Téma: Japonci třeste se
31.8.2011 v 22:40
ihned.cz/c1-52711460-ekonom-cz-jawa-zacne-vyrabet-novou-motorku-s-objemem-jednoho-litru
myslím že celkem překvapení - litrovej motor vlastní konstrukce
myslím že celkem překvapení - litrovej motor vlastní konstrukce
Naposledy editováno 31.08.2011 22:49:29
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
prototypy z roku 1990 Jawa 250/593
a 593e ještě vypadali a trochu se drželi standardu ve světě ovšem pak to vše strmě klesalo a skončilo to montováním všeho možnýho dohromady se starejma dílama designovejma fantasmagoriema typu dakar což je amaterizmus hrubého zrna a vypovídá o tom že jawa slouží zcela jinému učelu než je seriozní výroba motocyklů myslim že s toho každej musí bejt smutnej protože nás to jako poplatníky stojí nemalé částky poškozuje to značku na které řada z nás začínala, je s podivem že nikoho netrkne že management kterej nedokáže kloudně prodávat 50ky a 125ky se tlačí do velkých objemů kde je konkurence násobně věčí
a 593e ještě vypadali a trochu se drželi standardu ve světě ovšem pak to vše strmě klesalo a skončilo to montováním všeho možnýho dohromady se starejma dílama designovejma fantasmagoriema typu dakar což je amaterizmus hrubého zrna a vypovídá o tom že jawa slouží zcela jinému učelu než je seriozní výroba motocyklů myslim že s toho každej musí bejt smutnej protože nás to jako poplatníky stojí nemalé částky poškozuje to značku na které řada z nás začínala, je s podivem že nikoho netrkne že management kterej nedokáže kloudně prodávat 50ky a 125ky se tlačí do velkých objemů kde je konkurence násobně věčí
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Též souhlasím... Pravda. PS: a tuhle myšlenku tu již dříve razil člověk pod nickem babajezi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
MartinED250> Babajezi už s námi ale nějak nediskutuje, co?
Pánové. Já Jawce fandím. Žel už jsem od nich dlouho neviděl nic, na co bych si chtěl alespoň sednout. Obávám se, že právě současná doba není příliš vhodná k velkým experimentům. Bude třeba to zvednout z popela mravenčí prací a trpělivostí. Pomalu, rozvážně, nikoliv neodvážně.
2 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
.
Naposledy editováno 04.09.2011 21:36:38
Naposledy editováno 04.09.2011 21:36:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
memphis.unv> Až zmizí ten opar tajemna, budu jenom rád, když Ti tu všichni dají za pravdu.
2 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Tak jsem se vrátil zpět z restauračního zařízení pln nadějí, že lidé, jež sami sebe nazývají motorkáři, dokážou v sobě najít ten pravý kus CTI a omluvit se člověku, kterého naprosto bezdůvodně nazvou kokotem a nadávkem jej pošlou do prdele. Zdá se ale, že jsem stále trochu naivní a věřím ve vzdušné zámky - jelikož jsem se mýlil. Pán Memphis si mě zřejmě s někým spletl a přisoudil mi skutečnost, že si prodlužuji pohlavní orgán na úkor Jawy, jsem bez státního občanství a vůbec nemám právo na svůj, byť i slušně formulovaný názor, a dokonce mě opětovně nazval kokotem s tím, že má morální status toto stále činit - v rámci konzervativního hnutí mysli a "nazýváni věcí pravým jménem".
Říká se, že papír, internet zvláště, snese vše. Já ne.
A proto, Memphisi, nedočkav se omluvy jsem se rozhodl, že si pro onu omluvu dojedu osobně.
190 kilometrů není nepřekonatelná vzdálenost, navíc mám v okolí Brna pár přátel, jež rád poctím svou návštěvou, a zabiju tak dvě mouchy jednou ranou. Ještě ti dám vědět kdy a kde. Doufám, že dostaneš svých zásad uváděných na tvém profilu - Steel in machine, steel in rider - a nenecháš mě někde zbytečně čekat někde na benzínce...
Jo, navíc bys mi mohl poradit nějakou pěknou trasu, ať si tu cestu užiju.
Brzy na viděnou.
Říká se, že papír, internet zvláště, snese vše. Já ne.
A proto, Memphisi, nedočkav se omluvy jsem se rozhodl, že si pro onu omluvu dojedu osobně.
190 kilometrů není nepřekonatelná vzdálenost, navíc mám v okolí Brna pár přátel, jež rád poctím svou návštěvou, a zabiju tak dvě mouchy jednou ranou. Ještě ti dám vědět kdy a kde. Doufám, že dostaneš svých zásad uváděných na tvém profilu - Steel in machine, steel in rider - a nenecháš mě někde zbytečně čekat někde na benzínce...
Jo, navíc bys mi mohl poradit nějakou pěknou trasu, ať si tu cestu užiju.
Brzy na viděnou.
Arth> Bububu
JiNAk k věci největší chybu sportarda vidím v tom, že má lehce na 35 kW, takže nejde naproti české legislativě , ale s tím půjde podle mě lehce něco udělat.
Taky nechápu proč ve Vás taková druhořadá značka jako Jawa vyvolává tolik emocí mě se líbí, že na něčem dělaj je záslušnějěí než nedělat nic a kecat na fóru.
Tady je to jak v každý český firmě, čím větší podržtaška, tím víc rozumu...dělňas označuje řiditele za debila atd...
Celá tahle diskuze je jen výraz české malosti- udej, ukradni podveď a ohni záda........... a taky pomluv
JiNAk k věci největší chybu sportarda vidím v tom, že má lehce na 35 kW, takže nejde naproti české legislativě , ale s tím půjde podle mě lehce něco udělat.
Taky nechápu proč ve Vás taková druhořadá značka jako Jawa vyvolává tolik emocí mě se líbí, že na něčem dělaj je záslušnějěí než nedělat nic a kecat na fóru.
Tady je to jak v každý český firmě, čím větší podržtaška, tím víc rozumu...dělňas označuje řiditele za debila atd...
Celá tahle diskuze je jen výraz české malosti- udej, ukradni podveď a ohni záda........... a taky pomluv
3 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Sukin>
Já si myslím, že je dobře když o tom alespoň mluvíme.
Nehledě na obsah, je aspoň vidět, že téma jawa není mrtvý..
A jinak k tématu:
Budu se asi opakovat z předchozích příspěvků, ale já si prostě myslím, že Jawa jakožto firmě chybí jistá vize, směr.
Prostě si nemyslím, že cestou výroby maloobjemových a velkoobjemových motorek, vede cesta.
Já požaduji co asi každý mezi 18-21 roky. Je fakt, že japonci už nemají a nebudou mít konkurenci v ojetých strojech jako je GS,er,CB 5..
Ale prostě japonci nemají, a nikdy mít konkurenci v malobojemových a velkoobjemových strojích, mít nebudou, takže já stále nevím, proč se jawa radši nesnaží vyplnit díru mezi 125-500 s moderním strojem, právě pro věk. skupinu 18-21...
Jinak cpát sen na trh s 650 ccm, a tak malým výkonem, v dnešní době není adekvátní, pokud cena bude 170 tisíc, a kvalitativně, servisně taky nedostačující, tak mě se na tomhle plánu něco nezdá...
Ale jak říkám, bohudík za každý výtvor co vyjde z jawy - víc sančí, že přežije, ale, ale...
Tak nevím jestli Ti zapadám do těch lidí co jen kecají nebo ne.
Ale já to beru jako slušnou diskuzi na určité téma, zdali je to dobře či není.
A svůj svobodný názor můžeme mít každý.
Určitě souhlasím, že do toho jaká je v jawě organizace a administrativa nevidíme, nebo
aspoň já ne, proto si nejsem jist a docela pochybuju, že v jawě je vše v pořádku...
Naposledy editováno 05.09.2011 09:55:44
Já si myslím, že je dobře když o tom alespoň mluvíme.
Nehledě na obsah, je aspoň vidět, že téma jawa není mrtvý..
A jinak k tématu:
Budu se asi opakovat z předchozích příspěvků, ale já si prostě myslím, že Jawa jakožto firmě chybí jistá vize, směr.
Prostě si nemyslím, že cestou výroby maloobjemových a velkoobjemových motorek, vede cesta.
Já požaduji co asi každý mezi 18-21 roky. Je fakt, že japonci už nemají a nebudou mít konkurenci v ojetých strojech jako je GS,er,CB 5..
Ale prostě japonci nemají, a nikdy mít konkurenci v malobojemových a velkoobjemových strojích, mít nebudou, takže já stále nevím, proč se jawa radši nesnaží vyplnit díru mezi 125-500 s moderním strojem, právě pro věk. skupinu 18-21...
Jinak cpát sen na trh s 650 ccm, a tak malým výkonem, v dnešní době není adekvátní, pokud cena bude 170 tisíc, a kvalitativně, servisně taky nedostačující, tak mě se na tomhle plánu něco nezdá...
Ale jak říkám, bohudík za každý výtvor co vyjde z jawy - víc sančí, že přežije, ale, ale...
Sukin píše: Mě prostě jenom štvě jak se tady pořád plive po něčí práci, až přijde šéfkonstruktér z bmw a řekne jawa nestojí za nic tak to od něj vezmu, ale od lidí kteří do toho stejně moc nevidí... Navíc minimálně polovina lidí co tady píše by si novou moto nikdy nekoupila.
Tak nevím jestli Ti zapadám do těch lidí co jen kecají nebo ne.
Ale já to beru jako slušnou diskuzi na určité téma, zdali je to dobře či není.
A svůj svobodný názor můžeme mít každý.
Určitě souhlasím, že do toho jaká je v jawě organizace a administrativa nevidíme, nebo
aspoň já ne, proto si nejsem jist a docela pochybuju, že v jawě je vše v pořádku...
Naposledy editováno 05.09.2011 09:55:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
xBaryk> Mě prostě jenom štvě jak se tady pořád plive po něčí práci, až přijde šéfkonstruktér z bmw a řekne jawa nestojí za nic tak to od něj vezmu, ale od lidí kteří do toho stejně moc nevidí... Navíc minimálně polovina lidí co tady píše by si novou moto nikdy nekoupila.
xBaryk> S tim s tebou naprosto souhlasim mezi dvacama a 500-kama je docela dira a jedinej kdo se do tehle diry na trhu tlaci jsou cinani. Tam bych ja osobne hledal moznosti, proto napriklad nechapu proc ma sportard vykon 35,3 kw kdyz pouhym snizenim o 0,3 Kw ( coz stejne nikdo nepozna) zase stoupne mozny pocet zakazniku.
Jedna vec je rikat sve nazory a druha je prachsproste urážení (nove jawy jsou sracky, vsichni v tovarne dementi atd......)
Jedna vec je rikat sve nazory a druha je prachsproste urážení (nove jawy jsou sracky, vsichni v tovarne dementi atd......)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Endy píše: memphis.unv> Až zmizí ten opar tajemna, budu jenom rád, když Ti tu všichni dají za pravdu.
Jako ze jsme vsichni kreteni, mame mala pera a vyjadreni pochybnosti nad neustalymi zmenami v koncepci a strategii Jawy se rovna vlastizrade?
[quote=Arth]
Arthe..promin ale musim se ozvat...a nemyslim to zle..jo..ne ze zase budes brecet..
napsal si toto:
" Přiživovat se na kdysi slavném jménu, sát dotace z různých zdrojů, nic nevydělat, nic nevymyslet"...
firma u ktere pracujes ty,ma toto zazite uz leta,plna nezchopnej nepotrebnej lidi-doslova pijavic,sajete dotace v miliardach a my vsichni vam davame na vejplaty,kupujeme nebo pronajimame vam nesmyslne drahe hracky a vam je to stale malo. Mam se zminit o ruznejch vyberovej rizenich a nakupech? A ta tvoje firma nas vsechny stoji denne daleko vic nez jawa za cele roky a ty jses na to snad jeste hrdej ......to je drzost!!
Az zacnes mit pocit ze chces nekoho navest na spravnou cestu..tak otevri oci,vyndej spunty z usi a zacni u vas......
a kdybys mel nahodou pocit ze jsem te urazil tak to klidne vem potom z Brna na CHomutov...rad ti to vysvetlim..
Naposledy editováno 05.09.2011 12:10:49
Arthe..promin ale musim se ozvat...a nemyslim to zle..jo..ne ze zase budes brecet..
napsal si toto:
" Přiživovat se na kdysi slavném jménu, sát dotace z různých zdrojů, nic nevydělat, nic nevymyslet"...
firma u ktere pracujes ty,ma toto zazite uz leta,plna nezchopnej nepotrebnej lidi-doslova pijavic,sajete dotace v miliardach a my vsichni vam davame na vejplaty,kupujeme nebo pronajimame vam nesmyslne drahe hracky a vam je to stale malo. Mam se zminit o ruznejch vyberovej rizenich a nakupech? A ta tvoje firma nas vsechny stoji denne daleko vic nez jawa za cele roky a ty jses na to snad jeste hrdej ......to je drzost!!
Az zacnes mit pocit ze chces nekoho navest na spravnou cestu..tak otevri oci,vyndej spunty z usi a zacni u vas......
a kdybys mel nahodou pocit ze jsem te urazil tak to klidne vem potom z Brna na CHomutov...rad ti to vysvetlim..
Naposledy editováno 05.09.2011 12:10:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Sukin> Ikdyž tě chápu, tak názor šéfkonstruktera z BMW je pro marketing bezpředmětný. Jestli Jawa bude mít úspěch, to skutečně záleží na široké laické veřejnosti. Musí bejt smutný bejt jedním z mála těch, kdo pro ru značku zkoušej něco udělat, a pak číst toto. Každej rád slyší že jeho ne nijak jednoduchá, a ne krátká práce na netu dostane komentář "to bych slepil taky z toho co najdu v garáži, radši to tam zavřete..". Nicméně tyhle výlevy určují budoucnost.
Prosil bych všechny, kdo mají chuť na sportarda flusnout na základě fotek, ať si ho buď prohlédnou a osahají naživo, a pak OBJEKTIVNĚ napíšou jestli je to motorka nahovno, nebo ať radši nepíšou. Uznejte že bez osobního kontaktu s tou motorkou o ní přece nemůžete tolik vědět, ale strhávate na kritickou stranu další a další, který se taky nebudou obtěžovat ji poznat, a budou akorát šířit názor "čet sem že je to šitka".
Bohužel pro těch pár pracovitých v Jawě: Na internetových debatách dost záleží.
stejně jako výrobce piva musí řešit názor masy plebsu: Kdysi nějakej lojza v hospodě řek, že pořádný pivo musí na půllitru "kroužkovat". Nikdo neví proč, ale prostě teď už MUSÍ, jinak je to sračka, a říká to KAŽDEJ, tak holt pivovary se sice snažej vytvářet znamenitou chuť, ale co naplat, jestli to chtěj prodat, je třeba do toho nalejt taky něco aby to těm ktetenum kreslilo kroužky na skle
Prosil bych všechny, kdo mají chuť na sportarda flusnout na základě fotek, ať si ho buď prohlédnou a osahají naživo, a pak OBJEKTIVNĚ napíšou jestli je to motorka nahovno, nebo ať radši nepíšou. Uznejte že bez osobního kontaktu s tou motorkou o ní přece nemůžete tolik vědět, ale strhávate na kritickou stranu další a další, který se taky nebudou obtěžovat ji poznat, a budou akorát šířit názor "čet sem že je to šitka".
Bohužel pro těch pár pracovitých v Jawě: Na internetových debatách dost záleží.
stejně jako výrobce piva musí řešit názor masy plebsu: Kdysi nějakej lojza v hospodě řek, že pořádný pivo musí na půllitru "kroužkovat". Nikdo neví proč, ale prostě teď už MUSÍ, jinak je to sračka, a říká to KAŽDEJ, tak holt pivovary se sice snažej vytvářet znamenitou chuť, ale co naplat, jestli to chtěj prodat, je třeba do toho nalejt taky něco aby to těm ktetenum kreslilo kroužky na skle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Arth> Jestli jseš nasraný s toho že ti tady někdo nadává holt je to forum s tím nic neuděláš ale vyhrožovat někomu že za ním přijede a stříská ho je fakt ubohost. Jinak k tomu litru at si vyráběj co chtějí hlavně že ještě nekrachli a můžu kupovat díly na svoji devítku. I když s těma náhradníma dílama to taky stojí za prd. Protože jak něco koupím tak to musím ještě předělávat. Tak před 5ti lety jak jsem začínal jezdit na mustangovi jsem koupil díl namontoval a hotovo všechno sedělo ted je to bída. Proto asi všichni kupujou japonce moc se to nesere jenom dolívají benzín olej sem tam gumy spotřební věci. Myslím si že by JAWA měla spíš posílit kvalitu náhradních dílu a servisní sít a pak vymýšlet nové motorky.
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Já na něm jel. Je to překvapení, protože mám od kamaráda z první ruky info o classicu s rotaxem, kterej se fkt nepoved (slavná jeho elektrika, praskající výplety kol, stárnutí hadic a všeho gumovýho do několika dnů, nepohodlnej, neovladatelnej...) tak jsem na sportarda sedal s despektem. Ale ta malá projížďka byla fajn - perfektní účinek brzd, skvěle ovladatelná, pohodlná, fakt hravá, vodíš si ji jak cvičenýho medvěda kterej poslouchá na slovo, bez rozdílu jestli je pod tebou asfalt nebo tráva. Po chvilce máš neodolatelnou touhu blbnout a hrát si, všechno je s ní snadný. A to sem neřídil vždy jen třindu, abyste neřekli že po ní je snadný všechno. Z pučených motorek isem jezdil na monstrovi, aprilce futura, R1, banditu 12, gs500, cb500, Virago 1100 a mnoho dalšího, mám s čím srovnávat.
Sportard neoslňuje výkonem, ale nějakej tam fakt je, pro většinu smrtelníků akorát. Všechno ostatní ale oslnit dokáže, nejvíc se diskutuje design, ale to je stejně tak individuelní záležitost vkusu že to na debatu není.
Navíc pevně věřím Drátíkově slovům, že se s velkou péčí soustředili na elektriku, která jawě uřízla u toho rotaxovýho tria pořádnou ostudu, a dali to do cajku. Pokud tuhle nemoc časem nikdo neobjeví, považuju Sportarda po letech zase za dobrou jawu.
Sportard neoslňuje výkonem, ale nějakej tam fakt je, pro většinu smrtelníků akorát. Všechno ostatní ale oslnit dokáže, nejvíc se diskutuje design, ale to je stejně tak individuelní záležitost vkusu že to na debatu není.
Navíc pevně věřím Drátíkově slovům, že se s velkou péčí soustředili na elektriku, která jawě uřízla u toho rotaxovýho tria pořádnou ostudu, a dali to do cajku. Pokud tuhle nemoc časem nikdo neobjeví, považuju Sportarda po letech zase za dobrou jawu.
Findalf píše: Jako ze jsme vsichni kreteni, mame mala pera a vyjadreni pochybnosti nad neustalymi zmenami v koncepci a strategii Jawy se rovna vlastizrade?
Ne, v tomhle jsem Memphisovi zapravdu dát nechtěl. Reagoval jsem na jeho příspěvek, který obratem smazal.
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
všichni známe oblíbené srovnávací testy několika motocyklů buď endur nebo supersportů nebo třeba caferacerů alespoň za sebe mohu říci že to pro mě je významné vodítko při rozhodování o nákupu té které motorky proč tedy jawa?? tyto akce v režii zahraničních odborných redakcí neabsolvuje
já bych si rád přečetl nezávislou analýzu odborníků motorradu, jawa to pučuje pouze spřáteleným českým novinářům kteří napíšou naprosto sterilní komentář a k designu sportardu asi to že drtivé většině lidí se to prostě nelíbí to není žádný subjektivní názor to je fakt
který je fabrikou zcela ignorován patrně proto že jim na klíčové vlastnosti každého výrobku nezáleží
já bych si rád přečetl nezávislou analýzu odborníků motorradu, jawa to pučuje pouze spřáteleným českým novinářům kteří napíšou naprosto sterilní komentář a k designu sportardu asi to že drtivé většině lidí se to prostě nelíbí to není žádný subjektivní názor to je fakt
který je fabrikou zcela ignorován patrně proto že jim na klíčové vlastnosti každého výrobku nezáleží
Přál bych aby se Jawa vrátila, aspoň mezi slušný cestovní motky ! A ten Sportard, ač nejsem na endura je vcelku dobrej krok. Keci o návratu k "luxusnim" motorkám pro bohatý, ať si nechaj od cesty, na to zatim nemaj páru a obávám se že ani knowhov.. Ale kdyby ten né moc výkonej 1000 motor posadili do něčeho ala Yamaha TRX (na komponenty né moc náročna motorka a přesto byla oblíbená), tak můžou vesele stavět celou řadu od sportovního cesťáku, naháče, retra a při implantaci do Sportardu i cestovní enduro. Hezká to řada něčeho, čemu se u japonců řiká "rozpočtová motorka" - nikdo pak v téhle třídě nečeká high-tech komponenty Ohlins, Brembo ....atd.
Já osobně bych si přál Jawu, jako retro silnici obdobu Ducati Sport 1000, 100 koní by mi stačilo
Já osobně bych si přál Jawu, jako retro silnici obdobu Ducati Sport 1000, 100 koní by mi stačilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
ty jo...jsem rád, že aspoň italové můžou zůstat v klidu, ačkoli japonci se mají třást
Udělat něco co jede, má nějakej slušně použitelnej motor, rám a brzdy ...to chce umění a nadání. Tohle všechno a ještě charisma itala ... to už je opravdu Džawo vesmírná odysea, kterou by ani A.C.Clark nevybájil
Historii Jawy do 60' let se nelze než poklonit. Zbytek je groteskní fraška pokroucená dohodami RVHP a omezováním vývoje na minimum - resp. omezování aplikace výsledků vývoje. Stavět svou produkci 40-50let na zcela zastaralým dvouválcovým maloobjemovým dvoutaktu, to je od počátku sebevražda, která v tržním hospodářství dokázala svou vlastní neschopnost života.
Pokud by chtěli "útočit" se svou konstrukcí proč už proboha tu slavnou 660ku nedělali sami ? Teď najednou příjdou s litrem? Litr ve dvouválu nebude žádná sranda, pokud z něj budou chtít dostat rozumnej výkon ... no uvidíme jestli někdo trhnul opravdu kormidlem.
Udělat něco co jede, má nějakej slušně použitelnej motor, rám a brzdy ...to chce umění a nadání. Tohle všechno a ještě charisma itala ... to už je opravdu Džawo vesmírná odysea, kterou by ani A.C.Clark nevybájil
Historii Jawy do 60' let se nelze než poklonit. Zbytek je groteskní fraška pokroucená dohodami RVHP a omezováním vývoje na minimum - resp. omezování aplikace výsledků vývoje. Stavět svou produkci 40-50let na zcela zastaralým dvouválcovým maloobjemovým dvoutaktu, to je od počátku sebevražda, která v tržním hospodářství dokázala svou vlastní neschopnost života.
Pokud by chtěli "útočit" se svou konstrukcí proč už proboha tu slavnou 660ku nedělali sami ? Teď najednou příjdou s litrem? Litr ve dvouválu nebude žádná sranda, pokud z něj budou chtít dostat rozumnej výkon ... no uvidíme jestli někdo trhnul opravdu kormidlem.
xBaryk> v motoru chyba neni a na ty parametry i celkem jede. Ikdyz na kazdej typ stroje je nastavenej jinak. Nejlip jede asi v XT660Z, v eRku a Xku je nastavenej zase kapku odlisne. Tudiz ikdyz ma stejny parametry bude i malinko jinak naladenej na tu Jawu. Hlavne tim, ze ten motor neni prekroucenej do nejakejch nesmyslnejch parametru, je prakticky bezudrzbovej a minimalne poruchovej. Ikdyz pokud bych to vztahnul k tomu XT, tak stary karburatorovy provedeni na tom bylo lip. Je zajimavy, ze Jawa leze do neceho, co dela prakticky skoro kazda velka znacka, misto toho aby jak pises delali dobrej stroj mezi 125 - 500 ccm. Nakupovany komponenty, ktery jsou na Sportardu jsou urcite dobry, bohuzel neco je dycky poplatn koncovy cene a nemusi to bejt kvalita, ale proste pouziti obycejnejsiho dilu. Staci se podivat jinam, treba XT660Z mohla mit lepsi podvozek, tam to bylo presne poplatny cene. Docela by mne zajimalo jak je ten Sportard nastavenej a jak teda jede - parametry na papiru mne nezajimaj. Hlavni problem nevidim v ty motorce, ktera co do designovy stranky muze mit klidne dalsi roky slusny obmeny, ten problem je za tim, co je sjaty za tou znackou Jawa. Klidne mne nekdo opravte, pokud rikam blbost, ale jak je na tom v porovnani s konkurenci servisni sit, podpora, distribuce, doplnkovy prodej ke stroji, dodavka nahradnich dilu? To je to kde ja mam zasadni ale a proc koupit u konkurence, pokud bych chtel novej stroj. Neresim tim kvalitu modelu samotnyho, nevidel jsem, nejel jsem a nemuzu soudit. Jo a jinak, todle neni ani enduro, ani cestovni enduro, on to neni ani motard, je to takova vsehochut. Treba se v tom nekdo najde, ja radsi typove vyhraneny stroje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |