paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:04 | Nahoru | #28321
assassin> Shimano jsem mel na kole pred vic jak 10ti lety a vydrzelo asi 5 treninku, ale nevim ani co to bylo za typ. Pak jsem koupil HOPE a bylo to jak z jine planety a 5 let jsem na to nemusel sahnout, ale slo pryc s kolem. Na novem kole byla top Magura a nebylo to spatne, ale obcas se zavzdusnila a pak se rozpadla paka a vykon nic moc (s 203 kotoucem cca. stejnej jako HOPE se 180, ale hur davkovatelna). Ted jezdim zase HOPE a ta brzda nema proste konkurenci. Ale je pravda, ze ja mam vetsi naroky na brzdy, nez ostatni.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:18 | Nahoru | #28322

PetrS píše: assassin> Shimano jsem mel na kole pred vic jak 10ti lety a vydrzelo asi 5 treninku, ale nevim ani co to bylo za typ. Pak jsem koupil HOPE a bylo to jak z jine planety a 5 let jsem na to nemusel sahnout, ale slo pryc s kolem. Na novem kole byla top Magura a nebylo to spatne, ale obcas se zavzdusnila a pak se rozpadla paka a vykon nic moc (s 203 kotoucem cca. stejnej jako HOPE se 180, ale hur davkovatelna). Ted jezdim zase HOPE a ta brzda nema proste konkurenci. Ale je pravda, ze ja mam vetsi naroky na brzdy, nez ostatni.



muzem dat zase nejakou bike seanci, at uz u nas v lese, nebo kdekoliv jinde, mam zase 2 kola, takze jedno pujcim a muzes to testnout. Ja hope znam, jezdil jsem kola na hopech, ale proste nechci na drahem kole menit brzdy, kdyz ty OEM relativne funguji...

franco: tuning bych neresil, max udrzbu, na udrzovani fyzicky ti lepsi vidle apod moc nepomuzou... to az kdyz zkusis drahy celopero a narocnejsi teren a zjistis, ze si zablbnes minimalne stejne jako na moto. to vyse plati i pro Tebe, kdybys chtel vyzkouset, mam kolo navic a muzes si vyzkouset, jestli by te neco takoveho bavilo, driv nez vyhodis nekrestansky penize.

Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:18 | Nahoru | #28323
Serte na kola, šlapat se musí na všech, já mám nějakou německou Univegu a jezdím na tom jen s děckama na zmrzlinu a občas kilometr do práce a stačí až až

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:24 | Nahoru | #28324

assassin píše: muzem dat zase nejakou bike seanci, at uz u nas v lese, nebo kdekoliv jinde, mam zase 2 kola, takze jedno pujcim a muzes to testnout. Ja hope znam, jezdil jsem kola na hopech, ale proste nechci na drahem kole menit brzdy, kdyz ty OEM relativne funguji...



Tak to je jasny, navic u tebe ta brzda nedostava mechanicky tolik zabrat, jako u me, takze mne se proste nic horsiho nez HOPE nevyplati.

No ja porad cekam, kdy to dorazite se Stevem otestovat. Ale uz jsem na tom zase vic jak mesic nestal, je to bida.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:25 | Nahoru | #28325
assassin> Ok, díky moc za info i nabídku. Já zatím tedy věnuji péči stávajícímu vehiklu. Seanci můžeme udělat, jsem rozhodně pro (já ale určitě nejdřív po prázdninách). Petrovi jsem sliboval vyjížďku asi tři roky, tak to nakonec možná dopadne na kolech!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:29 | Nahoru | #28326
assassin> jestli se v tydnu umoudri pocasi, mam tam u nas dva traily ktery bych rad zkusil, do toho par skoku pro zahrati :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:33 | Nahoru | #28327

PetrS píše: Tak to je jasny, navic u tebe ta brzda nedostava mechanicky tolik zabrat, jako u me, takze mne se proste nic horsiho nez HOPE nevyplati.

No ja porad cekam, kdy to dorazite se Stevem otestovat. Ale uz jsem na tom zase vic jak mesic nestal, je to bida.



jo to je fakt, to bych chtel zkusit taky, ale je mi jasny, ze je to jak rikas .... x mesicu nezajedes total nic, nevim jestli se do toho dokazu namotivovat :)
ja momentalne vyhlizim pevnaka na pumptrack / dirt / street ... a ctvrty kolo uz by byla docela uchylarna :D

nekde mi doma lezi i ty hydraulicke rafkove magury, meli jsme je na sjezdaku v dobe kdy frcely na trialu :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:33 | Nahoru | #28328

Stev píše: assassin> jestli se v tydnu umoudri pocasi, mam tam u nas dva traily ktery bych rad zkusil, do toho par skoku pro zahrati :)



jsem pro, doladime po telefonu...

franco: no problem, staci dat vedet. ja myslim, ze ani s tou moto to nebude tak dlouho trvat

all: jo a sorry za zapleveleni vlakna kolama :) BTW, ted na firemnim teambuildingu byl nas nemecky kolega na monsteru 1200R a fakt se mi dost libil, uz mi to neprijde tak osklivy jako ten puvodni (freedom uz je na moje rejpani urcite zvyklej, tak promine ) to asi neni levna legrace coz? srovnani se SF?

Naposledy editováno 24.07.2017 22:37:32

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:34 | Nahoru | #28329
Franco82> cross nech jako prevozni pro dite. Dokud si nepujcis neco schopnejsiho tak nemuzes rict co budes jezdit. Crossovy kolo ti krome jizdy po hezky ceste prakticky nic nedovoli, na jinym kole muzes zkouset vic veci a zjistis jestli te to laka nebo ne.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.7.2017 v 22:37 | Nahoru | #28330
assassin> ok :) ale klidne s petrem domluvte i neco jinyho, nejsem urcite proti a je mi to celkem jedno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 07:26 | Nahoru | #28331
assassin> 1200R je parádní.Jen nevim,jestli je tady vubec někdo schopnej ocenit ten rozdíl od standartni verze,která uz je letos vyladena až dost bych řek.Navic to za ten pytel prachu navic nemá Q.S.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 07:38 | Nahoru | #28332

dakarista píše: GeorgePanek> a když jsi dal normální, je to lepší? Mam totiž dojem, že mi dělá tohle stejné FJR s iridiovými a přitom Tuono na ně funguje dobře

tak jsem dal zpet normalni svicky a opet startuje takze iridiove hazim do popelnice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 08:23 | Nahoru | #28333

GeorgePanek píše: tak jsem dal zpet normalni svicky a opet startuje takze iridiove hazim do popelnice...



Hele nemaj ty std dve nebo vice jiskrist? Vs iridiove ktere maji jedno? U me delal prave tenhle aspekt velkej rozdil.
Mozna existuji iridiove s vice jiskristi...
Kazdopadne je dle me vyhoda iridiovejch jen v zivotnosti a dlouhej servisni interval ma smysl tak u hondy, ne u duc/ktm
:D

Naposledy editováno 25.07.2017 08:24:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 09:20 | Nahoru | #28334

zmulin píše: assassin> 1200R je parádní.Jen nevim,jestli je tady vubec někdo schopnej ocenit ten rozdíl od standartni verze,která uz je letos vyladena až dost bych řek.Navic to za ten pytel prachu navic nemá Q.S.



Ono právě R má těch rozdílu proti S docela dost:
- motor má jiný písty, větší sání, větší kompresi > 160hp
- jiný výfuk s větším průměrem trubek
- podvozek (celkově vyšší a důrazem na zadní část, takže už tam člověk asi nesedí jak na hajzlu) plus stavitelný tlumič řízení
- konečně normální stupačky, ne ty paskvily z jednoho kusu pro řidiče i spolujezdce

Asi to bude slušnej stroj, jenže, za ty peníze to nemá ani quickshifter a to ani směrem nahoru. V dnešní době je Tuono Factory o kus komplexnější bike a navíc levnější.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 09:47 | Nahoru | #28335
Attim> Když ono je to letos už 147Ps u normální i eS verze versus 152 u eR.Svody už má přepracovaný i normál verze,nebo aspoň mě tam nic výrazně nepřekáželo a ten o 1cm vyšší zadek?To nevim,ale myslim,že mimo bezprostřední srovnání bych to asi nepoznal.

Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 09:49 | Nahoru | #28336

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 10:10 | Nahoru | #28337
Nojo, takže S verzi přiblížili k R, přičemž R asi kvůli EURO4 pozbyla nějakého výkonu.
Navíc S má teď i QS up/down, stupačky jako R ... to už je to zajímavější než loni. Musím to zkusit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 10:29 | Nahoru | #28338
Attim> neblbni... ty na Ducati ?... twl... koně chcát skotskou jsem viděl... netopýra vařit beng.... ale tebe na Ducati si fakt představit neumím...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 10:46 | Nahoru | #28339
A proč by ne ? Když to bude moderní Ducati současný doby a ne ta tvoje Hirošima Mohlo by to bejt zajímavý, ale nikdy jsem na tom nejel.
Musím to ale projet a hlavně, kdoví jestli příští rok už nebude V4...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 10:47 | Nahoru | #28340
Attim> jenže na to, Attime, nebudeš mít...věř mi...
novinky od Ducati jsou namazaný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 10:54 | Nahoru | #28341
t_freedom> Jo to si umim představit. Navíc první rok, dva budou ještě vychytávat spolehlivost.
Takže třeba bude na jaře možnost koupit 1200S za pěknej peníz. Musím to zkusit jestli to dává smysl vůbec ve srovnání s Tuonem V4...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 11:04 | Nahoru | #28342
Hele a uz u monstra vychytali ten elektronickej plyn, nebo to jde furt po telegrafu? Kdyz s dvanactkou vylezli, jel jsem to projet a ty prodlevy mi fakt vadily. V primem srovnani s corsarem to byla traga.
Jinak moto morini propaguje, ze i u nove verze je plyn regulovan stale naprimo, postaru po lanku. A po zkusenostech prave s monstrem je to vec, na kterou bych i vcelku slysel, pokud bych kupoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 11:11 | Nahoru | #28343
Attim> smysl to dávat asi bude...
Tuono má dost ultimativní posez...vůči čemu bude M1200 podle mě daleko lepší.... rozdíl 10-15 BHP vůbec nepoznáš...a ze zatáček se to bude možná sbírat líp, než ten čtyřhrnek... na rovině v Mostě tě Špája asi drbne...ale bude, posera, brzdit o dost dřív... takže bez obav

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 11:25 | Nahoru | #28344
Franco82> lankama? to se mi moc nezdá v době ekoteroristů by asi měli problém dát Euro4
nejsou to jen lanka ke klapkám ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 11:27 | Nahoru | #28345
t_freedom> víš jak, přeci jen 25 koní rozdíl ... já sem expert přes čísla a umím kua počítat
Asi by to mohlo (mělo) dávat smysl a mělo by to fungovat. Vypadá to zajímavě, technika up to date, třeba je čas zkusit V2. Nebo tomu říkáte L2 ? Krouťák to bude mít, de o to jak to bude ovladatelný, jakej bude posez a tak. Jsem fakt zvědavej !

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 11:29 | Nahoru | #28346
Attim> Monster bude podle mě vždy ovladatelnější než Tuhono...ale na novým 2017 jsem neseděl...

Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 11:35 | Nahoru | #28347
kudla eště že nemosím takové věci řešit, mám dost při výběru kola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 11:51 | Nahoru | #28348

Tifone píše: Franco82> lankama? to se mi moc nezdá v době ekoteroristů by asi měli problém dát Euro4
nejsou to jen lanka ke klapkám ?



Jj, jen skrtici klapky. Ale rozdil to dela peknej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 11:56 | Nahoru | #28349

Franco82 píše: Jj, jen skrtici klapky. Ale rozdil to dela peknej...



nevím jak na Monstroj ale na MTS je to taky tak a asi jde o zvyk,ale nemám s tím žádnej problém

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2017 v 12:34 | Nahoru | #28350

Tifone píše: nevím jak na Monstroj ale na MTS je to taky tak a asi jde o zvyk,ale nemám s tím žádnej problém



Hele je to urcite o zvyku a ke konci testovacky monstra me to uz ani tolik nestvalo. Pak jsem ale skocil zpet na corsaro a zase si chrochtal. Kdyz mas primy srovnani, tak to proste je pakarna.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist