pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
5 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mám najeto cca 24tis na SV 06 a rachotí to nepříjemně, na funkci by to prý vliv mít nemělo, ale jeden nikdy neví... Je to slyšet na volnoběh když není zmáčklá spojka a nebo když je motor v záběru tak cca mezi 2,5-3tis ot.
jediné co jsem k tomu našel jak to opravit je toto http://www.vstrom.i...p/topic,11745.0.html
Do anglie nebo ameru se mi ten spojkovej koš moc posílat nechce, myslíte že to dělá i někdo u nás, případně zda by fungovali jenom ty podložky pod pružiny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Lachtan píše: zdravím, když je teď trocha klidu rád bych se vmísil s dotazem, není sice k TL ale k motorově podobnýmu litrovýmu SV tak doufam že to nebude vadit nevím jak u TL, ale u SV občas rachotí spojkovej koš, nemáte někdo zkušenosti co s tím?
Mám najeto cca 24tis na SV 06 a rachotí to nepříjemně, na funkci by to prý vliv mít nemělo, ale jeden nikdy neví... Je to slyšet na volnoběh když není zmáčklá spojka a nebo když je motor v záběru tak cca mezi 2,5-3tis ot.
jediné co jsem k tomu našel jak to opravit je toto http://www.vstrom.i...p/topic,11745.0.html
Do anglie nebo ameru se mi ten spojkovej koš moc posílat nechce, myslíte že to dělá i někdo u nás, případně zda by fungovali jenom ty podložky pod pružiny?
koukam ze je to konstrukcne podobne oblibenejm 'dvouhmotam' u aut - co se tyka te upravy, neni to nic sloziteho, nemel by s tim byt problem, ja sem ale dlouhodobe v zahranici a nedostanu se do dilny, takze ti to slibovat nemuzu - ale s tima obrazkama to udela libovolnej trosku schopnej zamecnik...
e:pardon,u té Afriky,šlo o uvolnění v nýtech...
Naposledy editováno 04.02.2015 22:03:55
assassin> muzu se zeptat kterou tu konkretni upravu myslis?
jinak drzim palce na rozbehnuti 1120 uz od zatacku a tesim se na nove updaty
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Dakarista: maj ty stouby zhruba uprostredk krcek? Zmensenej prumer? Pokut jo jsou to TTY srouby a musi se dat nove...
dle mikrofišů jsou tam neztenčený, proto asi manuál neudává výměnu... Ale novejma se nic nezkazí, to je pravda...
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jenom přece se tu pohybuje dost "pacientů", co motorový technice celkem rozumí
Pokud by k tomu někdo něco měl, hoďte mi tam moudro pls. Díkes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: dakarista> Koukám, že v mikrofiších maj chybu, tam jsou šrouby neztenčený, tyhle bych pro jistotu asi vyměnil...
Sakra, tak to bude další raketa za šrouby
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
vždyt vyrobit jeden spec. šroub vyjde na kolik, 20kč?
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
E: deleno dvema by ti to taky nevychazelo
Naposledy editováno 08.02.2015 12:09:45