka nebo dobíjení. Napíchl jsem ji tedy na nabíječku a byla úplně vyšťavená. Během chvíle se nabila na 50 % a poté se dobíjela pomaleji. Po napíchnutí na nabíječku ale začala baterka bublat, což prý znamená že je úplně v háji. Nechal jsem ji dobít asi na 75% a jel jsem přeměřit napětí. V klidu dávala asi 12 V a při vytočení motoru 13 V. Myslíte že je tedy dobíjení v pořádku a jen odešla baterie? Když jsem jel na to měření a poté se vracel, motorka chvílemi ztrácela výkon a zase se do něj vracela. Zkrátka sebou škubala, může to mít nějakou spojitost? Nebyla vytočená, jel jsem do 40 km/h. Ale bylo to pěkně nepříjemné, zvláště když by se vám tohle stávalo ve vysoké rychlosti. Jasně že to muže být nečistotami v benzínu, zanesenými nebo neseštelovanými karburátory, ale může to mít i něco společného s tou elektrikou? Budu rád za každý názor, díky.