paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Zdravím všechny motorkáře Asi jako jednou u každého motorkáře mě začal lákat přestup na něco silnějšího.! Rozhodně by to mělo být opět enduro a rozhodně ho chci předělat na motarda! Když jsem pátral na fóru , nenašel jsem jednoznačnou odpověď na své otázky. Nejvíce do oka mi padlo KTM 520 exc. Jenže po pročtení diskuze vůbec nevim! S ostrými endury nemám skušenosti takže se chci zeptat jestli je to alespoň trochu rozumná volba. Rád bych se zeptal co obnáší údržba? A jestli je možné abych s motorkou nejel cca 10 - 15 tis. km za sezónu a nemusel dělat každý rok GO motoru? Samozřejmně s tím že bych jí během té sezony dával všechen potřebný servis? Předem děkuju za odpovědi

(reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2011 v 08:33 | Nahoru | #1

Kopy90 píše: Moje představa na pořizovací náklady je cca 80 000,-. Těch 15000km jsem dal radši víc než míň ale ono to koukám je uplně jedno deset nebo patnáct tis. Takže 520 exc asi ne no Přesvědčily jste mě Doslova jste mě ubily argumenty Mockrát všem děkuju za rady! Takže říkáte 660 smc je na tom lépe s údržbou a dá se na tom i zajímavě jezdit? Jak je na tom prosim Vás s váhou apodobně? popř. jaké jsou ty intervaly tady?

Jo a nejaký ten Husaberg? Fe nebo Fs? Tam je to stejný problém s tou udržbou že?



Trochu upřesním to info o 660 SMC jelikož jsem jí 2 roky měl. Podle mě nejostřejší z "tupých" motárdů (když nepočítám FS 650 který má stejně původem motor ostrej). Takže SMC 660 se nedá určitě srovnat s běžným LC4, protože: má vyšší objem 654ccm, motor odlehčen, nemá vyvažováky, navíc super karbec Keihin FCR 41 dělá ten motor motorem!, dále chybí startér tím pádem i baterka, serepetičky navíc taky žádný nemá jak tady někdo psal, když ji koupíš tak jak vyjela z fabriky tak má navíc jen světla a zrcátka, chybí blikače (jdou bez problémů dodělat je tam nachystaná příprava vč. přerušovače a kabeláže takže celou elektriku tvoří jen zapalování, tachometr a dva fousy na přední a zadní světlo čili i EXC má složitější elektro) tzn. v základu má 130kg i přes celkem robusní konstrukci a motor by měl mít 60koní (uvádí výrobce, nikdy jsem ho neměřil). Co se týče servisu u SMC není pravda interval 5000km ten platí pro standardní LC4 ale SMC má předepsáno 2500km a znamená to 1,5L oleje + 2 sítka a seřídit ventily toť vše práce na jedno dopoledne hodně loudavým tempem pak už jen stačí jednou za pár let prohlídnout hlavu a válec jestli je vše v toleranci popř. vyměnit rozvoďák a je to CAJK! Mluvím o motoru, prkotiny jako gumy, řetěz atd. ať si řeší každej sám dle svojí spotřeby...

V případě SMC 660 bych vybíral z ročníku 03 nebo 04 dříve se ofiko nedělaly (byly myslím jen verze Supercomp odvozené od standardní LC4) a naopak ročníky 05 a víš už mě přišly oplácanější a možná i lehce těžší (jiná podsedlovka, dva laufy místo jednoho atd...).
Pak ještě existuje verze pro lenochy SMC 625 což je to samé jak SMC 660 ale se startérem a asi nižším objemem, ale nevím kolik...

edit: zapomněl jsem dodat: SMC nejlepší motorka co jsem kdy měl, jede to jak KRÁVA

Naposledy editováno 01.02.2011 08:39:00

Je KTM 520 exc vhodné na motard?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.2.2011 v 16:20 | Nahoru | #2
a co KLX 650
a další KLX 650 ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 10 2.6.2022 v 15:44 doktorM
Nevypíná spojka KTM EXC 520 Drakarr 1 24.6.2021 v 22:20 Kohlstein
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer


TOPlist