nemá někdo v okolí MS kraje první řadu fábky v eresku ??
Uvažuji o koupi na přesrok tohoto automobilu a rád bych se nechal v tomto autě svézt abych věděl co a jak a mohl bu´d dále řešit, nebo hledat něco jiného.
případné zkušenosti s tímto vozem by se hodily, když by majitelé napsali.
Dííík
Naposledy editováno 04.06.2013 22:35:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
tobě se ale asi líbí, tak do ní běž. budeš v tom jezdit ty. je to slasikcá škodofka, takže tě na tom určině nic nepřekvapí.
jen ještě prozraď s jakou cenou počítáš. co jse mto tak zkoukl, tak pěkné jsou od 130 a víc. což je za takové auto docela ranec
někde jsem viděl pěknou 206 RC. sice benzín, ale 180 koní. jezdil jsem v poladěné s16 a je to raketa. a ušetříš cca 20 tis. nemáš problémy se setvačníkama a dpf filtrem a bůhví čím. a ušetřené peníze dáš za benzín
ale zase je to 3dv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
assassin píše: Jak říkám, motor vzadu ma ze soucasné produkce sportaku(těch beznejch) akorát 911 která je hodne tradicionalisticka, což o leccem vypovídá. Ja kdybych stavěl čisté závodní auto tak bych dělal motor uprostred. Sportak pro zábavu zas s motorem vpředu.
a právě 911ka je jedinej opravdovej sporťák, gdyž teda pomineme ty s motorem před zadní nápravou, což je jinej level - ve fyzikálních zákonech se od doby mejch studií nic nezměnilo a nic zásadně převratnýho se nestalo ani v automobilové technice - elektronický podpory jízdní stability udělaly velkej pokrok a distribuce poháněcí síly se taky velmi vylepšila, ale to je všechno - motor furt něco váží a výška těžiště má furt stejnej vliv - nepochybuju teda o tom, že někdo kdo "dělá pro škodovku" ví o problematice víc než vystudovanej konstruktér vozidel ale nic ve zlým - já sem si už na zdejší pacoše zvyk a mám vás rád
z psychologickýho hlediska je zajímavý, jak se někeří snažíte svý problémy kompenzovat
P.S. jednoduchý odpovědi na složitý otázky fakt neexistujou
Naposledy editováno 05.06.2013 12:01:02
1 reakcí na tento příspěvek majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
Jo a samo konstrukci vozidel si tu vystudoval jenom ty a ostatni si tu jen řeší komplexy. Naposled co si tu někde vytahoval ten samej argument a to tvoje vzdělaní si měl v ty teorii naky boty, uz se mi to nechce hledat, takže ja to vidím po své a ze me mas za vola co si tu léčí komplexy me fakt netrapi.
Jo a kdyz vynechat auta s motorem před zadni nápravou tak uz ti v kategorii s motorem vzadu zbyde jen porsche.
A rozhodne najdeš dost sportaku s motorem vpředu co funguji, m3 namátkou, nebo korveta která ma aspon poctivou přední nápravu a ne osizenej McPherson jako 911 kdyz uz si ten odborník na konstrukci vozidel
Naposledy editováno 05.06.2013 12:29:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
Che píše: a právě 911ka je jedinej opravdovej sporťák, gdyž teda pomineme ty s motorem před zadní nápravou, což je jinej level ...
Proč jinej level? Vždyť se dělaly nebo dělaj i poměrně dostupný. Namátkou Renault Clio nebo Opel Speedster, snad i Porsche Boxter. Víc se mi hledat nechce, ale už jsem jich napsal víc než sporťáků co maj motor za nápravou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
jinak mi nevadí, že máž nízký kvíkvé, ale s lidma s nekoherentním Selbst je debata fakt zbytečná, to už sem si dříve ověřil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
Stev píše: Proč jinej level? Vždyť se dělaly nebo dělaj i poměrně dostupný. Namátkou Renault Clio nebo Opel Speedster, snad i Porsche Boxter. Víc se mi hledat nechce, ale už jsem jich napsal víc než sporťáků co maj motor za nápravou.
jj - existujou, a je to dobře jenže požadavek mít mezi koly prostor pro cestující je ochoten oželet málokdo
1 reakcí na tento příspěvek majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
( Sic mě na 06 se posral i ten ale už mají vydržet )
Silenbloky nevydržej na žádný jedničkový Fabce řešení jednoduché dát tam z 2Octavie.
1.9 TDI super motor 6kvalt velké plus když do toho PD leješ dobrou naftu tak i dlouhá životnost.
Výkon postačujcí spotřeba dobrá kolem 5 sem tuším tak jezdil a max 8 l/100km na okreskách výc se mě nepovedlo
Ale bacha už před pár lety když jdem ji scháněl kupa jich je bouranech tak ať nekoupíš nějakou vránu
2 reakcí na tento příspěvek majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
Mě by čím dál tím víc zajímal nějakej psychoanalitickej rozbor některejch zdepřítomnej masochistů, včetně mě
Jinak mít překopanou TT na E85 je podle mě zvěřinec. Proč si to auto proboha kupuju?..
To autor> Hele řeknu Ti praktickej poznatek ze servisu z hondy, pánovi prý nešlo řadit, 3x na tom trval a 3x tam s tím byl, až se to nakonec rozdělalo a zjistilo, že té převodovce vůbec nic není! Tak se tam pánovi daly dvě kolečka a nová spojka, pán si sice nevydělal ale třeba bude štastnej, nebo nebude ale s tím už udělá něco jen asi léčebna.
Jinak tam normálně jezdí Crvčka, 400tkm s původním rozvoďákem a ten motor je sotva zajetej, naprosto ok..
On je taky servis a servis, pokuď jsem debil a nadávám na to jak jsou díly drahý ale přesto to dávám to autorizovanýho servisu, kde jim třeba za olej dám 5. tisíc tak je to moje mínus, a né, že ten servis je drahej. Mentalita je tady hrozná.
Fabii můžu třeba uznat, že stav honování po 144. tisících byl nádhernej, naproti tomu zase ale kotouče po 16 byli KO.. všechno má svoje + a -. Psal si, že nechceš sporťáka, tak ti už nebudu vnucovat sporty, ale budu alepovat na Tvůj zdravej rozum s tím aby sis koupil něco normálního za ty love, který do toho chceš dát. Píšeš, že chceš auto na +- normální ježdění. Já osobně bych třeba přemýšlel mezi mazdou 6 a accordem novějším. 407 bych se taky nebál.
A že někdo mluvíte o čepech, jaká je to hrozná závada, vždyť je to spotřebák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
Naposledy editováno 05.06.2013 13:12:39
1 reakcí na tento příspěvek majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
KubaLC8 píše: chtel jsi naftu, ne?
u fábky v RSku jo, ale u toho BMW bych do toho nešel, tak se ptám na názor, protože to vychází cenově stejně jako fóbie i stejný ročník, tak jestli volit 3ku v benzínu před RSkem v naftě
Che píše: assassin> to si zase splácal všechno dohromady bavíme se o autech s jednou nebo se dvěma poháněnýma nápravama?? u aut s motorem vpředu a jednou poháněnou nápravou se bavíme o předo nebo zadokolce? co koncepce s motorem vpředu a převodovkou u zadní nápravy? abychom to "probrali na úrovni" tak zavolej ještě petrasvetra a verybusyho už se těším na argumetny typu já sem jezdil s kamionem
jinak mi nevadí, že máž nízký kvíkvé, ale s lidma s nekoherentním Selbst je debata fakt zbytečná, to už sem si dříve ověřil
Bavíme se o tom ze erko mělo podle tebe jedinou rozumnou koncepci pro sportak, coz me se nezdá. Me teda tahle sportovní skodovka přišla jako krám i v kontextu doby.
Nevím co je nekoherentni selbst.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
FE501 píše: u fábky v RSku jo, ale u toho BMW bych do toho nešel, tak se ptám na názor, protože to vychází cenově stejně jako fóbie i stejný ročník, tak jestli volit 3ku v benzínu před RSkem v naftě
Ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
1 reakcí na tento příspěvek majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
FE501 píše: assassin> takže spíš RS před bavorem v benzínu...ok
Hele u bmw je obrovskej rozdíl cen v daném modelu, je rozdíl koupit auto udržované nebo auto kde na tebe padne všechno to co ti před tebou zanedbali. Obrovskej rozdíl děla výbava. Čtyřválce jsou spotrebak, to je následně neprodejny a nijak zvlášť se v tom nesvezes. Ty levnější ale obvykle bývají problémové. Ten dvoulitr uz je šestiválec, ale žere v podstate stejne jako ty větší, takže tam zas nema cenu kupovat ten menší... Nakonec zjistíš ze 30i je stejne ideál :) bmw ma svoje vrtochy a tak nějak musíš vědet ze ho chces a proc. To ze ti ho někdo nadhodil na fóru a ze ho koupíš za stejnou cenu a nepřijde ti tak ošklivý neni ten pravej důvod proc si koupit bawo. Btw ten provoz neni tak drahej jak říkají zlí jazykové, ale samo neni ani stejne levnej jako u skodovky.
FE501 píše: mě se třeba líbí tohle na co jsem teď narazil
První co me zaujalo ze nema xenony, kdyz je rs mělo v sérii... Asi mu je ukradli tak majitel koupil na vrakaci obyč, otázka je jestli stejne nešetřil i na ostatním...