globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové
 
7.10.2014 v 15:50
Z příkazu:

... Jednání osoby obviněného p. Xxxxx je společensky nebezpečné v takové míře, že byly naplněny nejen formální znaky, ale i materiální znaky výše uvedeného přestupku. ...



... Překročením zákonem povolených rychlostí je porušen chráněný zájem. Při každé vyšší rychlosti než, která je zákonem povolena, je prokázáno, že řidič není schopen plně ovládat motorové vozidlo takovým způsobem, aby mohl bezpečně reagovat na situace předpokládané, které mohou nastat v silničním provozu a chránit tak zdraví nejen své ale i druhých a majetek občanů. ...






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:40 | Nahoru | #211

n04r3d píše: to že zde pár jedinců motorku používá jako nástavec na péro a nástroj k honení ega neznamená že to tak mají všichni

motorky samozřejmě jsou určeny k dopravě z bodu A do bodu B tedy samozřejmě v případě používání na puzemních komunikacích
na okruhu je to něco jiného



Hahaha. Další diskuse je zbytečná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:41 | Nahoru | #212

vybouřená_mrkev píše: Viď? To je ale bordel. Zavřít by je měli, holomky jedny imperialistický. Já bych všechny tydlencty okruhy zakázal. Co si tam má kdo dávat nástavec na péro, když rychlá jízda je tak nebezpečná.
Ale já mám dneska dobrou náladu, tak víš co? Já ti to vysvětlím. V zákoně 361/2000 Sb., v posl. znění se v § 1 odst. a, b, c a e) píše, že: "Tento zákon ... upravuje" "práva a povinnosti účastníků provozu na pozemních komunikacích", "pravidla provozu na pozemních komunikacích", "úpravu a řízení provozu na pozemních komunikacích" a "působnost a pravomoc orgánů státní správy a Policie České republiky (dále jen „policie“) ve věcech provozu na pozemních komunikacích". Pozemní komunikace je definována § 2 zákona 13/1997 Sb., v posl. znění, kde definice účelové komunikace podle písm. d) je upřesněna § 7 tohoto zákona jako "Účelová komunikace je pozemní komunikace, která slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními komunikacemi nebo k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků", což okruh asi opravdu nebude. A teď pozór! V § 7 odst. 2 se píše, že "Účelovou komunikací je i pozemní komunikace v uzavřeném prostoru nebo objektu, která slouží potřebě vlastníka nebo provozovatele uzavřeného prostoru nebo objektu. Tato účelová komunikace není přístupná veřejně, ale v rozsahu a způsobem, který stanoví vlastník nebo provozovatel uzavřeného prostoru nebo objektu", takže - takže co? No? Takže pravidla platí i na soukromé účelové komunikaci. Což ovšem okruh opravdu není.



Přečetl jsi co psal? Pokud ano, tak jsi to pochopil? Chceš jenom dělat z druhých hlupáky, ale sám nepochopil jsi, že psal právě to, že na okruhu předpisy neplatí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:42 | Nahoru | #213

n04r3d píše: zabavit motku a pokuta půl mega
v případě ujíždění ostrá střelba



Zkus mi logicky zdůvodnit, v čem je jízda bez papírů pro společnost nebezpečnější, než jízda s nimi. Jsem zvědav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:42 | Nahoru | #214

Rambo007 píše: Jak to vypadá na první pohled nesmyslně, tak bych to na jeden den v roce přivítal. Normální lidi by ten den zůstali doma, magoři se vymlátili a byl by svatej klid.



tak ono technicky platí že kdyby všichni měli snahu pravidla dodržovat tak by pravidla mohla být mírná nebo vůbec žádná a opačně zase vzrůstající množství dobytka vytváří tlak na zpřísnování pravidel
takže je možné zrušit limity když budou všichni jezdit +/- podle předpisů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:43 | Nahoru | #215

Bob.fr píše: Zkus mi logicky zdůvodnit, v čem je jízda bez papírů pro společnost nebezpečnější, než jízda s nimi. Jsem zvědav.



to si děláš prdel vid?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:45 | Nahoru | #216

Bubrak-ZX10R píše: Hahaha. Další diskuse je zbytečná.



vždyt jsi s ní ani nezačal
ale zkus to vytlač z paty pár argumentů a smyslupných vět a třeba s tebou někdo i diskutovat začne

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:45 | Nahoru | #217
n04r3d> Nedělám, zkus to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:52 | Nahoru | #218

Rambo007 píše: Přečetl jsi co psal? Pokud ano, tak jsi to pochopil? Chceš jenom dělat z druhých hlupáky, ale sám nepochopil jsi, že psal právě to, že na okruhu předpisy neplatí.

Já z nich dělat hlupáky nemusím, to zvládnou sami. Skoro bych řekl, že jsi to nepochopil ty, protože jsem tomu pánovi nad tebou na jeho žádost vysvětloval, proč nejsou uživatelé/provozovatelé okruhu za katrem. Jestli chceš, tak ti to můžu napsat v nějaké lehčí verzi pro "méně chytré", i když mi ještě před chvílí připadalo, že ty to snad potřebovat nebudeš...

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:55 | Nahoru | #219

n04r3d píše: vybouřená_mrkev> první slovo v tvém nicku je navíc
měl bys na tom víc zapracovat at nepíšeš pitomosti

Zdá se mi to, nebo je to fakt, že ti došly argumenty?

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 16:56 | Nahoru | #220

n04r3d píše: tady je potřeba apelovat na zastupitele aby je instalovali jinam a ne si zakrývat značku nebo vyjebávat s úřady
protože tím jen vytváříte pifku úředníků na všechny motorkáře



Apelovat? Jak se to dela? Funguje to? Ono firmy ala czech radaf asi apeluji nejak lip bych rekl....

Pifka je fer, na uredniky ma pifku zbytek naroda co neni uredniky :)

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 17:05 | Nahoru | #221

vybouřená_mrkev píše: Já z nich dělat hlupáky nemusím, to zvládnou sami. Skoro bych řekl, že jsi to nepochopil ty, protože jsem tomu pánovi nad tebou na jeho žádost vysvětloval, proč nejsou uživatelé/provozovatelé okruhu za katrem. Jestli chceš, tak ti to můžu napsat v nějaké lehčí verzi pro "méně chytré", i když mi ještě před chvílí připadalo, že ty to snad potřebovat nebudeš...



Když někdo nepochopí text psaného slova, tak jak si může dělat ambice psát něco pro "méně chytré". Jestli bereš jako referenci sebe, tak už bys psal pro prázdnou množinu. Hele zkus si to přečíst ještě jednou, nebo holt dvakrát či desetkrát, já věřím že to dáš a pochopíš.

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 17:29 | Nahoru | #222

n04r3d píše: tak ono technicky platí že kdyby všichni měli snahu pravidla dodržovat tak by pravidla mohla být mírná nebo vůbec žádná a opačně zase vzrůstající množství dobytka vytváří tlak na zpřísnování pravidel
takže je možné zrušit limity když budou všichni jezdit +/- podle předpisů



Nelze než souhlasit. Doslova.

Nenamáhej se krajane, je to marný, je to marný, je to marný...

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 17:42 | Nahoru | #223

n04r3d píše: vždyt jsi s ní ani nezačal
ale zkus to vytlač z paty pár argumentů a smyslupných vět a třeba s tebou někdo i diskutovat začne



myslim diskuse s tebou o ni nestojim, protoze bud ses na drogach nebo mentalne retardovanej, jinak si tvou predstavu o realite nedokazu vysvetlit a tady krom me vsichni. snad jen BorekS, kterej trpi asi podobne jako ty

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 17:52 | Nahoru | #224

n04r3d píše: Medved>
do každého motorového vozidla bych dal gps mikročip který bude zaznamenávat všechny údaje o vozidle včetně zejména rychlosti
v případě velkého překročení (20,30,50) by se sám nabonzoval
jakýkoli dokazování by se zkrátilo na napojení čtečky do příslušné zásuvky
v případě zjištění vymontování okamžitě zabavit vozidlo řidičák a pokuta půl milionu


A nebylo by lepší, kdyby tobylo rovnou online?

Oh wait!

Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 18:40 | Nahoru | #225
jinak sem potkal hodne policistu, kteri chapou realitu mnohem lepe nez nekteri mistni diskutujici, pac jinak by me tezko nechali bez postihu za 100 na 50 (vc slalomu mezi autama) a jeste bez STK, prip. kamose na moji motorce na D8 pri zmerenych 235km/h ... cili pokud jsou policisti dle Cikuse nemyslici opice, tak fakt nevim co museji byt tito diskutujici

1 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 19:39 | Nahoru | #226
a takhle se jezdi na pohodu v Portugalsku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 20:15 | Nahoru | #227
Bubrak-ZX10R> Já bych řekl, že Fiškus a někteří další zde se řídí pravidlem, podle sebe soudím tebe, a nepřipustí si už z principu, že jako opice se chovají spíše oni, než většina z těch, které se zde snaží urážet.

2 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 20:26 | Nahoru | #228
já mám takový ten liberální pohled na věc: jezdi si jak chceš, ale jak něco posereš a někoho zabiješ tak si to pěkně odskáčeš! no more...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 20:44 | Nahoru | #229

babynek píše: já mám takový ten liberální pohled na věc: jezdi si jak chceš, ale jak něco posereš a někoho zabiješ tak si to pěkně odskáčeš! no more...



Ale už tam máš zničený život jiného a nevinného člověka...

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 20:55 | Nahoru | #230
Fidel1994> a řekni mi které represe kdy zabránili vzít život nevinného člověka? stále jsou zdrogovní nebo ožralí, nebo lehkomyslní...represe nic nezlepšila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 21:00 | Nahoru | #231

Ajs_Petr píše: Bubrak-ZX10R> Já bych řekl, že Fiškus a někteří další zde se řídí pravidlem, podle sebe soudím tebe, a nepřipustí si už z principu, že jako opice se chovají spíše oni, než většina z těch, které se zde snaží urážet.



no, ja s nim nesdilim tak radikalni negativni pohled na PCR (a k PCR sem se vzdy choval slusne a omluvne a v drtive vetsine pripadu sem dopadnul mnohem lip nez bych mohl a jak uz sem uvedl, tak i nekolikrat bez jakekoliv ztraty) ,

ale naprosto s nim souhlasim v tom, ze vyuzit plne sva prava a pozadovat naplneni vsech podminek potrebnych pro to abych byl pokutovan, je nejen zcela legalni, ale i moralni a je ubohy toto napadat jako zbabelost apod. a to tim spise, kdyz clovek vidi jak mereni rychlosti je pouze o naplneni mestske pokladny potazmo kapes soukromych subjektu (napr. Czech radar) a tomu mnohde odpovida i zcela nesmyslne omezeni rychlosti

dalsi vec je, ze i zcela dle zakona mohu jet na prazdne silnici rychleji, nez je povoleno (viz onen materialni aspekt prestupku), cili mistni 'dusinove' co by za prekroceni rychlosti strileli, jsou opravdu vice nez smesni

Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 21:06 | Nahoru | #232
krom toho ac vetsinou jedu rychleji nez je povoleno (i vyrazne), tak uz asi 3 roky sem nedostal pokutu (a to jezdim hodne a hodne po Praze) ; nepocitam obcasne zebrani o vypalny z usekoveho mereni, to neplatim a nereaguju na to.

Naposledy editováno 08.10.2014 21:07:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 21:32 | Nahoru | #233

babynek píše: já mám takový ten liberální pohled na věc: jezdi si jak chceš, ale jak něco posereš a někoho zabiješ tak si to pěkně odskáčeš! no more...



tohle není liberální ale libertariánský pohled na věc optikou zvykového práva
a nelze ho vůbec zde uplatnit protože pohyb motorových vozidel na veřejných komunikacích je uměle vytvořená situace
je to něco jako postavení a provozování lunaparku taky nelze říct dělejte si co chcete blablabla
prostě když vytvoříme nějaký rozsáhlý systém ve kterém se pohybuje velké množství lidí musíme nastavit nějaká pravidla toho pohybu a ty následně dostatečně efektivně vynutit abychom dosáhli že pro každého budou platit +/- stejně
a argumentace svobodou je zde už úplný nonsens stejně jako nikdo nikoho nenutí chodit do lunaparku tak ho nikdo nenutí vjíždět motorovým vozidlem na veřejnou komunikaci jsou i jiné druhy dopravy popřípadě lze chodit pěšky nebo se nedopravovat
všimněte si že chodce nikdy žádný policajt preventivně ani nijak jinak nekontroluje proč asi?
tedy pokud existuje právo volby není omezena svoboda na druhou stranu když kdokoli sedne do motorového vozidla a na veřejnou komunikaci vjede automaticky souhlasí s tím že bude určitým adekvátním způsobem omezen určitými pravidly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 21:46 | Nahoru | #234

n04r3d píše: tedy pokud existuje právo volby není omezena svoboda na druhou stranu když kdokoli sedne do motorového vozidla a na veřejnou komunikaci vjede automaticky souhlasí s tím že bude určitým adekvátním způsobem omezen určitými pravidly


Ani omylem

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 21:58 | Nahoru | #235

Číkus píše: Ani omylem



A to si pouze namlouváš nebo tomu i věříš?

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 22:05 | Nahoru | #236
Bubrak-ZX10R> Za Dušíny jsou zde považováni všichni, co nebojkotují dodržování jakýchkoliv pravidel a tím se pasují na stádo ovcí. Není tu snad nikdo, kdo by vyžadoval dodržování všeho za každé situace a někomu odpíral zákonnou obranu. To se snaží namluvit pouze ti, co stojí na druhé straně a za žádnou cenu nechtějí přiznat, že by mohl být správný směr někde uprostřed a ne pouze v jejich názoru.

2 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 22:12 | Nahoru | #237
Ajs_Petr: to si zas nemyslim... pravidla jsou v poradku, ale v urcitych situacich postradaji smysl (a zcela chybi ten statem chraneny zajem), k tomu patri napr. prazdna silnice a omezeni rychlosti; motocykl a plna cara, cervena na semaforu, ktery nezdetekuje motorku a sviti tam porad cervena, plny cary za zatackou a nasel bych spoustu dalsiho.

Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 22:13 | Nahoru | #238
je mnoho mist, kde je prerusovana, kde by me nikdy nenapadlo predjizdet (proste neni videt nikam) a je mnoho mist, kde je plna a kde predjizdeni je uplne v poradku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 22:28 | Nahoru | #239

Bubrak-ZX10R píše: Ajs_Petr: to si zas nemyslim... pravidla jsou v poradku, ale v urcitych situacich postradaji smysl (a zcela chybi ten statem chraneny zajem), k tomu patri napr. prazdna silnice a omezeni rychlosti; motocykl a plna cara, cervena na semaforu, ktery nezdetekuje motorku a sviti tam porad cervena, plny cary za zatackou a nasel bych spoustu dalsiho.



V určitých situacích je porušujeme všichni. A nikdo to nehrotí, ale v momentě, kdy se nepoštěstí a klepnou nás přes prsty, tak se ze mě nestává automaticky ovce. A ne vždycky je to zbytečná buzerace. Každý ten postrádaný smysl máme o kousek někde jinde. Asi nemůže všechno fungovat tak, že si sami budeme určovat nebezpečnost nebo závažnost svého jednání.

Chyby jsou všude samozřejmě a nikdo je nevyvrací, ale určité pravidla potřeba jsou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 22:31 | Nahoru | #240

n04r3d: prostě když vytvoříme nějaký rozsáhlý systém ve kterém se pohybuje velké množství lidí musíme nastavit nějaká pravidla toho pohybu a ty následně dostatečně efektivně vynutit abychom dosáhli že pro každého budou platit +/- stejně


No fajn. A je zapotřebí vynucovat stejná pravidla i v případě, že se jedná o systém, kde se žádní další lidé nevyskytují? Jízda po liduprázdné silnici, omezení trychlosti z důvodu práce na silnici v době, kdy se tam nepracuje, atd.?
A jsme zpátky u materiálního aspektu, který většina zatvrzelých mravokárců tvrdošíjně ignoruje...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist