globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.3.2015 v 10:13 | Nahoru | #2371

Jindřej píše: Já ho stejnak prodávám jen aby se doma neřeklo



Tak to koukej vydržet ještě do jara. Rád bych věděl co ta 1100 umí. Ať se konečně zlomím pro BB

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

3.3.2015 v 16:38 | Nahoru | #2372
Jelikož Corsaro zase nejezdí, tak se asi dočkáš

Aprilia RSV úpravy a tuning

3.3.2015 v 17:31 | Nahoru | #2373
:D no nesmim předbíhat :D přeci jen já budu pořizovat až kolem června tak se možná zastavím :D

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.3.2015 v 17:39 | Nahoru | #2374

Jindřej píše: Jelikož Corsaro zase nejezdí, tak se asi dočkáš



nooo, ale to bude uj posledni hrebicek do rakve... rakve jmenem BigBore ...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.3.2015 v 20:04 | Nahoru | #2375
[quote=kulik]zdarec borci nebyl se nahodou kouknout v Bylanech na RSV a akrapama? Včera sem to rychle obhlídnul a jevilo se docela hezky zachovale. Akorát mě trošku děsí ta cena okdyž to je Factory09 a má to Akrapy ... Neví někdo o další hezkém RSV v relaci kolem 150? nebo rovnou pro mě druhou volbou 848 v ucházejícím stavu

http://www.motobikes...-detail_2035?[/quote

Tak při ceně 190 OOOKč bych čekal minimálně hezky zachovalý stav . Ale je fakt parádní, pro mě nejhezčí RSV co se dělalo... Jedno pěkné RSV se nabízelo tady na m.cz- s těma Remus titanovýma koncovkama, ale už je taky pryč...

Naposledy editováno 10.03.2015 22:03:00

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.4.2015 v 11:00 | Nahoru | #2376
Lidicky potrebuji radu. Nevite jaky je rozmer gufer v predni vidlici Showa na RSV/Tuono ???

Diky predem za radu

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.4.2015 v 11:09 | Nahoru | #2377
43x54x11, radiály i axiály....

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.4.2015 v 11:17 | Nahoru | #2378
Ja prave ty stare vyhodil, vidle mi tecou a nemuzu to najit... a na netu je 55 i 54 tak jsem z toho jelen...

diky za radu. Netusis kde nejlip sehnat?

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.4.2015 v 11:34 | Nahoru | #2379
Zdravim,
a kdyby se nahodou nekomu valela funkcni komplet volnobezka starteru pro falco/rsv/tuono/futura do roku 05, budu jedine rad
e: potrebuji ji na falco 99...

Naposledy editováno 05.04.2015 11:39:53

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.4.2015 v 12:22 | Nahoru | #2380
55 je na ohlinsy...

Aprilia RSV úpravy a tuning

6.4.2015 v 18:08 | Nahoru | #2381
sem do ted nevěděl, že Aprilia kdysi udělala takový prototyp moderního kafáče...
Blue Marlin



Naposledy editováno 06.04.2015 18:08:58

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.4.2015 v 07:34 | Nahoru | #2382
Mám laminátové kapoty na RSV4 Factory 2011 v barvě s nálepkama kdyby někdo chtěl, jsou nepoužité.

Aprilia RSV úpravy a tuning

12.4.2015 v 02:10 | Nahoru | #2383
tož sem celou zimu přemýšlel jak odizolovat tu zadní pumpu od motoru a nakonec sem to vyřešil (aspon o pár stup.) úpravou asi za 10kč

na šrouby mezi pumpu a ten hliníkový držák sem dal plastové podložky, i samotný závit šroubu sem obalil teflonovou páskou.
a samotnou pumpu i s nádobkou brzdovky sem polepil zezadu hliníkovou folií...

před tím byla vždy pumpa stejně horká jako motor, ted po zastavení měla cca kolem 40st, což mi přijde už celkem snesitelné...
jasně že to nebude nikdy jako na přepáčku, ale lepší zatím než série...

Aprilia RSV úpravy a tuning

12.4.2015 v 07:17 | Nahoru | #2384
Tak snad to bude alespon trosku fungovat. Ja dal nakonec prepacko.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

12.4.2015 v 19:48 | Nahoru | #2385
Kuci, nemate nekdo nejaky okruhovy zaklad nastaveni podvozku u factorky 04+?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.4.2015 v 21:32 | Nahoru | #2386
SLEEPER> Ahoj, na okruh ti neporadím, ale bratrovi to ladili na váhu v K-Tech a nedalo se na tom jezdit, pružiny jsou v originálu Ohlins na cca 95-100kg max. jezdce, bylo to takový gumový bez přímý odezvy, takže nastavení pružin jsem musel z maximálního utažení povolit o 720° a nastavit útlum a odskok dle manuálu na sport jízdu, pak to funguje super, jak mě co mám 75kg tak bratrovi co má cca 95-100kg Já bych si ten útlum a odskok naladil na sport podle manuálu a pružiny povolil/utáhnul dle sebe... Ještě se zeptej Mileeka ten ti asi dá víc info....

Naposledy editováno 12.04.2015 21:33:06

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.4.2015 v 23:35 | Nahoru | #2387
SLEEPER> předek normálně podle manuálu, pružinu možná o otáčku či dvě víc, kdoví, kolik má mrdka za sebou a pružiny už nemusí mít původní délku... zadek je horší, tam mi to podle manuálu rvalo gumy, takže jsem musel docela dost přitvrdit... pružinu i kompres. Teď tam mám TTXko se 100kgm pružinou, tak by to mělo být tuty jestli ji teda vůbec na drom vytáhnu...

Aprilia RSV úpravy a tuning

13.4.2015 v 22:26 | Nahoru | #2388
okok, diky borci.
Zkusime neco vymyslet a pripade se budu ptat znova...

Aprilia RSV úpravy a tuning

16.4.2015 v 03:47 | Nahoru | #2389
Já ted přemýšlím, že bych si z toho udělal streetfightera. Jenže tuto moto nevlastním, tak jestli by jste kluci mohli doporučit a varovat před určitými ročníky a častými závadami při koupi. Sorry vím, že je to ku.va OT

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.4.2015 v 14:50 | Nahoru | #2390
chceš přestavovat RSV na street. Já jsem měl to "štěstí" že jsem takto upravené koupil R-ko a pak jsem ho začal přestavovat na Tuono. Jako klasický streetfighter na blbnutí na letišti je té motorky fakt škoda a myslím že by jsi ji rychle odrovnal a hlavně je dost těžká... Jinak pro inspiraci přidávám foto jak vypadá RSV jako street a jak vypadá nyní
















poslední foto je aktuální a takhle snad už chvilku zůstane

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.4.2015 v 23:41 | Nahoru | #2391
agostini79> Ahoj tak díky, Máš to pěkný to klobouk dolů. Mě ta motorka zaujala i normálním vzhledem, ale až moderní od roku 2004. Jinak se mi hodně líbí i zvukově, že to není žádná " sekačka " jizdní vlastnosti nemohu posoudit, neseděl jsem na ni.. No budto si ji koupím a dám tomu " facelift" na modernu, nebo se budu muset podívat na jinačí, ale možnost 2 je asi lepší. Dostal jsem chut udělat streeta s predátoří hlavou a pořádným designem kostí a ořezanou prdelí. Vše bych dělal sám, s tím by nebyl problém, ale taky jsem měl obavy jestli to není zbytečný u takové mašiny.







Něco v tomto stylu ale s tím, že by to mělo chlapácký zvuk
Jinak na fotce je Busa
Více info o buse tady www.shockmansion.com/2013/12/21/video-sweet-mother-of-god-these-240hp-suzuki-hayabusa-drift-machines-named-destroyer-1-and-2-are-off-their-fken-heads/

E: Foto

Naposledy editováno 16.04.2015 23:43:14

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2015 v 04:18 | Nahoru | #2392
Co říkáte na tuto moto ?

www.tipmoto.com/motorky/aprilia/279713-rsv-1000-r.html

Je hodně pěkná. Akorát ten nájezd se mi nezdá, no nevím.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2015 v 05:27 | Nahoru | #2393
Oldor> co se ti nezda na kilometrech, jako ze je to moc?

Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2015 v 06:09 | Nahoru | #2394
U 10 let starý motorky se nájezd 20 tisíc musí snad zdát každýmu málo ne?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2015 v 06:43 | Nahoru | #2395
Oldor> je hnusná, má nakřivo výfuky, chybí ji deflektory na přední kapotě a není to 2005, ale 2004...

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2015 v 10:09 | Nahoru | #2396
Přesně, kup si radši tu mojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2015 v 10:19 | Nahoru | #2397
Jindřej> opatrně s tím, vždyť víš že jedna italská motorka je málo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2015 v 11:43 | Nahoru | #2398

Jindřej píše: Přesně, kup si radši tu mojí



Kdyby jsi měl tuono, tak bych si to od tebe dávno koupil

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2015 v 12:15 | Nahoru | #2399

Stev píše: Jindřej> opatrně s tím, vždyť víš že jedna italská motorka je málo


To je fakt, proto kdybych to prodal, pořídím další italskou hajtru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2015 v 12:15 | Nahoru | #2400

dakarista píše: Kdyby jsi měl tuono, tak bych si to od tebe dávno koupil


Kdyby to bylo Tuono, tak si to nechám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist