Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.
Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
spotřeba mě tolik nezajímá kdo chce opici musí kupovat banány, snad jen spolehlivosti se trochu bojim - doufám, že bud mít štestí na dobrý kus ať už to bude co to bude, Alp je v tomhle dost vysoká meta - dělám jen údržbu a jinak opravdu nic, vlastně jo - jednou se měnil žárovku, ale to je fakt jediná "porucha"
teď takhle vytěžuju Alpa - v ničem sice nevyniká, ale je maximálně spolehlivý a není problém si zabahnit (s dobrýma gumama), projet se po okreskách nebo klidně do rumunska, ale člověku to nestačí a říká si, že by něco lepšího, rychlejšího a výkonnějšího mohlo být
taky jsem zvědav na výsledek ankety
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
qwert>Honza-TA> Alp je motocykl zasluhující pomník.dával jsem mu neskutečně zabrat v terénu a to převážně ve dvou.ale na cestování ve dvou to už moc nebylo.vyřešil jsem to tak že manželka Alpa a já lc8 a oba jsme spokojeni.a navíc já se posunul s lc8 do endurového nebe..
pod to bych se podepsal přesně takhle to vidím, takže další stanice - LC8
nedá mi to než si nepovzdechnout, že honda na to už úplně rezignovala takový nástupce Afriky by byl taky rozhodně v hledáčku, ale nic takového není grrrr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Honza-TA>pod to bych se podepsal přesně takhle to vidím, takže další stanice - LC8
nedá mi to než si nepovzdechnout, že honda na to už úplně rezignovala takový nástupce Afriky by byl taky rozhodně v hledáčku, ale nic takového není grrrr
Tak to už jsme tři, také nedám na Alpíka dopustit, po tom co jsme spolu prošli...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Momentálně bych bral mezi, GS a GS ADV. podle svezení, trochu mě straší posaz.(na ADV ověřen -vynikající ) Ale zase znám pár čahounů i na GS.
Včera jsem viděl LC8 šedočerná- a je desetkrát hezčí než ten pomeranč. Předevčírem jsem viděl oranž 12 GSa vypadala zajímavě.
A tak stále hledám to místo kde ti nikdo a nikdy neřekne ,,hele mladej co vyvádíš?" ale třeba ,,ten chlápek tančí šíleně, kousla ho snad Tarantule?"
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
takže jsem vzal svoje požadavky, sestavil z nich tohle : kardan, spotřeba, podvozek, ABS a vylezlo mi BMW pravda je že cenou se to k tomu Karlštejnu blíží, ale já to beru jako závazek na celej život a tak jsem chtěl to nej
navíc většina BMW (z druhý ruky) je vybavená středně (ABS, vyhřejvání, kufry) nebo hodně (mraky doplňků, hlavně do terénu). Pro mě jasná volba. Jediný co by pro mě byl konkurent je Stelvio. Prostě to je taky něco víc než jen motorka. Ale po přečtení pár testů Aby mi v zatáčce ujížděla stopa, to by se mi nemnoho líbilo, jsem začátečník a očekávám transparentní chování od motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
osobně bych se hlavně projel a pak zvolil podle svých preferenci než podle testů v časopise
jinak ten Alpík na fotce je fakt vymazlený
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Fantazie mi ještě funguje normálně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
qwert>Perchtička> a něco ti snad už přestalo fungovat normálně?
Od jisté doby nic nefunguje normálně...
Ale prý je to normální.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Perchtička>Od jisté doby nic nefunguje normálně...
Ale prý je to normální.
nespamuj
Honza-TA>paja.butcher>
osobně bych se hlavně projel a pak zvolil podle svých preferenci než podle testů v časopise
když máš možnost tak je to určitě lepší, ale když nekupuješ novou motorku a nemáš tuny motorkářů kamarádů tak moc na výběr není a když si to půjčíš v bazaru proti záloze tak těch pár km Ti moc neřekne, aspoň mě neřeklo
Naposledy editováno 15.09.2009 22:45:42
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Vracečky na úzké silničce, kde se auta vyhýbají jen obtížemi a i s mašinami máme občas problém vytočit zatáčku, pořádně prověřily balanc jezdců i strojů. Nejvíc se opět peru se Stelviem, které s vyšším těžištěm, nevycválaným motorem a tuhou spojkou vyžaduje při otáčení ve vracečkách hodně citlivou ruku na spojce a opět pečlivé držení stopy. Dá se na to zvyknout, ale i s nohou na zemi mi jde zatáčení v malé rychlosti dost ztěžka a jen těžko stíhám nasazené tempo.
Pokud držíte Stelvio pod krkem a nenecháte otáčky spadnout pod 6 tisíc, čeká vás nádherný zážitek. Na rovinkách vám nikdo neujede ani o metr, v zatáčkách sice budete o něco pomalejší a občas vám předek odskočí trochu do strany, ale vše je dobře cítit a nikdy nemáte pocit nebezpečí.
a o držení stopy ageometrii podvozku nebudu polemizovat nevím nejel jsem na tom
ale z vlastní zkušenosti vím, že na vyzkoušení to chce víc kilometrů a ani pak nemají dva lidi vždy stejný názor - jeli jsem dva prohazovali jsme si mašiny a názory jsem stejné neměli každému sedlo něco jiného a dokonce i třeba v popisu chování v zatáčkách jsme se lišili, závisí také na stylu jízdy, práci tělem, hmotnosti jezdce atd.