paolo_novy Přidat reklamu

Téma: skutečně najeté km
Ahoj bikeři,nedá mi to nereagovat po přečtení mnoha inzerovaných moto na stav km. U 15let starých mašin a jěště k tomu cestovních se mi 25-30tis.km zdá opravdu málo. Vždyť tohle mají 3roky zánovní motky! Osobně toho moc nenalítám, ale těch 3 až 5tis.km za rok udělám. Pište všichni kolik natočíte za rok a uděláme průměr. Dík

1 reakcí na tento příspěvek skutečně najeté km

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2011 v 14:01 | Nahoru | #1
Ročně najezdím kolem 5000 (pokud zprůměruju poslední tři roky- 3500 na ČZ 180 a pak 4500 km a loni 6500 km). Není problém najezdit hodně pokud má člověk čas a prachy (loni jsem dal za tři dny 2100 km), ale taky není problém nesednout na mašinu několik týdnů- není na benál/ opravy, čeká se než se mašina opraví...(pokud někdo studuje ví, o čem píšu). Počet najetých kilometrů je údaj o hovně (radši bych cestovní mašinu s 80 000 km ježděná jen fakt na dlouhý trasy, než ten samej stroj sice s polovičním nájezdem, ale ježděná hlavně ve městě, na okruhu, samé couračky, studené starty a navíc šoférovaná vemenem...). Spíš jde o psychologický efekt- "málo jetá" = v dobrém stavu. Ono pravidlo neplatí většinou díky přetáčení a nerespektování základních zásad servisu, ale stejně přeci jen člověk koukne do manuálu a řekne si- aha masina má 40 000 Km, v 50 000 km mě čeká tohle a tohle a tohle, tak to radši vezmu něco co má na tachu 32 000 km. A pak se ukáže jak je kdo poctivý a ochotný do motokry investovat a starat se o ní. Pokud někdo preventivně vymění všechno co se dá/ servisuje včas, nic se stát nemusí. Ale pokud se sejdou po sobě dva majitelé, kteří na to serou a navíc je mašina stočená, je skoro jisté, že si druhý/ případný další majitel moc nepojezdí. Bohužel i skutečný stav km nic moc neznamená. Skutečná výhra je pokud majitel při prodeji předloží účty kdy co opravoval. Ale takhle poctivej vůj jsem asi jenom já, abych si všechno schovával a archivoval navíc účtenky za benál, takže nájezd můžu i doložit.
Jde o celkový stav. Sježděné gumy, řetězovka a kotouče v píči může přijít na víc, jak výměna primáru, oleje a seřízení ventilů dohromady. Buď to chce mít z prdele kliku, zkušeného člověka s sebou.V opačném případě jsou to dost draze zaplacené negativní zkušenosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist