Mam takovej menší problém, kterej jsem sice už porůznu konzultoval, ale stejně by mě zajímal váš názor. Věc se má tak, že mi při nízkejch otáčkách (cca do 4 tis.) motorka OBČAS cuká. Ve vyšších otáčkách problém neni, ale dole je to fakt znát. Pocit z toho mam takovej, jako by tam nešlo dost benzinu, ale nevim, třeba je to nesmysl. Berte mě, prosim, jako laika a neomlaťte mi o hlavu, když to bude nějaká blbost. Mě prostě jenom zaráží, že se to objeví jenom občas a neni to trvalej stav.. Ocenim všechny vaše názory a smysluplný rady, předem vám za ně díky
(reakce na) GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách
protože do těch cca 4 500 ot/min je směs řízena podle otáček, úhlu škrtící klapky a tlaku v sání. Tento tlak se ale snímá pouze v jednom hrdle. Hrdla máš 4 (na každý válec jedno). Takže pokud je v každém z nich trochu jiný tlak je poté v každém válci trochu jiná směs paliva a proto cuká. Od těch cca 4 500 už se nebere ohled na tlak, ale úpouze na otáčky a úhel klapky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |