Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

Gasgas 250 07

13.11.2009 v 07:23 | Nahoru | #241
Máš tam kuličky v kuželových drážkách a odstředivou silou odtlačujou protilehlou desku, která přes páku nahoru do válce ovládá přívěru, rotace je braná z kliky.
Motozloch má tyhle rozety do 400,- a právě on mi dělal na zakázku 37,38 a 40 zubů, udělá ti jakojkoliv počet zubů, já u něj mám slušnou slevu, ale ta by akorát tak pokryla jedno poštovné přes mě navíc, takže jestli chceš tel na něj 774455440 akorát nevim jestli nejel teď do Milána..

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

13.11.2009 v 07:30 | Nahoru | #242
S tou přívěrou sem si to tak myslel no. Já vemu tu 40ku od toho známeho a uvidím jak to pojede. V každém případě jestli to bude šlápnutí vedle tak bude třeba nový řetěz, pochybuju že bych ho při přechodu z 47 na 40 nnemusel krátit.

(reakce na) Gasgas 250 07

13.11.2009 v 12:25 | Nahoru | #243
maras> Řetěz krátit určitě budeš. Rozety se dají kolem těch 400,- ve Strakonicích, třeba asi ten Zloch nebo tam mám kamaráda, co dělá Nikasily a zajišťuje i rozety, kolečka, a tak. Já měl tu 42z. ještě od Císaře, páč jsem si ji vymručel k motorce. Jinak snad u něj stojí 1200,- nebo co to říkal. Váleček přívěry na válci se občas zanáší a dobře to nechodí. Záleží také asi na oleji do benzínu. Já jsem to dělal na začátku, když jsem měl zaslepenou hadičku odfuku (mimochodem - Císař řekl, že to tak má být), tak se to logicky zaneslo. Pak jsem to dělal asi v 5000 km, takže to není nějaký problém.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

13.11.2009 v 12:30 | Nahoru | #244
Já mám tu hadičku průchozí a občas mi z toho kape ten nespálený olej..teď už né tolik.
Tu rozetu už vemu od toho kámoše, dneska prodal Gase a rozetu mi schoval.
Uvidím něco zajímavého když su¨ndám ten kryt přívěry na levé straně ve směru jízdy?

(reakce na) Gasgas 250 07

13.11.2009 v 14:16 | Nahoru | #245
maras> Na motoquadshop.cz prodávaj rozety v akci za 250,- tušim,že jen 48 a 50. Rozety z příbalu se mi někde doma válej taky-pro mě nepoužitelný..Nic zajímavýho tam neuvidíš-ložisko ovládacího válečku zajištěný šroubkem..

Naposledy editováno 13.11.2009 14:17:15

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

13.11.2009 v 14:23 | Nahoru | #246
Hele když už sme u toho...napište mi tady co se komu doma válí v garáži k ničemu Třeba bych si něco vybral A samo že zaplatil. Jinak pro mě jako hobíka (hodně velkého hobíka) je 48 a 50 moc velká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

13.11.2009 v 16:14 | Nahoru | #247
maras> K té přívěře: Troj ti popsal funkci odstředivého regulátoru, který bude asi vesměs všude podobný, zajímavější a různá je spíše ta konstrukce od regulátoru výše do válce a hlavně ve válci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

13.11.2009 v 16:26 | Nahoru | #248

Itall>maras> K té přívěře: Troj ti popsal funkci odstředivého regulátoru, který bude asi vesměs všude podobný, zajímavější a různá je spíše ta konstrukce od regulátoru výše do válce a hlavně ve válci.



Popiš definuj

(reakce na) Gasgas 250 07

13.11.2009 v 21:48 | Nahoru | #249
maras> Co bych definoval, já jezdím a vrtat se v tom nechci. Ale řešení jsou různá. S přívěrou jsem měl jsem Hondu CR 250, Suzuki RM 250, HQ WR 250 a GG EC 250 a vždy se to liší. Honda a HQ no problem, Suzuki občas poštelovat pružinku a GG ten váleček čistit. V bezproblémové motorce jsem se nikdy zbytečně nešťoural

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

15.11.2009 v 17:30 | Nahoru | #250
Muzu se zeptat kde je presne ten valecek na priveru,mne to od spoda moc nejede a pak to chytne saze.Mam gasgase tyden tak jsem to jeste moc nestudoval.Diky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

15.11.2009 v 21:29 | Nahoru | #251
KTMAK> Je pod víčkem vlevo na válci. Pokud to špatně chodí, tak má motorka takový chraplavý zvuk, to se nepřeslechne. Jestli to nebude spíš na změnu trysek, to je u GG klasika. Asi hlavně u 250. Co máš za objem?

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

15.11.2009 v 21:41 | Nahoru | #252
Itall> Nějak poslední dobou zjišťuju že mám nějak moc hlučnou spojku když se motorka prohřeje...vypustím olej, zkouknu koš a zkusím nalít nový jestli to pomůže....dneska když sem sjížděl přes spojku na dvojku se chcíplým motorem tak se mi zdálo jako by ta spojka nevypínala úplně, prostě tam o sebe něco třelo, ale zase když stojím a kopnu jedna tak to vůbec neškubne, prostě vystavuje normálně... :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

15.11.2009 v 21:57 | Nahoru | #253
maras> Nevím, u Husky spojka byla slyšet. Když se vypnula, tak zvuk ustal. U nové ještě ne a postupem času se to zhoršovalo, ale to je asi vcelku v normě. U GG to zatím nepozoruji. Ale ty máš nalítáno milión (akorát o tom nevíš ), tak to třeba také bude normální. Jestli se to objevilo náhle, tak to jistě chce zkouknout. Olej zkoukni určitě, jestli tam není nějaký hnůj

(reakce na) Gasgas 250 07

15.11.2009 v 22:11 | Nahoru | #254

Itall>maras> Nevím, u Husky spojka byla slyšet. Když se vypnula, tak zvuk ustal. U nové ještě ne a postupem času se to zhoršovalo, ale to je asi vcelku v normě. U GG to zatím nepozoruji. Ale ty máš nalítáno milión (akorát o tom nevíš ), tak to třeba také bude normální. Jestli se to objevilo náhle, tak to jistě chce zkouknout. Olej zkoukni určitě, jestli tam není nějaký hnůj



Nějaký rozverný Jako když ji vymáčknu tak utichne no, to samé dělalo DT. To omrknu nebo se stavím za známým mechánou ať si to aspoň poslechne

(reakce na) Gasgas 250 07

16.11.2009 v 09:40 | Nahoru | #255
Itall> Ja mam 300.08.Kouknu co tam je za trysky.Jinak Maras tu spojku ma po ohrati taky hlucnejsi,tak dej pak vedet co jsi zjistil.

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

29.11.2009 v 14:33 | Nahoru | #256
Takže pár poznatků....origo haltry jsou úplně na hovno, guma se hned odlepila od toho kovového těla :\ ...origo řetěz je nýtovaný, což sem nevěděl takže fryčka a jedem ...závlačka na spojce ČZ mi při nasazování praskla v tom obloučku, to sem ještě nikdy neviděl ...rozměry šestihraných šroubů naprosto nestandartní, ale naštěstí máme na dílně snad vše.

Včera sem se odpoledne dověděl že by sme měli jet trasu jednoho jarního "závodu"...narychlo sme přezouvali obě motorky, při tom na Gasovi tu řetězovku...z toho vyplývá že bylo pojízdné DT které si vzal otec...takže já kvůli takové 3.14čovině jako je závlačka sedím doma...

(reakce na) Gasgas 250 07

29.11.2009 v 16:57 | Nahoru | #257
maras> Co tam máš prosím tě za nestandartní šestihrany? Pokud ti přijdou nestandartní rozměry 8, 10, 12,13,15,17,19,21 a 27, tak netuším co si představuješ pod pojmem "standartní"...?

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

29.11.2009 v 17:35 | Nahoru | #258
Měl si někdy japonce? 27,9,13...s tím si vystačím u DT + imbusy a šroubovak křížový...třeba ta 8čka na krytu pastorku je supr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

29.11.2009 v 17:50 | Nahoru | #259
maras> osmička je dnes nejpoužívanější šestihran u "malejch" šroubů...ať už u Japonců, KTM nebo GG. Zvykej si, tohle je něco trochu jinýho než DT.

(reakce na) Gasgas 250 07

29.11.2009 v 18:02 | Nahoru | #260

PetrTM>maras> osmička je dnes nejpoužívanější šestihran u "malejch" šroubů...ať už u Japonců, KTM nebo GG. Zvykej si, tohle je něco trochu jinýho než DT.



Málem bych si nevšiml

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

29.11.2009 v 22:44 | Nahoru | #261

Itall>Už jsem 2x přetrhl řetěz (naštěstí jen spojku), když jsem pod plynem vymetl díru. Tak teď hřídel kola dotahuji (dorvu) co to jde a řetěz nechávám pro jistotu volnější. Na jiné motorce jsem řetěz za 20 let nikdy nikdy nepřetrhl.



Dneska mě potkalo něco podobnýho na KTM - nedoskočil jsem rigól a zadní kolo to pěkně schytalo - ale řetěz neprasknul, jen se vyšponoval nadoraz jak se osa posunula dozadu.
Povolení matky a přiměřený kopanec do zadního kola to spravil.. ale asi z toho ta osa nebyla úplně nadšená :)

Naposledy editováno 29.11.2009 22:45:23

(reakce na) Gasgas 250 07

30.11.2009 v 11:14 | Nahoru | #262
Vespa> No, KTM je KTM. Já už jsem ten řetěz (ve spojce) přetrhl 4x a jsem smířen s tím, že zkrátka u GG musí být volný a musí mlátit do kyvky. Jinak to jezdí, 6200 km bez dalších problémů. Dokonce i horní držák výfuku drží, páč při upadlém svaru se s ním dá hýbat a je možno najít takovou polohu, kde drží. Zatím jsem neměnil ani svíčku, takže musím uznat, že po počátečním horroru s vyladěním a zkušeností s tím řetězem, to není tak špatná motorka. Za ty dnešní ceny - poměr cena a užitná hodnota - asi top.

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

30.11.2009 v 11:22 | Nahoru | #263
Vaše problémy s řetězem mě docela udivují. Mám na motorce namotáno teď 130 hod, už jí moc nepoužívám na "popojíždění" po lese, většina z toho je najetá na MX trati nebo na závodech. nedávno jsem dojezdil druhou řetězovku (z toho první byla originál regina nejtovaná, druhá s řetězem Titax, kterej stál za prd, ale přesto asi 60 hod odjel...dokonce pořád s jednou spojkou). Mlásení řetězu o kyvku jsem vyřešil podložením toho horního lízátka (asi o 7 mm, dal jsem pod to teflonovou destičku a mlácení téměř úplně vymizelo). Jinak jsem ještě vyměnil spodní rolničku taky za teflonový lízátko (ale to spíš ze zvyku, dělal jsem to u všech notorek). Řetěz napínám tak, že v místě těsně za horním lízátkem musím mezi řetěz a kyvku nacpat tři prsty. S tímto postupem a se zmíněnými miniúpravami jsem s řetězem nikdy neměl sebemenší problém. Navíc si troufám tvrdit že u GG na tom napnutí až tolik nezáleží, protože když je přepnutej, trochu si to reguluje sám zadním vodítkem, který je na silenbloku a proto se může při zatížení naklápět. myslím že problém spočívá v použití nekvalitních spojek, jinde bych to nehledal.

(reakce na) Gasgas 250 07

30.11.2009 v 11:28 | Nahoru | #264
PetrTM, Itall> já žádný problémy s řetězem nemám :) origo řetězovka, najeto 110 mth a do důchodu se nechystá :)

(reakce na) Gasgas 250 07

30.11.2009 v 12:02 | Nahoru | #265
PetrTM> Jo, 3 prsty, to je klasika. Teď to také tak mám. Na lízátku je tam nedám, ale za ním určitě ano. Tak to funguje, ovšem řetěz je dost volný. Navíc mám rozetu 42z. a u menších rozet jsem byl zvyklý, že ani 3 prsty nemusely být. Císař dokonce říkal i při origo rozetě (48z.) jen na 2 prsty, ale ten se nedá brát vážně . Je fakt, že spojka praskla vždy pod plynem, ale jak říkám, u jiné motorky se mi to NIKDY nestalo. Spojky používám ČZ pořád. U HQ WR 250 byl také řetěz Regina, už nevím, jestli nýtovaný, ale také jsem ho zkracoval. A pak bez problémů najezdil tisíce km.

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

30.11.2009 v 16:46 | Nahoru | #266
Dotaz,na valci u 300 je nejaky odfuk na leve strane a z nej jde hadicka,mam to tam zablite od oleje,koukal jsem ze hadicka je dole ohnuta a zaslepena,kdy¨z jsem ji odslepil tak z ni vytekl mazut,dotaz ma byt zaslepena a vzdy ten olej vypustit,nebo ji muzunechat volne.Diky

(reakce na) Gasgas 250 07

30.11.2009 v 16:52 | Nahoru | #267
KTMAK> Mělo by to být naopak otevřené, zaslepená je ta hadička z homologačních důvodů. Je to vlastně odvod nespálenýho oleje z přívěry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

30.11.2009 v 16:54 | Nahoru | #268
KTMAK> To už se tu řešilo - má být volná, jako u každého dvoutaktu s přívěrou. Proč to u GG zaslepují - nevím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

30.11.2009 v 17:01 | Nahoru | #269
Itall> Viz výše...kvůli homologaci. Ono se to nebude jevit moc dobře, když před komisařem nastartuješ motorku a z hadičky ti začne kapat olej....což u studený dělá nejvíc.

Gasgas 250 07

30.11.2009 v 17:10 | Nahoru | #270
Dekuji za info.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist