1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
intolerant>DaliboRR>Tak aspoň,že se shodnem,že do supersportu patří spíš 4V
do supersportu patří hlavně pořádnej motor
Tak do 2V taky,ze?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Bubrak ZX10R>sors: no proto
v tech zatackach - tam ma dvouval mensi gyro-moment a lepsi trakci na vyjezdu, zadnej kroutak
diky za nabidku svezeni, milerad ji prijmu a pujcim ti ZX, tak snad nekdy pojedu kolem Orechova, to je u Brna, UH, Zdaru n.S. nebo Jihlavy?
..a) je spravne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>intolerant>DaliboRR>Tak aspoň,že se shodnem,že do supersportu patří spíš 4V
do supersportu patří hlavně pořádnej motor
Tak do 2V taky,ze?
právě V2 je ten pořádnej motor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
DaliboRR>intolerant> Presne ale proč pises ze 2V ma podřadnej motor?
ááá sorry už to vidim..psal jsi pořadnej ne podřadnej hihi
já bejt tebou tak moc nerejpu Dádo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>Prý kamarád Nevim o co tady jde..uz jsem tady par ironickych poznamek snesl,ale nachapu,že kdyz je nekdo rekneme zahnany do kouta vytahne vetu: "podivej se co mas v garazi"!.Myslim,ze tvoji Aprilce se plne vyrovnam,uz to neni taky zadna mladice,ne? A moje RR uhani setsakramentsky rychle takze bez obav muj mily intolerante
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>To ne..na tebe kámo nikdy Jen vidim,ze zijes v nevedomosti,falesnych udajich a ze mi pukne srdce az se nekde potkame a prevalim se pres tebe jako nic,už ted se kvuli tomu citim hloupe
to nemusíš, já to přežiju. Stačí když se na jaře domluvíme. Protože jestli mě dá RR tak budu mít komplexi do konce života
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
intolerant>...Je fakt že tobě pojede 12345 rychlejc než mě, o tom žádná ale maximálku budu mít větší, krouťák nesrovnatelně větší...
Nerad se zapojuju do zabomysich valek, ale tohle uz je opravdu vtipne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Pokud neco "pojede 12345 rychlejc" tak to neznamena nic jineho, neza ze je na zadni kolo prenasen vetsi moment nez u porovnavaneho.... tzn. vyse uvedene tvrzeni je protimluv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Dawe02>intolerant>...Je fakt že tobě pojede 12345 rychlejc než mě, o tom žádná ale maximálku budu mít větší, krouťák nesrovnatelně větší...
Nerad se zapojuju do zabomysich valek, ale tohle uz je opravdu vtipne
Pokud neco "pojede 12345 rychlejc" tak to neznamena nic jineho, neza ze je na zadni kolo prenasen vetsi moment nez u porovnavaneho.... tzn. vyse uvedene tvrzeni je protimluv
od kdy je rychlost otázka krouťáku??? By mě zajímalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
intolerant>Dawe02>intolerant>...Je fakt že tobě pojede 12345 rychlejc než mě, o tom žádná ale maximálku budu mít větší, krouťák nesrovnatelně větší...
Nerad se zapojuju do zabomysich valek, ale tohle uz je opravdu vtipne
Pokud neco "pojede 12345 rychlejc" tak to neznamena nic jineho, neza ze je na zadni kolo prenasen vetsi moment nez u porovnavaneho.... tzn. vyse uvedene tvrzeni je protimluv
od kdy je rychlost otázka krouťáku??? By mě zajímalo
Rychlost je pochopitelne "otazka kroutaku".
alpha= M*I
cili uhlove zrychleni rotacniho pohybu (na ktery pochopitelne muzu cely pohyb motocyklu take redukovat) zavisi primona redukovanem momentu setrvacnosti soustavy a na red. momentu.
Pokud mas vetsi zrychleni, mas po integraci vyssi rychlost pri stejnych pocatecnich a okrajovych podminkach, to da rozum.
nehadej se
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
DaliboRR>intolerant> A jestli das me na svem RSV tak se na to fakt vyflaknu a koupim si to TLR nemo RSV jak jsem planoval
no vidíš jak ti to myslí. Konečně zazněly v tvojí větě pořádný stroje
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Dawe02>intolerant>Dawe02>intolerant>...Je fakt že tobě pojede 12345 rychlejc než mě, o tom žádná ale maximálku budu mít větší, krouťák nesrovnatelně větší...
Nerad se zapojuju do zabomysich valek, ale tohle uz je opravdu vtipne
Pokud neco "pojede 12345 rychlejc" tak to neznamena nic jineho, neza ze je na zadni kolo prenasen vetsi moment nez u porovnavaneho.... tzn. vyse uvedene tvrzeni je protimluv
od kdy je rychlost otázka krouťáku??? By mě zajímalo
Rychlost je pochopitelne "otazka kroutaku".
alpha= M*I
cili uhlove zrychleni rotacniho pohybu (na ktery pochopitelne muzu cely pohyb motocyklu take redukovat) zavisi primona redukovanem momentu setrvacnosti soustavy a na red. momentu.
Pokud mas vetsi zrychleni, mas po integraci vyssi rychlost pri stejnych pocatecnich a okrajovych podminkach, to da rozum.
nehadej se
JÁ SE NEHÁDÁM do píči kurva já se na to vyseru už fakt samej debil chytrej to tady je fakt do hajzlu s váma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
jen mi to příjde jak totální kokotina. Jak mi teda vysvětlíš že když dám menší rozetu na stejnou mašinu tak pojede rychlejc i když krouťák bude stejnej. Já mám 109nm v 7500ot. což z daleka nemá RR ani před omezovačem. Jemu to jede rychlejc, to je nějaký divný ne?! Prosím tě zkus mi to vysvětlit nějak normálně lidsky, protože jestli tam jsou nějaký neutrony co se křížej s protonama, vzniká neutron a částice neustále kmitají-tomu nerozumím
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1. silovy (momentovy) prevod
2. rychlostni prevod
Rekneme ze mas motor ktery ma velmi velky vykon a ma maximalni otacky 10000 rpm a tomu odpovida rychlost 250km/h.
Na seriovy prevod nemas problem dosahnout max. otacek na nejvyssi rychl.stupen. (diky vysokemu vykonu - P=M*omega).
Tzn. ze mas dost momentu v techto otackach na to, abys prekonal pasivni odpory (vsechna treni) a odpory pripadnych potencialnich sil (jizda do kopce). Aby ses na tyto otacky dostal, musis mit v kazdy okamzik alespon o malicko vice momentu nez jsou odpory a pot. sily...jinak nezrychlujes a nedosahnes maximalnich otacek.
V tuhle chvili te napadne, ze bys rad zvolil "rychlejsi prevod", abys dosahl vyssi rychlosti.
Zmenis tedy o zoubek do rychla.
Co nastane? Rekneme ze mas stale v celem spektru otacek v kazdy moment zrychlovani dost momentu na prekonani treni+pot.sil a vse jde hladce, stale na nejvyssi rychl. stupen vytocis max. otacky a hle...jedes 260km/h misto 250km/h.
Super, reknes si... chci jet 300km/h a nasadis prevod hodne do rychla. Ale nastava problem, prevod do rychla prevoduje nejen otacky motor-->kolo, ale i moment motor-->kolo a to znamena, ze krom toho ze potencialne muzes pri 10000prm na motoru jet 300km/h i to, ze mas na zadnim kole i mensi moment...no a muze se stat, ze pri zrychlovani v jiste fazi narazis na situaci, ze ti dodavany moment na zadni kolo nebude stacit na prekonani odporu+pripadnych pot. sil a zrychlovani se zastavi (treba na nejvyssi rychlostni stupen na 8000rpm.). Muzes to obejit treba extremnim vytocenim predposledniho r.s. a nebo tim, ze si pomuzes prekonat kritickou pasaz jizdou z kopce...ale uz nemas proste a jednoduce moznost dosahnout "maximalni rychlosti prevodu" z duvodu nedostatku vykonu (M*omega).
Je tedy uz doufam jasne, ze prevodovanim do rychla se pripravujes o zrychleni (moment) ale ziskavas potencialni maximalni rychlost...viz splneni podminek vyse.
Trochu jsem se pro tebe rozepsal a myslim ze je z toho poznat podstata prevodovani a zavislost momentu, rychlosti, vykonu. Snad staci
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
...Je fakt že tobě pojede 12345 rychlejc než mě, o tom žádná ale maximálku budu mít větší, krouťák nesrovnatelně větší...
Co myslis tim rychlejc? Znamena to, ze pri rozjezdu a postupnem razeni 1 az 5 bude CBR rychlejsi, nebo ze maximalni rychlost na tyto r.stupne bude vetsi?
Pokud prvni moznost, tak plati to co jsem psal, cili vyssi zrychleni znameni vyssi kr. moment...cili veta je protimluv.
Pokud plati druha moznost, tak to je jen tvrzeni, ze max.otackyCBR*prevodCBR(1.-5. r.s.) > max. otackyRSV*prevodRSV(1.-5. r.s.) za predpokladu ze obe moto maji dost momentu na to, aby dosahli max. rpm.
Toto ale snad neni meritko niceho?! Takze jsem apriori predpokladal prvni moznost.
Tve dalsi dotazy si muzes zodpovedet sam, kdyz se zamyslis nad tim , co jsem psal vyse. Nemam opravdu cas to opakovat, delam ted jina skoleni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Dawe02>Znovu si precti co jsi napsal:
...Je fakt že tobě pojede 12345 rychlejc než mě, o tom žádná ale maximálku budu mít větší, krouťák nesrovnatelně větší...
Co myslis tim rychlejc? Znamena to, ze pri rozjezdu a postupnem razeni 1 az 5 bude CBR rychlejsi, nebo ze maximalni rychlost na tyto r.stupne bude vetsi?
Pokud prvni moznost, tak plati to co jsem psal, cili vyssi zrychleni znameni vyssi kr. moment...cili veta je protimluv.
Pokud plati druha moznost, tak to je jen tvrzeni, ze max.otackyCBR*prevodCBR(1.-5. r.s.) > max. otackyRSV*prevodRSV(1.-5. r.s.) za predpokladu ze obe moto maji dost momentu na to, aby dosahli max. rpm.
Toto ale snad neni meritko niceho?! Takze jsem apriori predpokladal prvni moznost.
Tve dalsi dotazy si muzes zodpovedet sam, kdyz se zamyslis nad tim , co jsem psal vyse. Nemam opravdu cas to opakovat, delam ted jina skoleni
jj, už se v tom začínám orientovat ale myslel jsem tu druhou možnost soudruhu školitely.
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin>bubrak: ja myslim ze maximalka je primo zavisla na maximalnim vykonu(kdyz vezmu ze maj obe moto stejnej odpor vzduchu)....
Nemusi platit, pokud se do oblasti max, vykonu nedostanes, protoze "po ceste" zakysnes na momentalnim nedostatku momentu !
Naposledy editováno 29.10.2008 13:54:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Dawe02>assassin>bubrak: ja myslim ze maximalka je primo zavisla na maximalnim vykonu(kdyz vezmu ze maj obe moto stejnej odpor vzduchu)....
Nemusi platit, pokud se do oblasti max, vykonu nedostanes, protoze "po ceste" zakysnes na momentalnim nedostatku momentu !
jj to je pravda, dokonce i je to primo pripad TL, na 6ku nejde serie vytocit do omezovace, 2-3zuby navic na rozete a maximalka porad stejna....
chapu ze u serie nejde nic udelat s prevodama, ale slo by to zase udelat tak ze posledni kvalty by mely hodne kratkej rozestup a byla by dlouha 1-2, tam kde ma motor na danou rychlost dost momentu i v mensich otackach...
ostatne moderni ctyrvalce jsou prave takhle odstupnovane...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
intolerant>assassin> RSV má menší odpor vzduchu, nepamatuju si přesně kolik. Mám to doma v katalogu v roce 2000 jeden u nejlepších (to je tam psaný) Každopádně má maximálku cca 275kmh (skutečných) fároš má maximálně cca 280kmh (tachometrových)
hele mereni odporu vzduchu u motorky bude spis marketingova zelezitost ... hazeni nakejch cisel do letaku vyrobce...
u motorky ma zasadni vliv na odpor vzduchu pilot a pochybuju ze nakej magazin meril v tunelu X motorek kazdou se stejnym ridicem a stejnema hadrama...
takze udavane Cx je mereno buhvi kde a buhvi jak a nema asi valnou vypovidaci hodnotu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin>intolerant>assassin> RSV má menší odpor vzduchu, nepamatuju si přesně kolik. Mám to doma v katalogu v roce 2000 jeden u nejlepších (to je tam psaný) Každopádně má maximálku cca 275kmh (skutečných) fároš má maximálně cca 280kmh (tachometrových)
hele mereni odporu vzduchu u motorky bude spis marketingova zelezitost ... hazeni nakejch cisel do letaku vyrobce...
u motorky ma zasadni vliv na odpor vzduchu pilot a pochybuju ze nakej magazin meril v tunelu X motorek kazdou se stejnym ridicem a stejnema hadrama...
takze udavane Cx je mereno buhvi kde a buhvi jak a nema asi valnou vypovidaci hodnotu...
no s tím souhlasím, do toho nikdo z nás nevidí ale jde o to že 275kmh skutečnejch je na dvouhrnek kurevskej mazec (vlastně i na 4hrnek je 275kmh skutečnejch dost hukot jelikož by to bylo cca 310kmh na tacho)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Naposledy editováno 29.10.2008 14:10:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>intolerant> Hele myslim si ze premeruji vsechny a je otazka ktera znacka o kolik.Tech necelych 300km/h co mi to ukazalo je samozrejme nesmysl,ale realne tech 270 to jet mohlo,ale nevim nemam to nezavisle mereno.
rsv je jediná motorka co nekecá, nebo např podměřuje.