Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
ConanK4>stepos> Já letos začal taky.dobré pneu, lamináty,kvalitní desky,padáky,přepáčko a ukazatel rychlosti. Ten mi opravdu do začátku helfl. Kolikrát nevím co tam opravdu mám ,jak v tom amoku podřazuji. Už se mi podařilo vletět do cílovky na jedníčku. Naštěstí jsem si toho všimnul v esíčku. Jinak bych se asi proletěl se stejným dávkováním plynu.( to víš ty začátky). A opravdu se nebát jezdit s rychlejšíma. Poznáš spoustu svých rezerv.
hele jen se zeptam ze to tady tolik lidi prosazuje...to jako k cemu to potrebujes vedet jakou tam mas rychlost a to mas cas na to jeste koukat?to snad musis poznat podle otacek ne,jetli je tam dobrej kvalt nebo ne?
Bez nej treba kolikrat fakt nevis co tam aktualne mas...
Dawe02>nofear4> ad ten ukazatel kvaltu> myslim ze kdyz uz okruh znas, tak je to uplne sumak, protoze jezdis porad stejne. Jeho vyznam vidim v rychlejsim nauceni se okruhu, precejen kdyz si zkousis jine strategie, tak citis ze tohle a tamto je rychle, mrknes...ok je to na trojaka a ne na ctyrku, jako predtim..
Bez nej treba kolikrat fakt nevis co tam aktualne mas...
Jo jasny taky vim nekdy hovno co tam je,ale kdyz se spletu a moc odradim tak mi to daj otacky a motorka kurva znat,tak hned zase zpatky nahoru a jedu dal ne?ale mas pravdu ze je to mozna dobry na nauceni a zkouseni pruletu na ruzne rychlosti....nekde se daj jet stejne dobre dve ruzne zarazene rychlosti aniz pomalu vis co tam mas a co je lepsi...ale myslim ze kdyz jen trosku okruh najedes, jedes to vsude stejne a nepotrebujes resit na jakej to je aktualne kvalt...takze s tebou souhlasim...ale rozhodujuci jsou otacky,ne rychlostni stupen...
Štěpos:
nečet jsem tu diskusi asi celou ale jestli máš lešení a neseděj ti na něm kapoty tak to hned neznamená že je to lešenim.. ony lamináty nikdy nejsou tip ťop.
nofear4>ConanK4>stepos> Já letos začal taky.dobré pneu, lamináty,kvalitní desky,padáky,přepáčko a ukazatel rychlosti. Ten mi opravdu do začátku helfl. Kolikrát nevím co tam opravdu mám ,jak v tom amoku podřazuji. Už se mi podařilo vletět do cílovky na jedníčku. Naštěstí jsem si toho všimnul v esíčku. Jinak bych se asi proletěl se stejným dávkováním plynu.( to víš ty začátky). A opravdu se nebát jezdit s rychlejšíma. Poznáš spoustu svých rezerv.
hele jen se zeptam ze to tady tolik lidi prosazuje...to jako k cemu to potrebujes vedet jakou tam mas rychlost a to mas cas na to jeste koukat?to snad musis poznat podle otacek ne,jetli je tam dobrej kvalt nebo ne?
nech si někdy od Stepose vyprávět co všechno stihl v Brně při jízdě sledovat lol lol Málem jsem se pochcal smíchy, ten musel letět jak hovado lol . Nic ve zlym!
Corela9>kvaltovač je super věc, ale jak řikám peníze jdou utratit ze začátku za potřebnější věci. já si stojim za svym že bez něj se naučíš víc poslouchat motorku..
Štěpos:
nečet jsem tu diskusi asi celou ale jestli máš lešení a neseděj ti na něm kapoty tak to hned neznamená že je to lešenim.. ony lamináty nikdy nejsou tip ťop.
snad sjem to tam nenapsal blbě to lešení mi nesedí na origo budíky teda mělo by sedět podle toho jak jsou díry ale nesedí prostě lajdácká práce podle mě
nofear4>Dawe02>nofear4> ad ten ukazatel kvaltu> myslim ze kdyz uz okruh znas, tak je to uplne sumak, protoze jezdis porad stejne. Jeho vyznam vidim v rychlejsim nauceni se okruhu, precejen kdyz si zkousis jine strategie, tak citis ze tohle a tamto je rychle, mrknes...ok je to na trojaka a ne na ctyrku, jako predtim..
Bez nej treba kolikrat fakt nevis co tam aktualne mas...
Jo jasny taky vim nekdy hovno co tam je,ale kdyz se spletu a moc odradim tak mi to daj otacky a motorka kurva znat,tak hned zase zpatky nahoru a jedu dal ne?ale mas pravdu ze je to mozna dobry na nauceni a zkouseni pruletu na ruzne rychlosti....nekde se daj jet stejne dobre dve ruzne zarazene rychlosti aniz pomalu vis co tam mas a co je lepsi...ale myslim ze kdyz jen trosku okruh najedes, jedes to vsude stejne a nepotrebujes resit na jakej to je aktualne kvalt...takze s tebou souhlasim...ale rozhodujuci jsou otacky,ne rychlostni stupen...
Souhlasim s tebou že bych měl poznat a hlavně vědět jakej kvalt tam mám a zvuk otáčky a rychlost by mi to měla říct jenže já jsem kopito. A zezačátku určitě vypadnu častěji z tempa a určitě se mi stane že na cilovce si zařadim o jeden kvalt dál příklad. pojedu cílovku 2 3 4 pak odřadim dva kvalty mám tam dvojku která mi skvěle vyhovuje na cilovce v Brně aspoň zatím další kolo pojedu a dostanu se na 2 3 4 5 a pak to odkopu jen o dva kvalty prostě se mi to pomotá a zatáčku jedu na 3 a je to na prd jsem pomalej a není to ono. A taky mám docela strach si tam kopnout 1 tak proto.
stepos>nofear4>Dawe02>nofear4> ad ten ukazatel kvaltu> myslim ze kdyz uz okruh znas, tak je to uplne sumak, protoze jezdis porad stejne. Jeho vyznam vidim v rychlejsim nauceni se okruhu, precejen kdyz si zkousis jine strategie, tak citis ze tohle a tamto je rychle, mrknes...ok je to na trojaka a ne na ctyrku, jako predtim..
Bez nej treba kolikrat fakt nevis co tam aktualne mas...
Jo jasny taky vim nekdy hovno co tam je,ale kdyz se spletu a moc odradim tak mi to daj otacky a motorka kurva znat,tak hned zase zpatky nahoru a jedu dal ne?ale mas pravdu ze je to mozna dobry na nauceni a zkouseni pruletu na ruzne rychlosti....nekde se daj jet stejne dobre dve ruzne zarazene rychlosti aniz pomalu vis co tam mas a co je lepsi...ale myslim ze kdyz jen trosku okruh najedes, jedes to vsude stejne a nepotrebujes resit na jakej to je aktualne kvalt...takze s tebou souhlasim...ale rozhodujuci jsou otacky,ne rychlostni stupen...
Souhlasim s tebou že bych měl poznat a hlavně vědět jakej kvalt tam mám a zvuk otáčky a rychlost by mi to měla říct jenže já jsem kopito. A zezačátku určitě vypadnu častěji z tempa a určitě se mi stane že na cilovce si zařadim o jeden kvalt dál příklad. pojedu cílovku 2 3 4 pak odřadim dva kvalty mám tam dvojku která mi skvěle vyhovuje na cilovce v Brně aspoň zatím další kolo pojedu a dostanu se na 2 3 4 5 a pak to odkopu jen o dva kvalty prostě se mi to pomotá a zatáčku jedu na 3 a je to na prd jsem pomalej a není to ono. A taky mám docela strach si tam kopnout 1 tak proto.
Suhlasím s Dawe, pomůže to hlavně, když se učíš okruh...nejdřív se nekoukáš na kvalty a zkoumáš "kudy to vede" (první půlhodina), pak se učíš řadit a displej ti udělá přehled, jakej máš kvalt a jak zrychluješ, tak zkoušíš řadit jinak, ale pořád máš přehled!! Brno jezdíme všichni už jako "opice" po paměti, ale mně to v Maďarsku letos dost pomohlo, potřeboval jsem se rychle dostat na nějakej rozumnej čas jak na Pannonii, tak na Hungaru. Nebo je to možná dobrý pro nás "míň vnímavý" piloty, co to nedokážem vyčíst z otáček motoru a odhadu rychlosti... Je to dobrá věcička, stejně tak jako laptimer (obojí jsem začal letos používat poprvé a pomůže to - hlavně kvůli té zpětné vazbě z jízdy a jestli nejdu špatným směrem při zrychlování..)
stepos>Osvětlil by někdo co znamená označení těch řetězů 520 530 a jiné? Povícero Vás doporučuje tu 520 tak bych chtěl věděl proč to tam dávám v čem je výhoda.
Jde o rozmer. Mensi cislo odpovida mensi sirce clanku. Delka je stejna, sirka a tloustka desticek je vetsi. Pevnost v tahu je o nejakou tu desitku procent u 520 mensi nez u 525,530 coz pocitis na zivotnosti.
Smysl je v tom, ze 520 je pochopitelne lehci, cimz snizujes moment setrvacnosti te celkove soustavy, cili mene hmoty roztacis a mene hmoty brzdis.
já na fároši mám např. origo převod 16-42 a na 530ku seženu od JT převod max 15-42 větší rozetu už jedině duralovou..
kdežto na 520 běžně až 14-46
pepazdepa1>Můj názor je, že to není až tak životně důležité, protože za půl dne na okruhu se to musíš přibližně naučit kde jaká rychlost. Navíc počítat to je taky zábava
Nofear4> To tě, ale zpomalý když si takhle hraješ s kvaltama nahoru dolů.
Za pul dne se mozna naucis kde je jaky kvalt,ale ani nahodou nebudes vedet jestli je to ten spravny kvalt na rychle kolo!!!
Jinak ja si nehraju...ikdyz jsem tam neco odjezdil tak stejne nekdy odradis jinak,anebo zcela schvalne zkousim jine kvalty v ruznych zatackach a experimentuju...a nemluvime porad jenom o zavode,ale treba o trenovani...a tim padem je jedno jestli te to docasne zpomali....
pepazdepa1>nofear4> Když jsi na to musel reagovat, tak jsis sám odpověděl na to že ten ukazatel rychlosti ty potřebuješ taky.
Si me asi nepochopil,snazil jsem se to napsat tak,aby toho bylo jasne ze je daleko dulezitejsi jet a vnimat motorku a vedet jaky mam kvalt,nez cumet na nejaky ukazatel...ale at si tam da kazdy co chce...
Teda já nevím, ale osobně myslím, že ukazatel rychlosti je celekm na prd. To je dobrý pro začátečníka na okresce(možná). To se snad musí cítit, co tam je...krom toho není až tak důležitá zarazená rychlost, ale momentální otáčky..
edit: aha, tak koukám, že opakuju ostatní...njn,radši přečíst až dokonce
Naposledy editováno 24.09.2008 07:50:04