Stává se mi, že dřív dřu o asfalt botu než koleno. Je správně doleva co nejvíc na špici a doprava na patě? Díky za rady od zkušenějších.
P.S. Dnes v Brně to stálo za to !
meerecheck píše: koldan> Chlape, je to nutne? Jak jsem psal nejenom ja, poradne zataceni je soubor vice pohybu at se ti to libi nebo ne. A kontra nemusi byt prvotni, staci drzet riditka rovne, aby se proste nezavirala. Najdi na te fotce kontra a prijedu ti osobne rict, ze mas pravdu. Kdyz jsme u toho, Spies taky nejezdi podle toho, jak by podle videi a knizek mel a jak mu to jde. Ja treba kontra pouziju i vedome, ale jen tehdy, kdyz me ze zatacky zacne predbihat zadni kolo nebo se na silnici v mem pruhu objevi debil v aute, tak strcim do riditek a zavru zatacku rychleji, tim to ale hasne. Auto z vedlejsi jsem objizdel nekolikrat a proste jsem to jen strhl jinam nebo objel dokonce po predim (doted nevim jak) a to moc kontra fakt nejde :)
Kontra je nejspíš myšleno jen jako prvotní impuls do řidítek, který začneš vyrovnávat tělěm abys nespadl a motorka se sklopila, poté sklopíš řidítka po směru. Jde o to že je to tak rychlý proces který si neuvědomíš. Pro sklopení si můžeš udělat i jen mírný oblouk do protisměru který má stejnou funkci jako kontra. Zkus si to v reálu.