Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
assassin píše: crecku no tak, to ze se neshodnem na technicky veci je jedna vec, ale tahat argumenty typu "navod na razeni" z uzivatelske prirucky... a vykladat ze snad ma ten navod neco spolecnyho s kontrukterama tech motorek... to uz je pod tvoji uroven. zaprve to nejspis kopirujes z ceskyho prekladu - ty preklady malokdy delaji technicky vzdelani lide, taky pak manualy v cestine podle toho vypadaj - takze vyznam muze bejt fest zkreslenej uz prekladem.
druha vec, ke konstrukci mam celkem blizko a muzu ti garantovat ze konstrukter z vyvoje nikdy nebude psat navod k obsluze, to je fakt pod uroven takovejch lidi...
a v neposledni rade, ty navody jdou mezi stado tupejch lidi ktery jsou schopny z navodu vyspekulovat nakou blbost a na silnici si kvuli tomu rozbit hubu a v nekterejch statech se soudit s vyrobcem - tudiz navod neni napsanej tak aby si pouzival motorku spravne, ale tak aby sis nemohl podle navodu rozbit hubu a i kdyby jo tak abys to nemohl na ten navod svest...
Presne tak, to nemuze myslet vazne tenhle argument.
Jeste jsem nezazil aby mi nekdo tvrdil ze je pri svizny jizde jedno jestli radim s meziplynem nebo bez na biku bez antihopu ... to je proste blabol do nebe volajici jestli to takhle Crack mysli.
assassin píše: crecku no tak, to ze se neshodnem na technicky veci je jedna vec, ale tahat argumenty typu "navod na razeni" z uzivatelske prirucky... a vykladat ze snad ma ten navod neco spolecnyho s kontrukterama tech motorek... to uz je pod tvoji uroven. zaprve to nejspis kopirujes z ceskyho prekladu - ty preklady malokdy delaji technicky vzdelani lide, taky pak manualy v cestine podle toho vypadaj - takze vyznam muze bejt fest zkreslenej uz prekladem.
druha vec, ke konstrukci mam celkem blizko a muzu ti garantovat ze konstrukter z vyvoje nikdy nebude psat navod k obsluze, to je fakt pod uroven takovejch lidi...
a v neposledni rade, ty navody jdou mezi stado tupejch lidi ktery jsou schopny z navodu vyspekulovat nakou blbost a na silnici si kvuli tomu rozbit hubu a v nekterejch statech se soudit s vyrobcem - tudiz navod neni napsanej tak aby si pouzival motorku spravne, ale tak aby sis nemohl podle navodu rozbit hubu a i kdyby jo tak abys to nemohl na ten navod svest...
Ja se ti divim, proc jeste ztracis byt i jen pismenko s clovekem, kterej je schopnej ti tvrdit ze je mozne mit zarazene dva kvalty najednou, zpochybnuje "neutral" mezi vsema rychlostma, taha do diskuze o podrazovani prevodovku z dragsteru (ktera to nevydrzela) a pri razeni NAHORU to mela davat za 3msec, do diskuse o motorkach taha dvojspojkovou DSG prevodovku z auta, u kterych zjevne taky nema nejmensi poneti jak funguje, a to vsechno stihnul na poslednich 2 strankach
ala dokazovani neceho na specialni drag prevodovce, na dsg atd atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Proc tedy kdyz se kouknes na jakykoliv zaber kde je videt telemetrie tak jezdci treba v motogp zadny meziplyn nepouzivaji.
Takovych zaberu je na youtube spousty.
Treba :
Naposledy editováno 24.05.2013 20:59:15
ale jeste tomu dam sanci:
1) v motogp jedou vsichni antihop, neni cas ztracet cas.
2) jestli tam ten kvalt pri razeni padne lip ci min a co to dela se zivotnosti, je vsem jedno, zalezi jen na rychlosti, stejne se po zavode prevodovka vymeni za novou...
3) technika toho specialu je celkove na hony vzdalena od toho s cim jezdime my. snimace vseho, eletronika pri podrazovani pomaha s blokovanim kola tim ze pootevira klapky. volnobeh na 3+tis atd...
v zavodnim svete se vubec nehraje na to k cemu si tu nekteri mysli ze ten meziplyn je...
BTW, u perni v racing vlakne jsou od bikeraxx videa s mladym hlabichem kterej momentalne jede v cechach na spicce a meziplyny dava, to samy smrz...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Proc v MotoGP nepouzivaji meziplyn ? Protoze maj samozrejme vsichni slipper clutch (antihop) kterej tu "synchronizaci" otacek dela za ne aby se mohli soustredit vic na dalsi aspekty rizeni.
Takze ano samozrejme pokud ma nekdo novej bike s antihopingovou spojkou tak meziplyn neni vylozene potreba, ja ho tam davam trosicku (i s antihopingovou spojkou) kdyz nejedu uplne kotel protoze mam pocit ze je to plynulejsi a davam ty spojce mensi zahul.
Ale pokud jde o moto bez antihopu tak to jsou nebe a dudy, nemuzes proste jet na R1 napr 12tis otacek zacit brzdit a treba v 7-8 tam na ferovku kopnout kvalt dolu a hned pustit spojku, nedej boze kdyz budes uz trochu v naklonu do zatacky a udelas todle.
Flisker píše:
Ale pokud jde o moto bez antihopu tak to jsou nebe a dudy, nemuzes proste jet na R1 napr 12tis otacek zacit brzdit a treba v 7-8 tam na ferovku kopnout kvalt dolu a hned pustit spojku, nedej boze kdyz budes uz trochu v naklonu do zatacky a udelas todle.
To nemůžeš moc dobře na ničem.. souhlas
Naposledy editováno 24.05.2013 21:52:40
1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
a on přitahne "uživatelskou příručku" a začne citovat. Nakonec tu vítězoslavně postne video speciálu a ptá se jak imbecil ...proč nevrkaj... to už je fakt demagogie maximálního zrna...jen aby nemusel uznat, že ať už prakticky, tak toreticky je to vrknutí přínosem jak pro spojku, tak pro zařazení...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
dejf. píše: Ja jen nechapu proc toho bolsevika neignorujete. Chapu, ze ho chcete poucit, ale jak uz tady nekdo zminoval "hloupej clovek, nema dost inteligence na to, aby si uvedomil, ze je hloupy". Ovsem obdivuju vas, ze jste porad slusni a 1000x omilate to samy bez urazek. To se ceni...
ono nejde o vysvětlování...jde o to, že on ve svý nabubřelosti začal tuhle debatu o tom, že Frýdom tu zase mele sračky, že díky němu tohle fórum jde do kytek a lidi jako já bez elementární znalosti strojařiny (ač se jí živím)by tu raději neměli psát. Častuje tu lidi nálepaka blb atd. Píše, že tu bere lidi jako je třeba Assassin, ale ve chvíli kdy mu začne psaát opak, tak je najednou zle...pár lidí mu tu přitaká, bez jedinýho uvedení ergumentu, pomocí úvodu "kecy v kleci" ...a na tom staví, že není ve svém boji sám...
když se dostaneš s vysvětlením do jasnýho příkladu - třeba jak zařadíš nižší kvalt z falešnýho neutrálu s a bez vrknutí...najednou nereaguje a postne video z motoGP ...to už je fakt konec
co mi povis na tohle ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
xBaryk píše: Že se japonskej čtyřvál neroztancuje?
To mi netvrďte Točím 10-12 tisíc, jedu zatáčku z kopce, spojka, kopnu menší kvalt a zadek mi letí metr stranou.
Docela dost se v tom ztrácím...
Baryku, v cervnu si beru motorku do Brna (mam tu ted prechodne bydliste) a velmi rad se na ten metr bokem podivam.
Flisker píše: ...Ale pokud jde o moto bez antihopu tak to jsou nebe a dudy, nemuzes proste jet na R1 napr 12tis otacek zacit brzdit a treba v 7-8 tam na ferovku kopnout kvalt dolu a hned pustit spojku, nedej boze kdyz budes uz trochu v naklonu do zatacky a udelas todle.
Jezdil jsem na R1 04 (tedy jeste bez antihopu), na dromu jsem bezne podrazoval bez meziplynu a zadny velky tancovani se u 4valu nekona. Ano, zadek ma tendenci te predbehnout, ale vykyvy nejsou nic velkolepeho, co by stalo za velkohube kecani u piva. Jo, kdyz tam clovek cca pri 120 hodi za jedna, tak uz se da rict o jizde bokem, jinak urcite ne...
Na dromu bez meziplynu (neni cas ztracet cas), na vylete urctice s.., jak tu spravne strojirenci ingenyri popsali, sestri to matros.
U dnesni zavodni elektroniky si jezdec muze nastavit meziplyn i intezitu brzdeni motorem...
Jinak venku je mrte zime, ze?
1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Klidně, napiš dáme sraz, zajedem na farinky, ale předem říkám, myslel sem to ze max ze trojky na dvojku.. Ono to totiž jede jenom na jedničku 100-120 (tacho)
Pominu-li nadsazený metr, půl metru určitě
Naposledy editováno 25.05.2013 20:02:54
xBaryk píše: Sleeper>
Klidně, napiš dáme sraz, zajedem na farinky, ale předem říkám, myslel sem to ze max ze trojky na dvojku.. Ono to totiž jede jenom na jedničku 100-120 (tacho)
Pominu-li nadsazený metr, půl metru určitě
Pul metru bokem ulitava kolo pri driftu klukum na motardu... Tem co jezdej na urovni mcr jet horneta zatacku bokem bych chtel taky videt
1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Tudiz brecis na spatnem hrobe. Me to je fuk, kdyz se nudim v praci tak klidne zablbnu, jinak je mi uplne jedno jestli ty pul roku tvrdis ze meziplyn je blbost a pak zas ze je to to nejlepsi pro masinu
Osobne pokud nekdo s touhle zbytecnosti chce ztracet cas a nicit spojku tak je to jeho vec.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
jak zařadíš nižší kvalt z falešnýho neutrálu s a bez vrknutí se buď odmlčíš, příjdeš s uživatelskou příručkou a nebo vytáhneš fórum kde jsem tvrdil něco, co jsem si zjistil a uznal, že nebylo ok. Tzn. nejde o diskusi, ty už se snažíš jen buď odvíst linku někam jinam, znevážit oponenta atd. Víš, lidské je se mýlit...umění je prozřít a uznat omyl ... učit se a eventuálně přehodnotit postoj... někteří to zvládnou a neberou to jako potutpu, ale jako výhru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Creck píše: t_freedom> tvl Freedome promin, ale ja tuhle debatu opet nezacal, projdi si tohle tema a na uplnem zacatku najdes tve povzdechy : kde je creck. Pokud chces tak ti to najdu, ted se zrovna nudim.
Tudiz brecis na spatnem hrobe. Me to je fuk, kdyz se nudim v praci tak klidne zablbnu, jinak je mi uplne jedno jestli ty pul roku tvrdis ze meziplyn je blbost a pak zas ze je to to nejlepsi pro masinu
Osobne pokud nekdo s touhle zbytecnosti chce ztracet cas a nicit spojku tak je to jeho vec.
To si delas snad srandu ne ... ted uz jsi to fakt zazdil... ja bych od cloveka co ma 14tis postu cekal rozumnejsi prispevky
Naposledy editováno 26.05.2013 19:49:21
1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
t_freedom píše: Creck> Víš Kreku, oni to tady už všichni četli a já to nezapírám, tvrdil jsem opak ... než jsem si srovnal jak to v mojí spojce vypadá... nemusíš to tady furt opakovat. Začneš s tím vždy ve chvíli kdy dojdeme k tomu, že bys měl na mojí jasnou otázku jasně odpovědět :
jak zařadíš nižší kvalt z falešnýho neutrálu s a bez vrknutí se buď odmlčíš, příjdeš s uživatelskou příručkou a nebo vytáhneš fórum kde jsem tvrdil něco, co jsem si zjistil a uznal, že nebylo ok. Tzn. nejde o diskusi, ty už se snažíš jen buď odvíst linku někam jinam, znevážit oponenta atd. Víš, lidské je se mýlit...umění je prozřít a uznat omyl ... učit se a eventuálně přehodnotit postoj... někteří to zvládnou a neberou to jako potutpu, ale jako výhru
Jej tak to promin, ale tohodle jsem si nikdy nevsiml. Dotaz jak zaradim z falesneho neutralu jsem nikdy od tebe nevidel.
Nebyl jsi to ty kdo se mi smal ze kdyz jedu z kopce tak si zaradim neutral, nasledne pridam plyn a v rychlosti cca 30 - 40 km/h tam dma dvojku ? To jsem samozrejme opet pro rypaly , psal jen kdyz si jedu kochacku a koukam na hory.
Na Japonske motorce jsem falesny neutral jeste nezazil, co se tyce mych starsich motorek,typu jawa, CZ atd, tam jsem samozrejme vzdycky pridal a pak zaradil. U techto motorek to byl hodne casty jev.
Promin ze ti odporuju co se tyce synchronizace na motorce, protoze prave kazdy kdo zazil jak sesynchronizovat otacky, tak musi nasi pri povazovat za hloupou.
Nic v prevodovce nesynchronizujes.