Téma: sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
17.3.2011 v 20:16
SRAZ FJ o5 Dne 28.9 2013 proběhne dalši zraz majitelu a fandu eFJe a to v místě Roudna jižní Čechy coš je hajemství Pabola všichni noví jsou srdečně vítáni
Jedou:

Pabol
Alenka
Šťovík
Kmaciček
Fonďák
Pavla
Hrobař
Wendy

Nevyjádřili se:

Raptík
XT550
44822Tom

Radisx nepřijede.

Takže pánove 28.9.2012 sraz majitelu a fandů FJ se uskuteční v arealu byvaleho SVAZARMU
Paskov .Je to mezi Ostravou a Frydkem Místkem očekavani budetev odpolednich hodinach. Bližši informace dodam přes PM .Počasí by mohlo klapnout

http://wwwendy.rajce....cz/2012-09_FJ_sraz/
http://hrobar75.rajc...54fb5f67b071cc84c/cs
Problemy radosti a jine ..............
nechť niť slouži k vzajemne pomoci všem fandům tohoto stroje
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990

Uzavřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik

Otevřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik

4.5.2013 SE KONA DRUHY ROČNÍK SRAZU MAJITELU FJ
http://www.mapy.cz/#...8.349696_49.995028_7
Zde místo dane udalosti letošni hostitel Radisx
k pití místni zlatavy mok Šerak
Bližši info aktualně na teto niti!!!!

Naposledy editováno 18.09.2013 18:08:25

1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2011 v 20:10 | Nahoru | #1
Šťovik-Tak to můžeš začít točit,už máš motor zajetý
Já loni na jaře FJ1200 prodal,ta váha na moje záda nebyla.Už to nešlo.Ale byl to super stroj,r.v.88,já ji dotáh v 93 z Německa,najezdil jsem na ní skoro 170000 km.Povozila mně po celé Evropě.Motor fantastický průběh,5-ku bral tak od 70 km,a to jsem měl vzadu 38 zubů.Gumy Metzeler,vzadu Mec2,super držela,ale motor ji sežral tak za 5000km.Jinak nikdy žádný problém,servisoval jsem si sám,olej dřív už si nepamatuju,k posledku Motul 5100 15W-50,prakticky bez spotřeby(i po 170000 km!!!!)
Co se týče uchcávání karbeců,já dával před 6 lety nové jehličky(ty,co zavírají benzín),po seskládání jsem zjistil,že všechny plováky nejsou v jedné rovině(karbecy samozřejmě otočené šoupátkem dolů),na plíšky jsem nehrabal a rozdíly byly tuším až okolo 3 mm.Takže jsem vymontoval karbecy z lišt(osamostatnil je),každý zvlášť na skleničku,vtokem napustil benzín a sledoval,kdy jehla zavře a zastaví benzín.A hladiny byly přesně stejné.Mám za to,že plováky neměly už z výroby přesně stejnou gramáž a byly vykorigované přihnutím plíšku na správnou hladinu.Takže pokud je potom někdo seřídí tak,aby byly v jedné rovině,hladinka se může dostat výš a uchlastávat nebo letět přepadem ven.Je fakt,že jsem hladinky a podtlaky dělal každé jaro a NGK vydržely v klidu 30000km.Jinak nikdy žádný problém nebyl,byla to velice spolehlivá motorka.

Naposledy editováno 24.03.2011 20:11:31

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

Skvělá odpověď, děkuji! 23.12.2011 v 11:02 | Nahoru | #2
Přeji FJčkářum i všem motorkářum vše nejlepší do Nového roku,
hlavně zdraví a bez nehod.

sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2012 v 21:10 | Nahoru | #3
Fj sraz se skvěle vydařil diky Štovikovy za organizaci a objednané počasí sešla se bezva parta takže to nemnělo chybu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2015 v 20:42 | Nahoru | #4
nevi> Pirelli Sport Demon
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist