Předem děkuji za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Creck píše: pycha> Hele ono ty klasicke spotrebni auta proste maji tu svou spotrebu uz nejakych 30 let porad stejnou.
Vykon jde sice nahoru, ale vetsina vyrobcu podle me o vykonu lze.
Tatik koncil s jezdenim tak jsem pred rokem prodaval da se rict funglofku favorita a po tech letech jsem se v tom projel.
Muzu ti rict ze pocitove to nebylo o nic slabsi, nez kdyz se sem tam projedu v kamosove 1,4 peugeotu a spotreba stejna (+/- litr)
Dokonce mi to blbe facko prislo ze jde za plynem, kdezto ten pazrout je fakt lina mrcha.
v tomhle pripade je na vine hmotnost, to facko ma asi kolem tuny, mozna pod... novejsi pazout bude o 100-200kg tezsi a ty se fakt dost poznaj....
Vono je to taky pocitove ject v 30let starým autě 100 je dobrodružství ( všechno klepe vrčí ...) v moderním ke to nuda
Facko jsem měl taky ( moje první) a když jsem dál plnej to byl zážitek
Ale nerozumim že daj do superba 1,2 motor čo to pak asi může mít zá spotřebu a zrychlení. Je to hnus
A nej hnus bude až to bude úplně celý na elektřinu . To si pak naladime úplný hovno
Naposledy editováno 06.05.2014 20:27:12
Pritom neni vetsi, neni vic mista pro posadku, plechy budou taky pekna ojebavka .... tak kde ?
Preci par airbagu nevazi 350kg
Ono zas kdyz kouknes na nakou aktualni 108 nebo jaky uz bude mit cislo nakupni taska od pazouta - tak uz pujde zase s hmotnosti dolu...
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
RoumenS píše: Zajímalo by mě, jestli se může i nějak negativně projevit vyjmutí DB killeru?
Třeba když tě zastaví cajti v BRD, tak se to může negativně projevit
Vyjmutí DB-killeru už docela ovlivní celou soustavu a může to časem prý podpalovat ventily a podobně. Ale taky nemusí, žejo... Taky přijdeš o trochu výkonu v nízkých otáčkách (a možná o pár koní přijdeš v celém průběhu).
Franco82 píše: Třeba když tě zastaví cajti v BRD, tak se to může negativně projevit
Vyjmutí DB-killeru už docela ovlivní celou soustavu a může to časem prý podpalovat ventily a podobně. Ale taky nemusí, žejo... Taky přijdeš o trochu výkonu v nízkých otáčkách (a možná o pár koní přijdeš v celém průběhu).
Tak to se všeobecně tvrdí o nadazení laděných koncovek bez seštelováni jednotky ne? Krom zvuku jsem žádné jízdní změny zatím neshledal, možná celkově po nasazení nových koncovek šel ten výkon trošku dolu, ale rozdil mezi s DB, nebo bez zatím nevidím.
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
assassin píše: RoumenS: podle me kdyz se motorka chova ok - necuka a nejede hur nez pred upravou - je i smes ok, alespon tak ze by se to nemelo nijak vyrazne projevit na zivotnosti (ty zminovane ventily atd) pokud je tam ale znat ze je neco spatne, propady, pri akceleraci to zavaha, vystreli a pak teprve vyrazi - tak uz to dle me uplne ok neni a chtelo by to poladit.
Naštěstí nic ze zmiňovaného nepozoruji, táhne pořádne lineárně a střílí pouze při podřazení, nebo zaklapnutí plynu ve vyšších otáčkách. Každopádně to pro jistotu nechám u Murkina zkontrolovat, ale do července má prý plno, tak si musím počkat. Z DK mi odepsali, že mi jen můžou přehrát mapu na Arrow laďáky a že neví, jestli by to pomohlo.
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 8 | Včera v 17:52 jandaxx |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | Včera v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |