paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
20.6.2010 v 02:17
...vsem, jez ucarovaly S-portovní motorrady z Říše!


sem tam nejake fotecky z projizdeni ci popijeni ;o)


Naposledy editováno 16.08.2016 22:54:42
Anketa: eSko je muj první boxer?
ano
81%
13
ne
19%
3

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

14.7.2010 v 11:28 | Nahoru | #211
Já mám ABE na koncovce i svodech ... mám tam závodní katalizátor (záchrana planety mě stála cca 5 tisíc a 2 koně )

Na US boxer fóru několik lidí prostě vysekalo/odvrtalo katalizátor z vnitřku origo svodů a žádnou výměnu části potrubí neřešili ... zvuk hodně zhrubl a prý to vylepší i propad kolem 5 tisíc otáček.

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

14.7.2010 v 12:46 | Nahoru | #212
J!Rka> sportovni kat, to je tohle? http://mtec.eshop.t...527/Products/B1200KE

vim hovno bo umim nemecky uplne na pipcu

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

14.7.2010 v 13:04 | Nahoru | #213
ne, tohle je náhrada katalizátoru trubkou také to proto nemá homologaci

Já mám tu druhou verzi s minikatalizátorem. Proti originálu je ten katík neskutečně řídký a kraťoučký ... ale homologací to prošlo




Původní plán byl, že si koupím ještě ten díl bez katalizátoru a nechám si naladit druhou mapu do RB (umí dvě nezávislé mapy) ... ale nějak mám poslední dobou jiné věci kam rvát peníze

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

14.7.2010 v 13:18 | Nahoru | #214
Variantu vykuchat kat jsem tedy nezvažoval, spíš jsem ho chtěl uříznout a udělat ho "vyndací a zas tam dací", ale asi zvážím i tuto možnost, dík za tip

3 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

16.7.2010 v 11:07 | Nahoru | #215
vcera sem byl v praze v CTR nechat si namontovat ten karbon blatnik a zkontrolovat seřízení ventilů /měl jsem pocit že něco slyším /, no bylo to téměř v pořádku, na výfukovým jsem měl .35 místo .30. Bavil jsem se s chlápkem o tom jak to jede a on se me ptal jestli mi tam dávali při servise KN. Sem řek že ne, klasika papír a on že s tim Akrapem to bez jakýhokoli štelování dost pomůže ve středních otáčkách, ověřeno odzkoušeno. 6e si to prej doladí lambda. No objednal jsem to, cena asi 2000. Když to nebude fungovat tak to nezaplatim Co si o tom myslíte? Může pomoct i jenom filtr k té koncovce? Prej to potřebuje víc vzduchu když je to schopný se rychlejc vypláchnout. Jo a pak mi nabízel HPE svody v oceli za 12 a v titanu za 17, no a pak to odříznutí katu, to prej pomůže hodně

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

16.7.2010 v 11:30 | Nahoru | #216
Jack82> Ahoj,to co popisuješ jsem řešil na svej TL a KN fakt pomohl

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

16.7.2010 v 18:43 | Nahoru | #217
Jack82> tak ja ti nevim, namontoval jsem zard a jezdil, pak BMC a jezdil. Nezda se mi to, ze by se chod motoru nejak zmenil. Podle mne je to chuda smes a ta se proste musi upravit....a filtrem tomu nepomuzes....

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

16.7.2010 v 19:24 | Nahoru | #218

Jack82>vcera sem byl v praze v CTR... Bavil jsem se s chlápkem ...a on že KN s tim Akrapem bez jakýhokoli štelování dost pomůže ve středních otáčkách...Prej to potřebuje víc vzduchu když je to schopný se rychlejc vypláchnout....Co si o tom myslíte?



Rychle změnit servis

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

19.7.2010 v 11:09 | Nahoru | #219
taky se mi to právě moc nezdá. na druhou stranu to má jistou nespornou výhodu v tom, že to KNko je téměř bezúdržbový, kdežto ten papírovej hajzl od BMW se musí měnit a neni uplně nejlevnější. Ty 2 litry risknu, to mě neposere. Servis měnit určitě nebudu, jejich přístup je skvělej. Majitel mi dokonce grátis půjčil originál BMW válec na sedlo a moto batůžek, jedu ve čtvrtek do Alp na 4 dny a jen jsem se zmínil, že se nemám do čeho sbalit, co by mi poradil a okamžitě mi to nabídnul. Jsem s nima spokojenej moc, kdo jste z Prahy, jezdil bych tam hned Z plzně je to trochu z ruky, ale nic blíž serióního není. Rád jezdím tam kde jsem motorku koupil, taknějak mam z toho lepší pocit a i oni si toho podle mě víc vážej a chovaj se podle toho /jak kde samozřejmě, někde prodají mašinu a pak si polib/

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

19.7.2010 v 14:11 | Nahoru | #220
prostupnější KN dodá víc vzduchu už tak do poměrně chudé směsi, ale co jsem slyšel dávají ho téměř všichni baz jakýchkoli následků, mě příjde zítra, tak ho tam hned naperu , ta souvislost vzduchového filtru s koncovkou mi příjde nesmyslná, jaký je vztah mezi bohatostí směsi a odchodem spalin ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

19.7.2010 v 14:33 | Nahoru | #221
Midloch2> vztah tam je, protože výfukový a sací ventil je po určitou dobu otevřený společně. Pozměněná sací a výfuková soustava nějak změní tlaky proudících plynů.

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

19.7.2010 v 14:51 | Nahoru | #222
Jack82> s tím doporučováním CTR servisu bych byl opatrnější

Dával jsem tam motorku na pravidelný servis a doladění nějaké kosmetiky. Pan Kábr byl velice vstřícný, nabídl dobrou cenu za díly i servis. Bohužel pan Kábr toho nasliboval mnohem víc, než pan Klouček skutečně udělal. A za co stojí servis, když nemají ani diagnostiku na seřízení škrtících klapek a nezvládnou odvzdušnit brzdy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

19.7.2010 v 15:10 | Nahoru | #223

J!Rka>Midloch2> vztah tam je, protože výfukový a sací ventil je po určitou dobu otevřený společně. Pozměněná sací a výfuková soustava nějak změní tlaky proudících plynů.



to nepopírám, to je vztah mezi plněním a výfukem, já se ptal na vztah bohatost směsi a výfuk,
nebo je to tak, že klasický filtr by jako nestíhal plnit ?

Naposledy editováno 19.07.2010 15:28:26

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 09:16 | Nahoru | #224
Midloch2> Jestli jsem to alespoň trochu pochopil, tak ve vyšších otáčkách díky propustnějšímu výfuku odtékají spaliny rychleji a kolem horní úvrati vzniká ve válci větší podtlak. Ten zrychluje nasávání a mělo být možné nasát víc vzduchu (proto se směs při úpravě výfuku ochudí). Ale se sériovým airboxem a filtrem tam vzduchu nemusí být dostatek.

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 11:51 | Nahoru | #225
J!RKA: já jsem zatim spokojenej jak to u CTR funguje. možná mám štěstí, nevim. zažil jsem už pár servisů, mám s čím srovnávat. motorka je nová, zatim nebylo třeba nic hrotit kromě běžných serv.úkonů. Třeba objednat se s Guzzi v plné sezoně na servis a jet ten samý týden, to bylo naprosto nerálné. Běžně 1-2 měsíce dopředu. Sem zavolám že něco potřebuju a většinou druhý den jedu. Až něco poserou, třeba změním názor

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 15:26 | Nahoru | #226
co se servisu tyce, tak jezdim do Drazdan a tady na to uz nenecham nikoho sahnout...teda krome Vlasty Lizanka, ale to az budu mimo zaruku. Dokonce ted pripravuju dost akci proti Invelt servisu : otevreny dopis, diskuzni forum, apod. jen na to neni nejak cas ...uvedomte si jednou, ze tu nasi motorku videli tady v servisu tak na obrazku a nebo, kdyz jste tam hodily tu Vasi a verte, ze nejni 1200S jako 1200GS...

jinak spojitost bohatosti smesi je jasna u karbece - otevres svody, koncovku = vetsi tah ven a pri stejne propustnosti to zacne tahat benzin, takze otevrit i filtr a doladit tryskama...a to funguvalo a tedy pokud to rikaj v servisu, tak v poho, jen si nejsem jistej, jak moc se to projevi u strikacky? ...ikdyz myslim, ze se ji to taky nebude libit, kdyz bude porad vyhodnocovat, ze je tam potreba vice vzduchu a ono se ho nedostava...nevim, jdu na to selsky rozumem neboli pokud sahnu do jednoho, tak at si vyrobce pise, co chce, musi to byt znat a tedy se musi udelat nejlepe vse. Tzn. koncovka = propustnejsi filtr a nejlepe Dyno

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 15:33 | Nahoru | #227
jinak jsme ted s kamosem najeli 2500km za 6dnu po nemecku a rakousku (schwarvald/orli hnizdo apod.) a dostal jsem odpoved na upravu koncovky...neboli muj kamos ma koncovku MIVV, ktera je homolog s tou vlozkou. Kamos ji lehce seriznul. Kontrola, jedno posviceni baterky a nejaky origo homologacni karticky apod jsou k nicemu. Frajeri si cloveka odtahnou, vezmou tabulky, kde maji vsechny udaje (decibely, delku svodu, delku DB killeru apod.) a uz to frci. Tohle mereni stoji 130euro a pokud ukaze, ze to clovek nema dobre, tak to zacaluje plus jeste jednou tolik za pokutu, takze cca 300euro. Dobre zjisteni, ze v nemecku nemuzou zabavit motorku, pokud brzdí a nema sjete pneu. Nastesti jsme udelali blbce a vse ukecali za 30euro (policajt byl motorkar a rekli jsme, ze koncovku kamos koupil pouzitou). Takze seru na vse, co nema ABE neboli homologaci ta jistota a klid mi za to stoji

...jen nechapu, jak je mozny, ze ty podelany choppery uz z vyroby, tedy ofiko, delaj takovej kraval a nikomu to nevadi...clovek si da na silnici neoriho trosku ukricenejsi lauf a uz je to spatne a pritom je porad tissi, nez ten chopper ofico z kramu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 16:36 | Nahoru | #228
johnyboy> Jako bych to Alimu neříkal ... jenom jsem do teď neznal celou proceduru až takhle podrobně Štěstí, že to bylo jenom za 30€.

Chopper může tolik řvát kvůli nízkým točkám motoru. Hlučnost se měří ve středních otáčkách (otáčky max výkonu/2). A protože chopper má max výkon ve 4000, tak se hlučnost měří při 2000 ... a tam žádný motor moc hluku nenadělá. Ale když to roztočíš na 3500, tak si to zařve Měl jsem Yamahu Buldoga a to bylo ve 2500 ševel ale v 5000 to mělo vážně parádní zvouček ... o to větší bylo rozčarování ze sériového zvuku brambory

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 16:52 | Nahoru | #229
J!Rka> mnooo, ono tech 30euro bylo za rychlost jeli jsme nejakym lesem, rozkopana silnice, a najednou na 40tce radar a hup, Ali 59.....mnooo a jak jsme jeli z toho kopce, tak to samozrejme strilelo do laufu, jak o zivot a dole uz nas cekali Jelikoz byl motorkar, vse ostatni jsme meli ok a Ali udelal 15letyho nezkusenyho klucinu, co koupil lauf a nemel vuuubec tuseni, ze muze existovat neco jako uriznutej DB killer, tak nas nakonec nechal..... ale vyskolil nas ohledne laufu a tak vseho, jak to v nemecku funguje, moc pekne...rozhodne poucne a taky mi to usetrilo dost penez do budoucna!

Naposledy editováno 20.07.2010 16:54:30

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 17:03 | Nahoru | #230
jinak Schwarzvald je uuuchylarna....jedete tam zatackou 180km/h a porad je to malo...pristi rok, tak chci zajet a byt tam tyden vkuse a jen jezdit a jezdit a jezdit 300km okruhu v lese, pricemz asi 80 je total hardcore a bez policajtu...jsou tam takova nepsana pravidla, kde se muze a kde ne...takhle vypadala pneu po prvnim vyjezdu cca 25-30km a to jsme ten usek jeli poprve.....proste motomasturbace

[img]

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 17:06 | Nahoru | #231
vim vim, je to potrhane, ale pridavjte pomalu, kdyz za to muzete tahat, jak chcete a pritom je kolem Vas priroda a ne nejakej plot u okruhu ;o) Na te pneu je videt, co jsme jeli dlohe krasne zatacky, kdy clovek furt behem zatacky muze zrychlovat a frcet tech 180km/h a pak tam jsou zase useky, kde jsou zatacky, jak na rudu, jen je tam dokonalej asfalt a ma to 50km atd atd

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 17:09 | Nahoru | #232
jo a jinak, panove...a mozna casem a i nejaka damo (ale te bych to opravdu nepral), pokud to takhle pujde dal a my si ty nase motorrady nechame jakoze nafurt a k nim pripadne dokoupime jeste neco dalsiho, tak dopadnem takhle....1.majitelem a ridicem je ten fousatej pan...a docela to tam mezi lidma i prohanel...

[img]

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 17:10 | Nahoru | #233
a jeste jedna radost! uz spolu mame 20tisic

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 20:06 | Nahoru | #234
johnyboy> krasny pribeh chlape, diky za nej. Koukam ze nadseni je obrovske. Najdi tu trasu co jsi silel na maps.google a dej odkaz. Kazda fajnova trasa se hodi....

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 20:59 | Nahoru | #235
takže, když uříznu kat a dám místo něj trubku tak na to příjdou a je to na pokutu, a když na svody dám objímky a udělám kat vyndací a zas tam dací, tak by jim to snad vadit nemuselo ne ?
za čáru toho moc nenajezdím, tak bych to řešil uvedením do továrního stavu

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

20.7.2010 v 23:47 | Nahoru | #236
Midloch2: ještě existuje ten homologovanej mini kat co má J!RKA, něco to asi přidá.
johnyboy: moc pěkný pane, připojuju se hod sem na google maps kudy si to jel, vubec nevim že nákej schwarzvald existuje, znam jenom švarcvaldskou šunku

Dotaz, řešej ty homologace taky v rakousku? Ve čtvrtek s kámošema jedeme na 4dny. Platit pokutu se mi nechce, ale když ten Akrap je v nízkejch ot. tak tichej... Kámoš má TuonoR s 2xArrow a prej pojede bez vložek /hovado/, řve to jak píchlá svině. Já jsem se pokoušel ty Db killery tam nasadit ale šlo to kurevsky blbě a hlavně ten šroubek nejni magnetickej a zapad mi do toho karbonu, sem ho lovil háčkem z drátku půl hodiny. a pak ještě asi hodinu pérovku! tak sem řek že na to prcám, srát se s nějakou tlumivkou. mrdnu je do báglu a nebudu jezdit první, jak zastaví kolona, strčim je tam a je to. kravál dělam tutově nejmenší s celý party. spíš mám problém se sjetou gumou, po 3500km má moje M1 uprostřed tak 1,5mm víc ani hovno, nechápu

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.7.2010 v 10:07 | Nahoru | #237
asi takhle, myslim si, ze jen kvuli laufu nas asi nezasatvej...to nase bmw je i s komplet racingovejma svodama a koncovkou porad tichoslapek, ale spise se to k necemu prida. Jakoze spatne parkovani, rychlost, proste nejaky blby prestupek a oni to pak vezmou dukladne. Nam kontroloval oblozeni brzd, pneu.

Co se tyce Rakouska, tak policajt rikal, ze jsou jeste tvrdsi...ale je zase pravdou, ze v Rakousku na Vas serou a nikde moc cajtu nejni, ale kdyz by pry uz zastavili, tak by asi podusili vice...mam dojem, ze v Rakousku narozdil od Nemec, muzou zabavit stroj...

Myslim, ze nej varianta, je to proste sundat, vymlatit katalizator a uas to dat zpatky. Ma to origo vzhled a to, ze to trosku vice brumla a lepe dejcha, nikdo nepozna... ;o)

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.7.2010 v 10:11 | Nahoru | #238
Jack82> jojo, M1 je stara guma. Krom toho, ze se blbe ohriva, ma taky zvlastni prubeh ojeti a moc nevydrzi. Mel jsem ji tam v zacatku. Pak jsem mel M3 - ta sedela lepe, ale nejak mi k srdci neprirostla a ted tam mam M5 a ta se zatim zda byti vyborna! ;o)

Ta M1 ma takove hupy, nejdrive drzi, jakoze nic, pak se hrozne ojede, pak zas drzi a najednou zmizi pred ocima. Pamatuju se, jak jsem myslel, ze na ni jeste dam v poho Grossglokner a ejhle, kdyz jsem pod nej dojel, mel jsem draty.......ale pravdou je, ze to mela asi 7tisic a pak jsem jeste 2500km za lesku dratu po Praze najel ;o)

[img]

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.7.2010 v 10:56 | Nahoru | #239
johnyboy: ty si bláááázen, jet se 7000 na M1 na Glock Mě už cvaká prdelka ted a to mám 3500km Hodim sem fotku at mi to zhodnotíte. Kdyz uz jsme u toho, kolik si najel na M3? Já o tý M5 taky uvažuju, nebo se mi líbí Sportsmart a Diablo (to 2-směsový, prej je super)

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

21.7.2010 v 11:05 | Nahoru | #240
guma

[img]
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... StB 19 18.8.2023 v 21:53 StB
Otáčky nad volnoběh BMW R 1200 R, BMW R 1200 S PlusOne 20 15.7.2023 v 16:45 MedWed
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... Rudolf 5 17.3.2023 v 17:59 Rudolf
BMW R1200S - voda v oleji [1, 2, 3, 4] BMW R 1200 S PlusOne 104 2.6.2022 v 05:15 Ivos


TOPlist