globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Dostal jsem celkem dobrou nabídku na laďák Scorpion na SV 650 r.v. 2006 (stříkačka), ale nevím, jestli stačí jen vyměnit lauf (jedná se jen o koncovku), nebo je nutné potom nějak upravovat palivovou mapu nebo dělat jiné zásahy? Četl jsem totiž spousty názorů a někdo píše, že stačí jen vyměnit koncovku a někdo, že je potřeba naladit směs atd. Jde mi o to aby se tím nezmršil průběh výkonu nebo aby to třeba nezačalo víc žrát najednou.

Předem děkuji za rady
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

30.4.2014 v 10:29 | Nahoru | #211

Creck píše: pycha> Hele ono ty klasicke spotrebni auta proste maji tu svou spotrebu uz nejakych 30 let porad stejnou.

Vykon jde sice nahoru, ale vetsina vyrobcu podle me o vykonu lze.

Tatik koncil s jezdenim tak jsem pred rokem prodaval da se rict funglofku favorita a po tech letech jsem se v tom projel.

Muzu ti rict ze pocitove to nebylo o nic slabsi, nez kdyz se sem tam projedu v kamosove 1,4 peugeotu a spotreba stejna (+/- litr)

Dokonce mi to blbe facko prislo ze jde za plynem, kdezto ten pazrout je fakt lina mrcha.



v tomhle pripade je na vine hmotnost, to facko ma asi kolem tuny, mozna pod... novejsi pazout bude o 100-200kg tezsi a ty se fakt dost poznaj....

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

30.4.2014 v 10:33 | Nahoru | #212
Creck>
Vono je to taky pocitove ject v 30let starým autě 100 je dobrodružství ( všechno klepe vrčí ...) v moderním ke to nuda

Facko jsem měl taky ( moje první) a když jsem dál plnej to byl zážitek

Ale nerozumim že daj do superba 1,2 motor čo to pak asi může mít zá spotřebu a zrychlení. Je to hnus
A nej hnus bude až to bude úplně celý na elektřinu . To si pak naladime úplný hovno

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

30.4.2014 v 12:42 | Nahoru | #213
Já teď řešila uplně stejnou otázku, dávala jsem na Suzinku GSR 600 Leovince.. nechala jsem vyměnit jen koncovky a svod jsem nechala stejný a nic jsem seřizovat nenechávala a vše je stejné jak před tím.....

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

30.4.2014 v 13:27 | Nahoru | #214

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

30.4.2014 v 23:05 | Nahoru | #215

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

6.5.2014 v 20:25 | Nahoru | #216
Tak jsem dnes poprvé projel motorku s novýma výfukama od Leoše Vinckovýho a při podřazení to střílí vcelku z husta.Na výkonu žádné propady nepociťuju, ale nevím jestli teda nebudu muset koupit nějaký Dynojet a nechat to poštelovat.

Naposledy editováno 06.05.2014 20:27:12

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

6.5.2014 v 20:30 | Nahoru | #217
assassin> Tohle covece taky dost nechapu, o cca 30 let novejsi auto a (koukal jsem) 350 kg tezsi

Pritom neni vetsi, neni vic mista pro posadku, plechy budou taky pekna ojebavka .... tak kde ?

Preci par airbagu nevazi 350kg

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

6.5.2014 v 22:04 | Nahoru | #218
Takže jsem projel většinu nových motorek od BMW a všechny v základu střílí Skoro všechny měly teda Akrapoviče, ale originál prodávaný přímo BMW, měly tedy i přívěry a lambda sondy.

Naposledy editováno 06.05.2014 22:06:05

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

6.5.2014 v 22:10 | Nahoru | #219
Creck: no hele ten pazout je z takovy prelomovy doby - zacalo se koukat na bezpecnost - tzn vyrazne tezsi tam bude skelet auta - ale jeste se moc neresily emise - dneska uz jdou ty auta zase s hmotnosti dolu - da se rict ze uz je to jedna z mala cest jak splnit emisni limity, automobilky subdodavatelum plati za kazde usetrene kilo, takze tam kde se driv nevyplatilo se hmotnosti zabyvat se to dnes resi - treba plastovy drzaky motoru atd... To same vybava - klima vazi hodne, treba sedacky ve favu jsou takovy ke ping zidlicky ... U pazouta bude ta sedacka a vsechno oblozeni mohutnejsi. Ono to naskace....

Ono zas kdyz kouknes na nakou aktualni 108 nebo jaky uz bude mit cislo nakupni taska od pazouta - tak uz pujde zase s hmotnosti dolu...

1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

9.5.2014 v 16:58 | Nahoru | #220
Zajímalo by mě, jestli se může i nějak negativně projevit vyjmutí DB killeru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

10.5.2014 v 10:44 | Nahoru | #221

RoumenS píše: Zajímalo by mě, jestli se může i nějak negativně projevit vyjmutí DB killeru?



Třeba když tě zastaví cajti v BRD, tak se to může negativně projevit

Vyjmutí DB-killeru už docela ovlivní celou soustavu a může to časem prý podpalovat ventily a podobně. Ale taky nemusí, žejo... Taky přijdeš o trochu výkonu v nízkých otáčkách (a možná o pár koní přijdeš v celém průběhu).

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

10.5.2014 v 19:17 | Nahoru | #222

Franco82 píše: Třeba když tě zastaví cajti v BRD, tak se to může negativně projevit

Vyjmutí DB-killeru už docela ovlivní celou soustavu a může to časem prý podpalovat ventily a podobně. Ale taky nemusí, žejo... Taky přijdeš o trochu výkonu v nízkých otáčkách (a možná o pár koní přijdeš v celém průběhu).


Tak to se všeobecně tvrdí o nadazení laděných koncovek bez seštelováni jednotky ne? Krom zvuku jsem žádné jízdní změny zatím neshledal, možná celkově po nasazení nových koncovek šel ten výkon trošku dolu, ale rozdil mezi s DB, nebo bez zatím nevidím.

1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.5.2014 v 13:10 | Nahoru | #223
RoumenS: podle me kdyz se motorka chova ok - necuka a nejede hur nez pred upravou - je i smes ok, alespon tak ze by se to nemelo nijak vyrazne projevit na zivotnosti (ty zminovane ventily atd) pokud je tam ale znat ze je neco spatne, propady, pri akceleraci to zavaha, vystreli a pak teprve vyrazi - tak uz to dle me uplne ok neni a chtelo by to poladit.

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.5.2014 v 21:54 | Nahoru | #224

assassin píše: RoumenS: podle me kdyz se motorka chova ok - necuka a nejede hur nez pred upravou - je i smes ok, alespon tak ze by se to nemelo nijak vyrazne projevit na zivotnosti (ty zminovane ventily atd) pokud je tam ale znat ze je neco spatne, propady, pri akceleraci to zavaha, vystreli a pak teprve vyrazi - tak uz to dle me uplne ok neni a chtelo by to poladit.


Naštěstí nic ze zmiňovaného nepozoruji, táhne pořádne lineárně a střílí pouze při podřazení, nebo zaklapnutí plynu ve vyšších otáčkách. Každopádně to pro jistotu nechám u Murkina zkontrolovat, ale do července má prý plno, tak si musím počkat. Z DK mi odepsali, že mi jen můžou přehrát mapu na Arrow laďáky a že neví, jestli by to pomohlo.

1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

13.5.2014 v 09:04 | Nahoru | #225
RoumenS: pri brzdeni motorem to strileni je celkem normalni, nesmi to vystrelit treba kdyz prudce pridas a akcelerujes.... to strileni pri brzdeni motorem casto dela - falesnej vzduch do svodu - temer vsechny novy motorky tam maj naky udelatko ktery tam pousti v nejakem rezimu vzuch - kvuli emisim... kdyz se zaslepi znatelne se to zlepsi. Trosku to je ale slyset u otevrenych koncovek skoro vzdy

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

13.5.2014 v 13:12 | Nahoru | #226
assassin> při akceleraci je to v pohodě, bez střílení, normální zátah. Tak že je to vlastně v pořádku
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 8 Včera v 17:52 jandaxx
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 Včera v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist