Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.
Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43
2 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
"Čekal jsem, že s ním bude o trochu větší sranda." "Nahatá motorka by měla být opravdu zábavná a díky tomu by měly být opravdu vyjímečná a já mám pocit, že Speed není."
"Je to úžasná motorka, ale není v ní žádný moment překvapení ani nic, co bych si navždy pamatoval".
Tak nějak jsem to viděl i já, pořád je to naháč, pořád je zábavný a ryzí, ale chybí mu šťáva, barevnost a emoce. Nepřekvapí, neurazí, ale ani nenadchne. Možná, o chlopek lepší může být verze "R" a v tomto podání je okouzlující...
..ovšem ani to nezmění fakt, že u mě je vítěz jasný. DUCATI STREETFIGHTER!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
TAKŽE? KDO SE BAVÍ NEJVÍC?
Speed Triple je typický představitel streetfightera a všichni se shodují na tom, že nabízí největší index zábavy na většině běžných silnic.
Na koždou motorku existuje spousta pohledů a názorů, u mě rozhodně není takovej článek směrodatnej. Speed triple mi zcela vyhovuje i když samo vím o některejch jeho slabejch stránkách, musím konstatovat že i po 6 sezónách s ním říkám že mě pořád baví.
MilanTST píše: drippera> je zajímavý, že na konci článku v Motohouse 1-2 2013 (přepokládám, že tvůj článek není jak píšeš z roku 2012) se speedem, KTM a Aprilkou je závěrem.
TAKŽE? KDO SE BAVÍ NEJVÍC?
Speed Triple je typický představitel streetfightera a všichni se shodují na tom, že nabízí největší index zábavy na většině běžných silnic.
Na koždou motorku existuje spousta pohledů a názorů, u mě rozhodně není takovej článek směrodatnej. Speed triple mi zcela vyhovuje i když samo vím o některejch jeho slabejch stránkách, musím konstatovat že i po 6 sezónách s ním říkám že mě pořád baví.
Ale s tím já naprosto souhlasím! Upřímně Triumph TST byl moje třetí nejlepší motorka (hned po Tuonu a SF) v žebříčku indexu zábavy a svezení přeskočil MULTISTRADU 1100(pochopitelně) a dokonce i MULTISTRADU 1200S ! Páč obě dvě motorky svým posezem a zaměřením evokují jízdu spíše podobnou sezení na hajzlu, než na "MOTOCYKLU" Ikdyž dvanáctku pohání teststretta se 150HP, pořád to díky těm řidítkům, posezu, plégu atp. není ono.
Já nechci TST hanit, jen mě jeho řaďák bavil o chloupek míň, než evropské dvouválce. Nic víc, nic míň.
Vzpomínky zůstanou jen ty nejlepší...
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
dakarista píše: Poraď stejný, má to hold vysoko řídítka
No jo, ale Ivoš bude mít radost. O žďabíček to přece jenom lepší je. Třeba jako když dostaneš zácpu a musíš víc zatlačit...
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
...bál?
Já si spíš myslím, že borec na TsT má toho plné brýle, borec na motardu zajiskří stupnou a při další překlápěčce ho udělá po zadním...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
drippera píše: Já si spíš myslím, že borec na TsT má toho plné brýle, borec na motardu zajiskří stupnou a při další překlápěčce ho udělá po zadním...
a já si spíš myslim, že borec na TsT už motorku zvedá ze zatáčky, aby moh pořádně akcelerovat, takže ten borec na motardu ho předjet nedokáže
možná nikde, co myslíš -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
... pššš, ale tak trochu o tom něco vim...
Naposledy editováno 28.12.2012 16:34:25
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
Ivošku a ty vem svoju a dovalte k nám na café...
3 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
bylo to v Sosnový, teď v říjnu a - ač jsem ho měl furt vlevo vpravo za prdelí - ten motárdista mne opravdu prostě nikde nepředjel... vnitřky jsem si hlídal a vnějškem to nedokázal
no a když jsme se prohodili, tak zas ani já nedokázal předjet jeho v nájezdech on celý odpoledne hrozně zeširoka driftoval - takže na brzdách prostě nebylo kudy - a na výjezdech mi na krouťák dycky trochu cuknul... a rovinky na doklapnutí výkonem jsou tam krátký
... ale bylo to pěkný maso, paráda a prdel veliká my se vzájemně dokázali předjet, jen když jsme doklapli chumel ostatních motorek na trati, protahovali se skrz a někomu to dycky vyšlo líp
PS: jo a ten TsT tam, to není TST - je to street 675 a ne speed 1050
on Speed by se tam v Sosně vážně nechytal, on by měl s TsT co dělat i třeba v Mostě - na plyn zrychlujou se Streetem skoro stejně (krom maxima na cílovce), ale na brzdách i v zatáčkách mu škodí jeho váha možná v Brně, tam už by bejt rychlejší měl i mohl
něco jinýho je Duc Streetfighter - ten by mi to v Mostě měl natřít, a v Brně asi o dost zajímavej by byl ale souboj Duc Streetf. vs. Street 675 v tý motárdový Sosnový, páč ten dvouvál je boží a ač je to s nim v krátkejch zatáčkách na plynu trochu o život, tak ty úseky mezi nima on spíš přeskočí, než projíždí (teda moje zkušenost s 1198)...?
Naposledy editováno 29.12.2012 01:06:07