1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
verybusy píše: Jsem malej,i když zdaleka ne lehkej. Jen podotýkám,že třeba zmiňované CBR je lehčí,než třeba GS500,nebo je rozdíl zanedbatelný.Tím se SS vyznačují,že jdou cestou nízké hmotnosti....
Věř mi,že můj naháč by pro ně byl na manipulaci daleko složitější.
Jak říkám, to GS je daleko víc pro začátečníka. Váha není všechno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
Stev píše: maj jinak rozloženou hmotnost, i při pozazu, a níž sedlo
Ano,to sebou nese pohodlí při jízdě,FZ1 je na tohle mazlík.Ale do zatáčky jí prostě musíš sakra domluvit a pobídnout,zatímco SS se tam složí při pouhý myšlence.Aspoň mi to tak přišlo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
GRASSEL píše: Pleteš se, například 125ccm nebo nějakej naháč by mu omezil podstatně krizovky právě díky ovladatelnosti kterou měla R1 horší u který nikdo nepočítal že na tom bude někdo začínat.
Já nemluvím o tom že tě skolí jen výkon ale hlavně ta stavba motorky a ovladatelnost. Nicméně ruku na srdce, jedinýho čermise znám kdo takhle jezdil. Jinak každej kdo má motorku sporta 600 a víc si neodpustí zatáhnout za heft
Zatáhne každej,na tom nic není,Jen je potřeba si uvědomit kde a pak to i ubrzdit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
verybusy píše: Předpokládám,že každej pilot s mozkem má svoji lásku pojištěnou.... A mluvím o pilotech s mozkem,ti bez mozku mě nezajímají....
Navíc párletý SS už má největší finanční úbytek za sebou a docela dobře si drží cenu.Valná většina lidí mění motorku po první sezóně,stejně jako jsem to udělal já a dodnes toho lituju.Toť celý,jen jsem chtěl nabídnout i tenhle úhel pohledu na daný téma.
Však jasný Žádného sporu mezi námi
Ale já třeba nemám pojištěnou ani jednu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
GRASSEL píše: Jak říkám, to GS je daleko víc pro začátečníka. Váha není všechno
I v tom se nepřu,jen si myslím,že se to bez obtíží dá zvládnout i na tom SS a ušetřit si jeden prodej a nákup...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
verybusy píše: Ano,to sebou nese pohodlí při jízdě,FZ1 je na tohle mazlík.Ale do zatáčky jí prostě musíš sakra domluvit a pobídnout,zatímco SS se tam složí při pouhý myšlence.Aspoň mi to tak přišlo....
To mi taky nepřijde jako nejlepší vlastnost pro začátečníka, není to tak blbuvzdorný když se bere neopatrně za řídítka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
Bludevil píše: Však jasný Žádného sporu mezi námi
Ale já třeba nemám pojištěnou ani jednu
A sakra,to jem tě asi nechtíc zaškatulkoval jinam,než si myslím,že patříš!!! Zrovna u tebe bych to ovšem předpokládal.Otázkou ještě zůstává,u jak starý motorky se pojištění vyplatí,když cena klesne pod cca tak 80.000,tak se asi vyplatí zariskovat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
Stev píše: To mi taky nepřijde jako nejlepší vlastnost pro začátečníka, není to tak blbuvzdorný když se bere neopatrně za řídítka
Tak já nevím,já motorku do zatáčky řidítkama tolik nepobízím,jde spíš o přenesení váhy jako takové a na tom FZ jí musíš dát festovní první impuls.Navíc je to s podivem,ale čím rychleji jedeš,tím se ovládá líp....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
To moje FZ6 je oproti ní hračka a i tak je na manželku vysoká,těžká a blbě se ji s ní na místě manipuluje.
JollyJoker píše: verybusy> FZ1N je fakt úplně jiná než její menší sestra FZ6N. Posez,váha,těžiště,zatáčení o motoru se zmiňovat nebudu .
To moje FZ6 je oproti ní hračka a i tak je na manželku vysoká,těžká a blbě se ji s ní na místě manipuluje.
No a úplně stejně blbě by se jí manipulovalo s R6,i když ta nová je takovej drobek,že si myslím,že by byla spokojenější....
FZ1 není až tak jiná,jen vyžaduje takový brutálnější zacházení,pak poslouchá jako beránek.
verybusy píše: Zatáhne každej,na tom nic není,Jen je potřeba si uvědomit kde a pak to i ubrzdit...
přesně tak, jenže nezkušený je v tu chvíly v prdeli jelikož nemá odhad a zkušenosti k tomu aby věděl co musí udělat potom když třeba příjde zatáčka a že nestačí jen zahamstnout brzdu. Většnou zazmatkujou atd. Každopádně viděl jsem pár holek který jako začátečníci zkoušeli sporta a gs500 a daleko lepší pro ně byla právě třeba ta gs500 proto o tom mluvím, musíš to brát z jejich pohledu a ne ze svýho. Mě taky příjde cbr jako hračka a že to nejede ale vím že to není zdaleka názor ostatních.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
verybusy píše: A sakra,to jem tě asi nechtíc zaškatulkoval jinam,než si myslím,že patříš!!! Zrovna u tebe bych to ovšem předpokládal.Otázkou ještě zůstává,u jak starý motorky se pojištění vyplatí,když cena klesne pod cca tak 80.000,tak se asi vyplatí zariskovat...
Tak tak, u SRADa to asi nemá cenu, za 4 roky bych zaplatil víc, než je jeho hodnota. O eFku se ani nebavím. A přítelkyně ninja, ta je cenově taky lehce nad 100 000, takže je to na hraně. Cena havarijka pro motorky je taková, že pro mě nemá význam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
verybusy píše: I v tom se nepřu,jen si myslím,že se to bez obtíží dá zvládnout i na tom SS a ušetřit si jeden prodej a nákup...
ale jo, samozřejmě ale dá se to zvládnout i na 1000ccm a ušetřit si xxx krát nákup a prodej jenže naopak si ten dotičný zahrává sám se sebou.
A tak či tak většina lidí s litrem taky prodá stávajícího litra a koupí jinýho.
Podle mě je lepší bejt dobrej na malorážce nebo naháčovi než mrdal kterej neumí na sportu a je za blbce
verybusy píše: Tak já nevím,já motorku do zatáčky řidítkama tolik nepobízím,jde spíš o přenesení váhy jako takové a na tom FZ jí musíš dát festovní první impuls.Navíc je to s podivem,ale čím rychleji jedeš,tím se ovládá líp....
hmm, no já s tím nesouhlasím a ovládání řídítek beru jako nutnej základ, ale to je jedno, hlavně když oba dojedem
Bludevil píše: Tak tak, u SRADa to asi nemá cenu, za 4 roky bych zaplatil víc, než je jeho hodnota. O eFku se ani nebavím. A přítelkyně ninja, ta je cenově taky lehce nad 100 000, takže je to na hraně. Cena havarijka pro motorky je taková, že pro mě nemá význam.
Já platím lehce přes 8K ročně,což mi nepřijde tak strašný,vůči celkovým nákladům s motorkařením spojeným...Za ten klid to stojí a až mi ji budou chtít ukrást,tak jim budu fandit!!!!
GRASSEL píše: ale jo, samozřejmě ale dá se to zvládnout i na 1000ccm a ušetřit si xxx krát nákup a prodej jenže naopak si ten dotičný zahrává sám se sebou.
A tak či tak většina lidí s litrem taky prodá stávajícího litra a koupí jinýho.
Podle mě je lepší bejt dobrej na malorážce nebo naháčovi než mrdal kterej neumí na sportu a je za blbce
Tak jasně,pevný nervy pro zničení vlastního ega jsou pro tenhle postup podmínkou...
Rozdíl pro začátečníka je jednak ve hmotnosti, 120kg dvácu pochytá ve smyku mnohem snadněji než 200kg cihlu, pak v ovládání - naháče se ovládaj snadněji než supersport s řidítkama připláclýma ke kapotáži, kde div že nedržíte vidli přímo za šavle. A hlavně je rozdíl v geometrii. Klasické naháče a endura se snadno ovládaj v pomalých zatáčkách a v podstatě všude. Sportovní motorky maj geometrii dělanou na stabilitu při klopení zatáček ve vysoké rychlosti. V pomalé zatáčce se ovládá dost mizerně, stejně tak při kličkování v pravoúhlých zatáčkách mezi bloky. I ta GS500E už má citelně sportovnější geometrii, než malá motorka nebo enduro. 125 i 250 jsou snadností ovládání taková motorizovaná kola, hrozně moc chyb vám odpustěj. Velká těžká sportovní motorka neodpustí nic. Buď opravdu umíte a poradíte si s tou situací, nebo....
1 reakcí na tento příspěvek Kolik vás začínalo na 6ce?
Kdo začínal na 6ce a ani jednou nepřetáhl zatáčku do protisměru ať sem napíše...
Naposledy editováno 29.03.2011 15:37:31
pojďme si to rozebrat samo lze jezdit s motorem tak, že budu jeho výkon využívat pouze ze třetiny (otázkou zůstává, proč ho potom mám - žeby qůli machrování ) charakteristika řadového čtayřválce je lineární a nezáludná, s tím bych souhlasil problémem je to, že konstruktér nadimenzoval brzdy a podvozek na plný výkon a ne na třetinu - a teď bych moh opakovat to o dákovatelnosti brzd a vlivu širokejch gum, ale už se mi to nechce znovu psát páč ty a tobě podobní to evidentně neumíte přečíst je jasný, že je lepší nebouraná R6, než 20 let starý pětikilo, f čechách většinou neqvatitně spravený po několika haváriích, s vůlí f uložení kyvky a vytečenejma tlumičema - postavit ale argumentaci na tomhle srovnání je silně nekorektní - a tak závěrem poznamenávám, že gdyby se matka mejch dětí rozhodla jezdit (zatím to vypadá, že je jako baťoh spokojená) tak bych ji posadil třeba na VTR 250 a nechal bych ji vyjezdit - jo, a ještě jedna technická - dneska si už lze i na ss připlatit za ABS a myslím, že to je pro nezkušenýho dobrá volba, páč tím lze riziko přebrždění příliš účinejch brzd výrazně snížit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
Hondza píše: Svoji holku bych na 6ku z fleku nepustil! Já na ni začínal, ale měl jsem už něco lehce najeto na Simáčích Jawce atd. Najel jsem na ni 30tis. a jednou upadl na dromu na vodě. Ale když si vzpomenu na ty počáteční krizovky a přehmaty... Se štěstím se to přežít dá, ale pokud ho člověk nemá, pak to dopadá špatně.
Kdo začínal na 6ce a ani jednou nepřetáhl zatáčku do protisměru ať sem napíše...
Tak tak musim s tebou souhlasit uplne ve vsem,hlavne v tech prehmatech a pocatecnich krizovkach kde bude jejvetsi problem......az na jedno.
Ja jse byl presvedceny ze holka na 6tce zacit muze...a ikdyz tady mluvim vice mene proti tomu a ze by rozhodne nemala.Tak ja bych svoji holku na sestku pustil....ale jedina tak,ze bych si ji vzal na celou sezonu na starost,sama by nikdy nevyjela a dostala by hodne velkoej zahul a skolu a kopmletni vyuku a preneseni vsech praktickych a teoretickych znalosti.Za takovych podminek muze i holka zacit na sestce(kdyz to nebude vylozene strevo a anititalent) a samotnou bych ji pustil jako "hotovou" a relativne "zkusenou" ridicku.
To je jedina varianta jak muze holka ktera nikdy nesedela ani na skutru zacit na sestistovce.....a i tak by pri nas muselo stat krapet stesti.
Jinak debata zajimava,nazory taky.....jo a MATY2 klidne ji napis PM,myslim ze budes mit bezproblemu hned noveho zajemce o motoskolu a prodej ji to rovnou 3x..nebude to vubec na skodu.
Naposledy editováno 29.03.2011 19:24:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
Já řešil stejný problém, s tím, že mladou nebaví jezdit jako batoh, ale zatím bez výsledku Ale už má cukání dělat si papíry, tak nevím co pak - loudat se s ní na nějaké 250ce nebo jí pustit na nějakýho malýho monstra..? Zatím se to snažím co nevíce oddalovat - třeba ji to časem přejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
Kazdopadne zacinal jsem s ni kdyz se naucila zaklady aby mohla ridit jako batoh..tak jsme najezdili hodne abych ji do toho mohl kecat a rikat co a jak....a pak se preslo na jizdu ve dvou...ja pervazne pred ni a tak aby nemela nikdy honicku a jelo se sice podle me,ale vlastne spis v zrcatkach podle ni....no a obcas to clovek omrkl zezadu... Da se to naucit pomalu vsechno i bez padu...ale jak rikam je to opruz a chce to i trosku stesti....par krizovek bylo i tak....
1 reakcí na tento příspěvek Kolik vás začínalo na 6ce?
Takže základ je nemít motorkářku doma a když už teda tak ať si jezdí s kamarádkama
Člověk si někdy říká jaká je to pecka mít motorkářku ale není tomu tak, no a jak říkám pěkná ženská a motorka je pecka ale někdy je to taky těžce asexualní
čéče noufíre teď když tě tu vidím, pamatuješ si na tu co jsme dojeli na cestě na Tálín jak jela poslední v nějaký skupince?! Jak jsme jeli vedle sebe a chvilku se tím pohledem kochali?!
Tak to byl přesně ten příklad, mohla to bejt asi sebehezčí ženská ale seděla na tom jak po brutální, tejdení šukačce s celou posádkou armády
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
GRASSEL píše:
čéče noufíre teď když tě tu vidím, pamatuješ si na tu co jsme dojeli na cestě na Tálín jak jela poslední v nějaký skupince?! Jak jsme jeli vedle sebe a chvilku se tím pohledem kochali?!
Tak to byl přesně ten příklad, mohla to bejt asi sebehezčí ženská ale seděla na tom jak po brutální, tejdení šukačce s celou posádkou armády
Jooo pamatuju....myslim ze to byla faaakt luxusni buchta ikdyz jsem ji teda videl naposledni chvili a jen asi desetinu sekundy zazadu a pak uz jen v zrcatku jak sebou trhla kdyz jsem se pres ni presypali v te zatacce vsichni 3 asi o kilo rychleji a rekl bych ze se mozna hned nasledne pocurala strachy a s jezdenim skoncila.....
Takhle nejak bych ty mlade natesene motorkasky zacal vychovavat....vyuka jizdy strachem a sokem...at jim aspon chvilku ten pud sebezachovy zustane.....