Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
Robinsson píše: Pořád mi není jasný proč sis kupoval ostrý enduro ? Co jsi poslal video, tak na to by stačila i TTR 600. Nejezdíš ani terén ani motoard.
S tím jak vlaješ i za DTčkem v tom enduro parku bych se ani nechlubil. Pokud to teda nemělo být jako recese.
Robinsson píše: Pořád mi není jasný proč sis kupoval ostrý enduro ? Co jsi poslal video, tak na to by stačila i TTR 600. Nejezdíš ani terén ani motoard.
S tím jak vlaješ i za DTčkem v tom enduro parku bych se ani nechlubil. Pokud to teda nemělo být jako recese.
To neřeš, on to stejně nepochopí a jestli by jsi mu svěřil TTR-600 tak teda smekám. Takhle necvičila ani s mojí exženou EXC 200 a on se tu s tím ještě chlubí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Robinsson píše: Pořád mi není jasný proč sis kupoval ostrý enduro ? Co jsi poslal video, tak na to by stačila i TTR 600. Nejezdíš ani terén ani motoard.
S tím jak vlaješ i za DTčkem v tom enduro parku bych se ani nechlubil. Pokud to teda nemělo být jako recese.
Třeba na tohle chci ostrou.
Dále na to, abych nemusel vlát za DTčkem -_-
Mohl by ses ukázat na 130ti kilovým, zavřeným DTčku s hladkýma gumama s nenastavitelným podvozkem
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Robinsson píše: heavyrun> Hladký gumy tam jsou vinou koho ? 130kilo není žádná váha ideální na trialek. A s tim nastavitelným podvozkem... jen málo lidí co jezdí jen hobby umí kvalitně nastavit tlumiče a stejně jezdí více méně factory setup. Jo tak ted už jsem to pochopil z videa, koupils aby sis mohl honit ego nad kámošema co jezdí na skůtru. No ani těma wíílíčkama si moc neoslnil i já dokážu aspon přeřadit a ne tahat motor do bezvědomí
Hladký gumy jsou tam vinou toho, že s tou motorkou jezdím výhradně po cestě.... Je mi totálně prdel jak kdo co umí a neumí nastavit :D Prostě na DT jsem si přední nastavoval na cestu, výměnou oleje za hustší a zadek má jen nastavení tvrdosti.... O tom nemá cenu se s tebou vůbec bavit, když se na takové motorce neprojedeš v terénu.
Jinak ten skútr je můj, jezdím na něm, protože na to EXC ještě nemám papíry, a na videu ho má půjčenej kámoš, kterýmu nejede KLX 650
K přeřazení.... Mám tu motorku týden. Nemám na ni papíry, jezdím na ní minimálně. Na DTčku jsem řadil, když jsem chtěl. Ale jezdit v náklonu 20ti stupňů a přidávat a řadit umí každej trotl. Pravý wheelie je o tom balancovat v mrtvým bodě přes brzdu. Když to máš přetočený, nepřeřazuješ, ale jdeš za mrtvej bod a brzdou zpomalíš. To je umění!
Kdyby jsi nevěřil, tak zrovna tady řadím
chiro2 píše: Nějak se ti ta výhodná koupě rozpadá
To je tak, když má motorka větší točivej moment, než imbus v mojí ruce
2 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
edit. ale až se ti to tvoje slavný whílí nepovede tak vzhledem k tomu že jezdíš v tričku , teniskách a ryflích asi dobře nedopadneš. ..
Naposledy editováno 19.07.2014 13:51:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Chod na volnú plochu a tam si rob wheelie aj celý den a nepotrebuješ na to mať ani vodičák
Naposledy editováno 19.07.2014 22:35:02
Ivan-K píše: Tomaster> Nemusí ani padnúť stačí aby ho tak uvideli policajti, dúfam že nanho použijú svoje obušky, lebo nepoznám debila čo si kúpil motorku na to aby s nou vyvádzal v bežnej premávke, každý sa občas odviaže, ale toto je chorá hlava.
Chod na volnú plochu a tam si rob wheelie aj celý den a nepotrebuješ na to mať ani vodičák
Tak ja sem si motarda postavil kvuli kravnuti v provozu a vsichni znami co maj motardy to maj uplne stejne.
Jezdim v tricku 20let a porad v poho tuk tuk....
Tomaster píše: Na DT jsem jezdil a tu tvoji trat bych obězdil snad i v žabkách na DTčku .. ale po zadním jsem tak neuměl
edit. ale až se ti to tvoje slavný whílí nepovede tak vzhledem k tomu že jezdíš v tričku , teniskách a ryflích asi dobře nedopadneš. ..
Joo, silný řeči
Myslíš, jako že až hodím záda? Z toho už jsem fakt vyrost...