Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: Jindrej je taky tak trosku prukopnik slepych ulicek :) ja zas dneska sounil v inzerci po 999kach :)
Tak trochu asi jo
Ještě mě furt strašně láká to sxv ale v tom si asi rozumíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ozzy_ píše: Kluci a neni lepsi si koupit motorku, ktera funguje a resit jezdeni, nez vecny hrabani se v mrdckach a zkoumani jak z ty mrdky udelat alespon trosku fungujici vec ? Jako jasny, jsou lidi cp je bavi to samotny hrabani ... ale ... Tady uz je to takovy az patologicky
Jezdit na něčem co pořád funguje umí každej
Ale udržet při životě takový corsaro....
Já si prostě rád komplikuju život. Teď zase nemůžu přihlásit auto, bo je trochu jiný
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: Jezdit na něčem co pořád funguje umí každej
Ale udržet při životě takový corsaro....
Já si prostě rád komplikuju život. Teď zase nemůžu přihlásit auto, bo je trochu jiný
Nemam z dromu pocit ze by to na fungujici motorce umel kazdej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: Tak trochu asi jo
Ještě mě furt strašně láká to sxv ale v tom si asi rozumíme
Ja rozumim i v zalibe v tech ostatnich kramech - corsaro, amman....
Bohuzel to posledni dobou zacinam spis videt jako ozzy - kazdopadne stale jeste bych k motorce co funguje musel mit motorku co se mi libi a da se v ni vrtat :)
SXV je pekny, ale nevim no, uz je to preci jen starej stroj a bylo to celkem problematicky uz novy.... Ja mozna jeste zkusim na berga nahodit maly kola... Jen to budu do berouna vozit na vozejku ... Srbsko tam a zpet a na GO
Jo a prebejva mi tu jedna ta lehka baterka kdybys chtel...
Naposledy editováno 17.04.2015 15:52:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: Ja rozumim i v zalibe v tech ostatnich kramech - corsaro, amman....
Bohuzel to posledni dobou zacinam spis videt jako ozzy - kazdopadne stale jeste bych k motorce co funguje musel mit motorku co se mi libi a da se v ni vrtat :)
SXV je pekny, ale nevim no, uz je to preci jen starej stroj a bylo to celkem problematicky uz novy.... Ja mozna jeste zkusim na berga nahodit maly kola... Jen to budu do berouna vozit na vozejku ... Srbsko tam a zpet a na GO
Jo a prebejva mi tu jedna ta lehka baterka kdybys chtel...
Ti jeden krám mužů přenechat
Je mi jasny že už jsou lepší motardy než to sxv ale ta jedinečnost ty konstrukce a ta hnusná pověst věčně umanutý svině mě láká jak cikánská devka staryho námořníka
Tož s tou baterkou by jsme se asi dohodli. Na vejkend jedu pryc ale v neděli nebo v týdnu bych se stavil.
Jindřej píše: Ti jeden krám mužů přenechat
Je mi jasny že už jsou lepší motardy než to sxv ale ta jedinečnost ty konstrukce a ta hnusná pověst věčně umanutý svině mě láká jak cikánská devka staryho námořníka
Tož s tou baterkou by jsme se asi dohodli. Na vejkend jedu pryc ale v neděli nebo v týdnu bych se stavil.
Hele ja ted musim udelat poradek v tech stavajicich nez budu neco prikupovat. Na baterku nepospicham... Ona si nekde svoje misto dyztak najde :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ozzy_> mi zas přijde patologický tenhle tvůj věčně opakující se názor, který jsi napsal snad už do pátého tématu... že tobě stačí ke spokojenosti série neznamená, že to tak stačí všem... mimochodem RSV v sérii funguje výborně a krom nějakých laďáků není potřeba nic měnit... problém je, když jednou začneš, tak nevíš kdy skončit. Jednou k tomu třeba taky dospěješ
Jindřej> já bych do té SXV šel hned... ale než dám dokupy ten šroťák, co tu mám, žádná funkční už na prodej nebude
Mileek píše:
Ozzy_> mi zas přijde patologický tenhle tvůj věčně opakující se názor, který jsi napsal snad už do pátého tématu... že tobě stačí ke spokojenosti série neznamená, že to tak stačí všem... mimochodem RSV v sérii funguje výborně a krom nějakých laďáků není potřeba nic měnit... problém je, když jednou začneš, tak nevíš kdy skončit. Jednou k tomu třeba taky dospěješ
Nazorova stalost je muj prirozeny povahovy rys A patologa slavicka na me, to je jasne
Kde kam s kym letos jezdite ? Uvidime se na dromu ? Klidne PM at to tu nezasirame.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
mám je popraskané jak svina... Za nové chcou nesmyslné peníze, za kousek gumy určitě nedám 3000 za kus...
ale možná tu kdosi tehdy psal, že i když to popraská, tak by to nikdy nemělo prasknout úplně skrz, přes nějaký ten kovový kroužek uvnitř, je to pravda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
jinak z af1racingu se to dá objednat za relativně normální peníze
jinak stelvio je mazané, ale mezi cesťákama jsou i pohodlnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
kurna snad to do zimu někdě seženu z nějaké bouračky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: Kubát> dík, tam už to vychází na půlku, tedy kolem 3000 za oba... ale to jde jako až z USA? kolik je za dopravu?
kurna snad to do zimu někdě seženu z nějaké bouračky...
Doprava stoji 20 nebo 40 dolarů, teď nevím. . Kdyby jsi tam něco bral, můžeme se domluvit a rozdělit o poštovné
jen až když nic nebude, tak někdy na podzim bych to musel asi objednat.. takže si kdyžtak pak vzpomenu...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jak na Tuonu RSV eRku rv 2005 (poslední model 2002-2005) vyčtu kódy z diagnostiky .. respektive,jak se do toho dostanu .. svítí mi EFI
Propojím diag konektor pod sedlem a rozvítí se mi diag na pravém budíku .. ale co dál
Pimpi píše: Pánové mám dotaz,prosbu
Jak na Tuonu RSV eRku rv 2005 (poslední model 2002-2005) vyčtu kódy z diagnostiky .. respektive,jak se do toho dostanu .. svítí mi EFI
Propojím diag konektor pod sedlem a rozvítí se mi diag na pravém budíku .. ale co dál
to by mě taky zajímalo... ehmm, kde že je ten konektor přesně a jak se propojuje?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
já si přes zimu dal mezi ty nasávací roury a rám kousek takové pevné látkoviny a ještě ji navíc trošku stříkl olejem na filtry... a ted se mi zdá moto trošku línější..
na jedničku už nejde zvednout plynem, a zkoušel jsem maximálku a od 230km/h se jí už vůbec nechtělo...
spojka neklouže, dělali se ted ventily a měnil jsem olej, nic víc, takže to bude asi ta látka co? musím koupit origo pap. filtr, těm otevřeným KN nevěřím ani hovno...
oioi01 píše: chlapy, možná sem se tu na to už jednou ptal, ale nemáte někdo doma nepotřebné příruby toho sání mezi tělem klapek a hlavama?
mám je popraskané jak svina... Za nové chcou nesmyslné peníze, za kousek gumy určitě nedám 3000 za kus...
ale možná tu kdosi tehdy psal, že i když to popraská, tak by to nikdy nemělo prasknout úplně skrz, přes nějaký ten kovový kroužek uvnitř, je to pravda?
posli mi foto jak moc to mas poniceny jestli ma cenu abych ti nabizel svoje :)
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |