paolo_novy Přidat reklamu

Téma: V-power rozdíl nez natural 95?
 
2.6.2007 v 10:45
:) Ahoj lidi zkusil uz nekdo z vas jezdit na V-POWER prej je to ve vykonu dost znat chystam se to skusit,.. mam novou masinu a mam najeto 2000Km,.. muzu to tam vubec nalejt? takhle se zajetym motorem? ;)

V-power rozdíl nez natural 95?

19.6.2007 v 11:46 | Nahoru | #241
Hoši laboruju do Husqvarny Sm 610 95ku,a různý poměr Avgas 100(letecký benzín 100oktanů)dokonce sem zkusil dát i plnou.Na výkonu sem nepostřehl ani nárust ani propad.Podle chem. rozboru má jen vyší teploty při hoření.Moje zkušenost.Myslim že znát(oktany) to bude možná víc u 2taktů. :)

V-power rozdíl nez natural 95?

24.6.2007 v 18:51 | Nahoru | #242
Benzín jsem nikdy neřešil. Bral jsem sice vždy u tzv.lepších pump (shell, omv, agip atd) ale nějaký rozdíl jsem vůbec nepostřehl. Začal jsem však na své cb750 jezdit do Rakouska a Německa. Při první zpáteční jízdě z Lipska jsem vzal plnou nádrž u ARALU a nějak jsem se podivil. Motor poněkud stichnul a dostal takový příjemnější hladší chod. Spotřeba klesla asi tak o 1-1,5 litru. Stejná situace se opakovala i v Rakousku. Zejména pak co jsem vyjel poslední kapky benzínu od omv super98 a byl nucen natankovat na poslední slovenské pumpě před přechodem v Břeclavi ( Slovnaft nat.98). A za pár kilometrů to bylo zas nějaké línější a hlučnější. Rozdíl to je sice nepatrný ale je postřehnutelný. Mám pocit, že kvalita našich rafinérii či dodavatelů bude poněkud jiná než u našich západních sousedů. Tak bych nějaké V triky a powěry neřešil. AŤ je radši všude kvalitní benzín !!!

V-power rozdíl nez natural 95?

24.6.2007 v 20:26 | Nahoru | #243
Tomes: covece, me taky v rakousku, nemecku a spol klesa spotreba. Nicmene nepovazuji to za dusledek tankovani lepsiho benzinu, nybrz za nasledek bezpecnejsi, plynulejsi a pomalejsi jizdy pote, co jsem platil par pokut :).

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

24.6.2007 v 21:50 | Nahoru | #244
takzeeee..na Transalpu jsem tankoval shell cca 3nádrže a možná shodou okolností možná to bylo tím začalo něco kovově klepat v motoru, takže jsem znovu začal tankovat normální natural a po dvou nádržích klepalo už jen občas a po 4-5nádržích klepání zmizelo úplně..ale jak říkám, může to být jen shoda okolností, zkoušet to znova nehodlám. s shell na 200km tankováno 10,5-10,8 s naturalem od robin oilu naprosto to samý. akcelerace stejná, ve 140-150 při solo jízdě v zákrytu pořád v pohodě reaguje na plyn.
takže se tímto přidávám do tábora, kterej říká, že efekt a pokles spotřeby pouze subjektivní a ovlivněn jízdou, nikoli zázračnými přísadami..

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

24.6.2007 v 22:44 | Nahoru | #245
RUTAN>Takže první výsledky...svižné tempo po dálnici s V-power 95 s rychlostí 140-160km/h, spotřeba 7,8l/100km.

až budu mít možnost jet podobné tempo a trasu, tak dám vědět kolik to žralo s normál benzínem.

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

25.6.2007 v 00:45 | Nahoru | #246

bukowski634 píše: takzeeee..na Transalpu jsem tankoval shell cca 3nádrže a možná shodou okolností možná to bylo tím začalo něco kovově klepat v motoru, takže jsem znovu začal tankovat normální natural a po dvou nádržích klepalo už jen občas a po 4-5nádržích klepání zmizelo úplně..ale jak říkám, může to být jen shoda okolností, zkoušet to znova nehodlám. s shell na 200km tankováno 10,5-10,8 s naturalem od robin oilu naprosto to samý. akcelerace stejná, ve 140-150 při solo jízdě v zákrytu pořád v pohodě reaguje na plyn.
takže se tímto přidávám do tábora, kterej říká, že efekt a pokles spotřeby pouze subjektivní a ovlivněn jízdou, nikoli zázračnými přísadami..


Asi tak nějak. A ta spotřeba v A a D zemích je dána tím,co psal tumulli v 20.26. A taky tím,že se jede delší štreka,kdežto doma se popostrkuje,že? :D Takže ocenuji,že se tu najdou lidi,co myslí...

V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 00:51 | Nahoru | #247
tak už má někdo grafy z brzdy? :)

V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 02:01 | Nahoru | #248
nebudu řikat že jsem cítil nebo necítil nejakej rozdíl v chodu motoru zatahu bo co sem 100% cejtil byla lehčí peněženka a jinak podle mě co se týče kvality benalu tak je u každý pumpy stejna u šelu tam lejou nejaky aditiva ale kvalita je pořád stejna jediny proš sou noname benzinky spousty lidma opovrhovany je tim že se zapsali svim nechvalnym mixovanim benzinu s nejakym ředidllem bo petrolejem nebo jinou sračkou co tam lili jinak benzin jako benzin :)

V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 02:29 | Nahoru | #249
jinak podle mě v německu rakousku a tak se podle mě benal moc neředí jako tady aby si pumpaři vydělali co nejvíc a tím pádem když do nádrže ve ktery byl nejakej ředěnej sajrajt nalejete třeba šhnel nebo ooemfau tak je jasny že ta motorka bude mít jinej chod nebo pojede maličko líp no jinak mě hned nekamenujte nejsem chemik nebo nejakej člověk co zná všecky sračky co sou u pump jen je to muj nazor a jestli je správnej to se asi dozvím za nejakou chvíli od vás :)

V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 12:49 | Nahoru | #250
Shell V power - je normální 95oktanovej benzín s pár příměsema - jedna čistí motor od karbonu (ne jen svoji ale i nánosy co tam už jsou) a pak má nějakou přísadu nějak friction modifier nebo jak se to jmenuje, coz je něco jako mazivo, ktery by melo ve válcích hned při prvnim vstříknutí vyvořit kluznej film - takže i studenej motor by byl hned tak trochu mazanej...

Shell V Power racing je to samý ale 99oktanovej tuším :) Mno nevim pokud alespon to cisteni funguje tak proč ne... tu korunu, dvě na litr klidně dám :) na 250km to je 10-20korun to mě nezabije:)

V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 13:00 | Nahoru | #251
jestli ono by to třeba pro ten 99 oktanovej benzín nechtělo upravit palivovou mapu, nebo tak něco :shy: :/

V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 13:05 | Nahoru | #252
leju jenom to co mam v papirech,... boji bojim :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 13:22 | Nahoru | #253

pavelgs píše: Coby člověk zvídavý jsem ten zázrak natankoval taky a světe div se,ono na tom asi fakt něco bude.Otáčky volnoběhu se zvedly cca o 200 a motor má znatelně hladší chod.Volnoběžné otáčky se dají poměrně snadno odečíst s budíku :D ,takže placebo efekt to asi nebude.Resume teda zni : ano u BMW GS to má vliv na chod motoru,na spotřebě paliva jsem rozdíl nepoznal.Chod motoru je příjemnější při nízkých otáčkách a průjezd obcí padesátkou přestává být utrpením (pověstné cukání motoru-baworáci vědí).Proti mluví vyšší cena,ale není to nic co by mě zruinovalo.

Pokud jde o ÖMW tak těm se v poslední době vyhýbám protože se mi už několikrát stalo že na jejich benzín mi motorka nejela ,špatně startovala a měla opravdu velmi hrubý chod (vibrace jako nějaký H-D).Naprostou katastrofou byl benzín natankovaný na Slovensku u této firmy.Skoro bych se bál to nazývat benzínem.Po dojetí domů jsem jej vypustil z nádrže a smrděl po naftě. *no*


No svět se fakt diví,teda já určitě. Hlavně s těma otáčkama... :lol:

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 13:39 | Nahoru | #254
holkí a kucí! jak to tu sleduju, dobrý... já leju N95, a basta. Markantního efektu (včetně vylétnuvších ojnic atd...se dočkáte až dáte do mašiny NITRO) kdo ví že existuje firma ČEPRO, tak ví že 90% benálu je stejný po celé republice a koncoví distributoři si dodávaj vlastní additiva. A pančování benálu atd je v ČR ZA ZENITEM! ;) Občas někomu něco nejede na 100%, smiřte se s tím, že některý batch (várka) uteče, ale to je život, vím že i Vy nejste 100%! :D
Dílo bez chyby, je dílo Ďáblovo - arabské přísloví...

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 13:41 | Nahoru | #255

6S9 píše: holkí a kucí! jak to tu sleduju, dobrý... já leju N95, a basta. Markantního efektu (včetně vylétnuvších ojnic atd...se dočkáte až dáte do mašiny NITRO) kdo ví že existuje firma ČEPRO, tak ví že 90% benálu je stejný po celé republice a koncoví distributoři si dodávaj vlastní additiva. A pančování benálu atd je v ČR ZA ZENITEM! ;) Občas někomu něco nejede na 100%, smiřte se s tím, že některý batch (várka) uteče, ale to je život, vím že i Vy nejste 100%! :D
Dílo bez chyby, je dílo Ďáblovo - arabské přísloví...


Zvláštně napsáno,ale je to tak... *yes* :lol:

V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 16:48 | Nahoru | #256
takhle urcite to nebude horsi nez normlani N95... ty dvě koruny navíc mě nezabijou a vim, že to neni uplnej shit... a jestli ti aditiva ten motor trochu pročistěj tak jedině dobře...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 21:33 | Nahoru | #257
pavelgs>>
No jo no... Já si myslím to stejný o tobě.Já to totiž zkoušel taky a jaksi nic.Je to o pocitech. Když vojenským felčarům došlo morfium,tak dávali vojákům pastilky z cukru a vydávali je za morfium.Ani se neptej,kolika vojákům to "zabralo" :) A to stejné je s tím tvým šélem.
Jo,naposled jsem shell tankoval předvčírem a jaksi nic,tak buď rád... :)

V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 22:07 | Nahoru | #258
Sem tam to leju do guzziny a při vyšších rychlostech / 150 - 200 / to tolik nežere. Ale jak to doložit netušim. Je to možná jen pocit. Otáčky mám stejný a chod motoru stejnej. takže závěr : není to nic proti ničemu a motoru to neublíží.

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 22:20 | Nahoru | #259
Kdo to tady ozivuje mrtvoly??? Tohle tema melo davno odpocivat v pokoji :cool:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 22:41 | Nahoru | #260
pavelgs>mě se otačky u VTR taky pohybuji mezi 1000 - 1200, a to i ruzne behem dne....a to tankuji obyč. N95....jak u shellu tak u OMW...takze tomuhle bych zas až takovou váhu nepříkládal

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 22:58 | Nahoru | #261
PetrXX>>
máš na mysli někoho konkrétního? :D
jen si říkám, jestli už někdo nějak zkoušel měřit tu spotřebu :) o výkonu je zbytečný se bavit, těch pár koní člověk nepozná, aspoň já si to myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 22:58 | Nahoru | #262
Lada.s>>
Tak tak,má to rozšukaný a svádí to na benál...:D:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 22:59 | Nahoru | #263
Autor>>
Tak tak,má to rozšukaný a svádí to na benál...:D:D [/quote]
:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 23:03 | Nahoru | #264
Lada.s>A jak Tobě to prdí? Já byl chvíli včera a mazec.Mám po 12tis. garančce,(dělal jsem si ji sám :D ) a Tak mě to i líp jede,to víš,novwej olej a vypulírovanej řetěz... :lol:
Dneska jsem hodil s dětma enduro a taky super! Ty jsi na enduro nějak zanevřel,né?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 23:06 | Nahoru | #265
pavelgs>>
Dobře,necháme toho. Ale jedna otázečka: Jsi si jistý,že když se ti zvýší otáčky,že je to známka toho,že je to dobré palivo? Dej tam rajský plyn a taky půjdou nahoru.Co když toto je známka toho,že je něco špatně,hm? :)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 23:06 | Nahoru | #266
pavelgs>však ja nerikam ze si vymyslis, ja jen rikam ze se otacky meni i mě, a to beru v podstate furt stejny benzin...... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 23:08 | Nahoru | #267

Autor píše: Lada.s>A jak Tobě to prdí? Já byl chvíli včera a mazec.Mám po 12tis. garančce,(dělal jsem si ji sám :D ) a Tak mě to i líp jede,to víš,novwej olej a vypulírovanej řetěz... :lol:
Dneska jsem hodil s dětma enduro a taky super! Ty jsi na enduro nějak zanevřel,né?


mě to prdí parádně, uz mam na VeTeRánovi asi 5,5 tis km, a nemam k němu žádnou vetší výhradu *yes* *yes* na enduro jsem nezanevřel, ale v soucasne dobe u me vede silnice, ovšem časem (2 - 3 roky) bych chtěl opět být špinavý takze mozna neco prikoupim do terenu :cool: :)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

5.8.2007 v 23:10 | Nahoru | #268

Lada.s píše: [quote=Autor]Lada.s>A jak Tobě to prdí? Já byl chvíli včera a mazec.Mám po 12tis. garančce,(dělal jsem si ji sám :D ) a Tak mě to i líp jede,to víš,novwej olej a vypulírovanej řetěz... :lol:
Dneska jsem hodil s dětma enduro a taky super! Ty jsi na enduro nějak zanevřel,né?


mě to prdí parádně, uz mam na VeTeRánovi asi 5,5 tis km, a nemam k němu žádnou vetší výhradu *yes* *yes* na enduro jsem nezanevřel, ale v soucasne dobe u me vede silnice, ovšem časem (2 - 3 roky) bych chtěl opět být špinavý takze mozna neco prikoupim do terenu :cool: :) [/quote]
To u mě vede jasně enduro. Kór teď !A motocross mě taky bere hafo. Co jsem neměl enduro jsem ho dost jezdil a propadl jsem tomu. Asi si koupím nového crossa. :)

V-power rozdíl nez natural 95?

6.8.2007 v 02:17 | Nahoru | #269
Podle mě je rozdíl akorát v cenně :rolleyes:
nijak extra to výkon nezvedne a motor byl dělaný pro Natural 95 tak ho tam taky liju a žiju,
Dneska kamoš Tankoval V-Power a ja Natural 95
oba dva mame CBR a jelo to stejně, na Sprint jsem vyhral ale to bylo tím že měl volný řetěz :D jinak tam žádný rozdíl není jenom v té cenně ;)

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

7.8.2007 v 06:43 | Nahoru | #270
nikdo neříká že zvyšuje výkon.. navíc to neni to jediny o co by melo jit... jde o to ze prece jen by se to mělo chovat líp k tomu motoru... A kdyz to stoji o 2Kč víc tak nevim proč na těch 10 litrech co beru si tu dvacku nepřiplatit... Je to jen Natural 95 obohacený o nějaká aditiva.
http://www.shell.com..._p/introduction.html

spokojen?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist