globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolik vás začínalo na 6ce?
 
24.3.2011 v 14:26
Zajímalo by mě, kolik lidí tu rovnou začínalo na silnější motorce, konkrétně na sportovním šestikilu. Taky vaše zkušenosti a zážitky, případné rady. Ale uvítám zkušenosti i ostatních. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

28.3.2011 v 23:37 | Nahoru | #211
To MATY2:
Pořád nemůžu přijít na to,co je to :"MÍT TO V HLAVĚ SROVNANÝ"
To je asi něco,co má Dalajláma?!???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

28.3.2011 v 23:42 | Nahoru | #212
JollyJoker> Nic si z toho nedělej, já to také neumím definovat, ale rozpovídat se o tom umím hezky

Aneb rovina vědomá a podvědomá (všechno jde z hlavy ale je v tom krapet rozdíl), srovnaný by mělo být ideálně obojí, u začátečníků bývá problém že rovinu podvědomou řeší vědomě (a mnohdy navíc špatně) a na tu vědomou už jim nezbývá kapacita. U zkušenějších bývá zase naopak problém ten, že to co by mělo brát vědomí už mozek vynechává resp. přesouvá do toho podvědomí. Za sebe můžu upřímně říct, že tohle v hlavě stále 100% srovnaný nemám i když už jezdím 17let a mám najety řádově statisíce km. Ono to totiž nikdy a u nikoho nebude ideální a stále budeme za jízdy vědomě myslet na nesmysly který k řízení motorky vůbec nepotřebujeme a zbytečně nám snižují pozornost a přitom podvědomě dělat chyby o kterých ani nevíme.

Jejda rozumí vůbec někdo tomu co jsem chtěl vlastně říct?

Naposledy editováno 29.03.2011 00:02:45

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

28.3.2011 v 23:52 | Nahoru | #213

PietroTedesco píše: Tak když to tak čtu,tak já tu R6 po dvou sezonách prodám a koupím si zase Simsona 50 a budu pilovat,ať něco nepokurvím.Omlouvám se všem,že jsem to přeskočil a jezdil jen na tom símovi a pak na R6.Nepovažuji se za střelce,tak proč se vozit na dospělé motorce.Hezky do plenek.Ach jo a já se tak těšil na letošní sezonu na té mé babičce.... :( ;)


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 00:02 | Nahoru | #214

MATY2 píše: Suzuveverka> Koukám jestli by tu nebyli nějací potecionální klienti No asi by i byli, ale zatím nevědí o tom že by jimi mohli být. Vždyť přeci stačí předvídat a mít to v hlavě srovnaný

jj, srovnany je malo, chce to nekolikrat hnedej prouzek a naucit se resit situace s chladnou hlavou ...ostatne i kurzy bezpecny jizdy jaky treba delas(snad to neni neplacena reklama )jsou hlavne o tom objevit limity a naucit se s nima pracovat, nepanikarit ....nerek bych, ze srovnanost vedoma(ktera je na mysli nejcasteji) vyresi nenadalou situaci, ktera se muze prihodit za jakykoli predpisovy rychlosti.

Naposledy editováno 29.03.2011 00:04:31

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 00:03 | Nahoru | #215

MATY2 píše: JollyJoker> Nic si z toho nedělej, já to také neumím definovat, ale rozpovídat se o tom umím hezky

Aneb rovina vědomá a podvědomá (všechno jde z hlavy ale je v tom krapet rozdíl), srovnaný by mělo být ideálně obojí, u začátečníků bývá problém že rovinu podvědomou řeší vědomě (a mnohdy navíc špatně) a na tu vědomou už jim nezbývá kapacita. U zkušenějších bývá zase naopak problém ten, že to co by mělo brát vědomí už mozek vynechává resp. přesouvá do toho podvědomí. Za sebe můžu upřímně říct, že tohle v hlavě stále 100% srovnaný nemám i když už jezdím 17let a mám najety řádově statisíce km. Ono to totiž nikdy a u nikoho nebude ideální a stále budeme za jízdy vědomě myslet na nesmysly který k řízení motorky vůbec nepotřebujeme a zbytečně nám snižují pozornost a přitom podvědomě dělat chyby o kterých ani nevíme.

Jejda rozumí vůbec někdo tomu co jsem chtěl vlastně říct?

jj rozumime

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 01:24 | Nahoru | #216

Jindra650 píše: nerek bych, ze srovnanost vedoma(ktera je na mysli nejcasteji) vyresi nenadalou situaci, ktera se muze prihodit za jakykoli predpisovy rychlosti.


Přesně tak, ani správě vedená vědomá myšlenka (situace totiž nemusí být až tak nenadálá jak se na 1. pohled zdá), pardón že to píšu tak složitě, ale slovo "předvídání" nemám moc rád protože už se z toho stalo klišé, nezaručuje bez správných podvědomých reakcí úspěch. Stejně tak ani super rychlé reakce, dokonalý cit a bezvadné (podvědomé) zvládnutí stroje nezaručují bezpečí pokud se ve vědomí objeví nějaká nesprávná myšlenka např. "Tady to mám najetý".

Na to, aby člověk dokázal tyto dvě věci správě skloubit dohromady bohužel nestačí pročíst fórum a hromadu chytrých knih, ani nestačí 5x za sebou absolvovat kurz bezpečný jízdy. Já už dokonce začínám být natolik skeptický a paranoidní, že čím víc se v provozu snažím přemýšlet a čím víc trénuji ovládání motorky, tím víc se na té motorce bojím jezdit. Skoro se mi chce až napsat, že těm začátečníkům tu jejich "sladkou nevědomost" (prosím nebrat ve zlém) tak trochu závidím.

Konec teorií, jdu spát a zítra se z toho snad vyjezdím

1 reakcí na tento příspěvek Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 05:52 | Nahoru | #217
Na šestce a pohoda.....Je vcelku jedno,jestli první pád přijde na šestce,nebo něčem slabším.Takže stokrát omleté klišé-s mozkem klidně a bez mozku je to stejně jedno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 06:05 | Nahoru | #218

Che píše: Hele, na motce nemám problém, ale chtěl bych začít lyžovat. Vidím to tak, že bych koupil lyže a šel rovnou na černou sjezdofku naučím se tam mnohem rychlej a nohu bych si přece mohl zlomit i na cvičný loučce mám přece hlavu a v ní to mám srovnaný



Jen si neodpustím základy logiky.Opět. Pokud srovnávám výběr motorky,tak ji nemohu srovnávat s výběrem obtížného terénu pro lyžování,nebo skialpinismus,nebo horolezectví,nýbrž s vybavením vhodným pro tyto sporty.Výběr terénu pak lze přirovnat ke stylu a způsobu jízdy.

Jak jistě víme,schopnost se naučit stylu a technice jízdy na lyžích je záležitost ryze individuální,tudíž záleží na zralé úvaze každého jedince,jak zhodnotí svoje schopnosti a jaké vybavení pořídí.Při vhodně zvoleném terénu a troše schopností se lze bez problémů naučit lyžovat i na čistě závodním vybavení,stejně tak lze postupovat i při horolezectví.Nelze tudíž předpokládat,že by nákup SS musel s sebou nutně přinést kosmické rychlosti a jízdu na hraně v provozu,nebo na okruhu.Pokud by tomu tak mělo být,tak se dotyčný zabije i na slabší kubatuře a tím se obloukem vracíme k jádru pudla,tzn. mozku.
A ano,zřejmě trpím určitým druhem narcismu,ale přesto myslím že je dost případů,kdy začátky na šestce proběhly zcela bez problémů,což potvrzuje moji teorii o nezbytnosti funkčního mozku.....

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 07:44 | Nahoru | #219

verybusy píše: Na šestce a pohoda.....Je vcelku jedno,jestli první pád přijde na šestce,nebo něčem slabším.Takže stokrát omleté klišé-s mozkem klidně a bez mozku je to stejně jedno.



No já moc nesouhlasím, "velký" motorky jsou prostě pro začátečníka o dost hůř ovladatelný než nějaká dvacka třeba. Taky jsem se silnicí začal na velký motorce která byla blbě ovladatelná ale měl jsem zkušenosti z terénu, i tak byla ta motorka pro mě tenkrát hodně blbě ovladatelná

A musím říct že ani u toho pádu to není zrovna jedno, když se s tebou sveze nějaká dvacka nebo už podstatně těžší

já si prostě myslím že by lidi měli mít trochu soudnost a postupovat tak nějak rozumě a ne hned na "velký" motorce a už vůbec ne na sportu jelikož daleko ovladatelnější je třeba naháč díky širokým řidítkům a i když není lehčí než sport tak se díky těm širokejm řidítkům zdá lehčí.....

Samozřejmě každej tady může říct ..... já začal na silný a když máš rozum tak se to dá.....

Ano dá, taky mám kámoše co začal po simákovi na R1 99 a dneska jezdí víc než dobře ale když vám vypráví kolik krizovek ten jeho postup doprovázelo vám musí bejt jasný že měl spíš štěstí že třeba nikde nic nejelo a to právě kvůli horší ovladatelnosti a žádným zkušenostem. Například přepísknutí zatáčky, žádnej odhad atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 07:53 | Nahoru | #220
verybusy> podle mě si měl lepší postup díky 600 naháčovi kterej je na naučení daleko lepší než sport, další věc je že seš chlap kterýmu logicky dělá daleko menší problém manipulace s velkou motorkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:12 | Nahoru | #221
verybusy> Myslím že Che ten příklad použil velice dobře. Tvoje srovnání je mimo- full race lyže jsou naprosto stejně rychlý jak hobby (rozdíl ve v ovladatelnosti při opravdu tvrdé jízdě), rychlost záleží jen na kopci.
A mimochodem, ten příklad je strašně často vidět i praxi. Červené a černé sjezdovky jsou plný ploužících se hovad, které se snaží demonstrovat jaký jsou frajeři že to spluží dolu a teda že ježdí na černý. Bez jakýkoliv sebereflexe tam akorát překáží a jsou nebezpečný jak sobě, tak svýmu okolí. A přesně to samý jsou začátečnící na supersportech v provozu.

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:28 | Nahoru | #222

tomy.85 píše: já začínal na XJ 600 (do 18ti denně na Simsonu, pak nic a ve 24 tohle XJ), měl jsem respekt, začal opatrně a v pohodě. chtěl jsem začít na ER 5, ale mám 188cm a 90kg, takže jsem chtěl něco ´většího´, abych se na to poskládal

edit: a XJ je navíc krásný!



Moje první a poslední motorka je taky XJ600N. Je to beránek s ďáblem v těle :) a plně souhlasím, že je krásná- jsem do ní bezhlavě zamilováná :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:34 | Nahoru | #223

GRASSEL píše: verybusy> podle mě si měl lepší postup díky 600 naháčovi kterej je na naučení daleko lepší než sport, další věc je že seš chlap kterýmu logicky dělá daleko menší problém manipulace s velkou motorkou.



Vždyť ty šestky jsou dneska tak droboučký a lehký...Neříkám,že dváca není ovladatelnější,ale tvrdím,že se to ukočírovat dá i za cenu,že dotyčnýho budou předjíždět první sezónu i ty dvácy.Je to o nervech....
Pokud potlačíš nezdravou soutěživost,jde to.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:39 | Nahoru | #224

verybusy píše: Vždyť ty šestky jsou dneska tak droboučký a lehký...Neříkám,že dváca není ovladatelnější,ale tvrdím,že se to ukočírovat dá i za cenu,že dotyčnýho budou předjíždět první sezónu i ty dvácy.Je to o nervech....
Pokud potlačíš nezdravou soutěživost,jde to.



Nejde jen a pouze o váhu ale manipulaci na místě, pocitovou váhu a ovladatelnost a už jen kvůli těm širokým řidítkům máš na naháči k dispozici mnohem lepší
Je to i úplně prostá logika s těma řidítkama, kdy stačí vyvinout podstatně menší sílu na to aby si otočil řidítkama. Zkus někdy sednout na sporta a pak na tu samou motorku třeba ve strýtu
Pro začátečníka je to kurevsky znatelnej rozdíl.
Nejde jen o soutěživost, jde o to že nemáš dostatek zkušeností na to abys věděl co ta motorka udělá nebo může udělat. Čermis jezdil na tý R1 jak posranej, s nikým nezávodil a ani nemohl páč jezdil 110kmh max. ale přesto sám přizná že těch krizovek bylo mraky.

Naposledy editováno 29.03.2011 08:41:48

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:41 | Nahoru | #225

Bludevil píše: verybusy> Myslím že Che ten příklad použil velice dobře. Tvoje srovnání je mimo- full race lyže jsou naprosto stejně rychlý jak hobby (rozdíl ve v ovladatelnosti při opravdu tvrdé jízdě), rychlost záleží jen na kopci.
A mimochodem, ten příklad je strašně často vidět i praxi. Červené a černé sjezdovky jsou plný ploužících se hovad, které se snaží demonstrovat jaký jsou frajeři že to spluží dolu a teda že ježdí na černý. Bez jakýkoliv sebereflexe tam akorát překáží a jsou nebezpečný jak sobě, tak svýmu okolí. A přesně to samý jsou začátečnící na supersportech v provozu.



Bohužel ti musím oponovat,i když máš hodně rozumný názory.Pokud jsi někdy stál ve full race vybavení na lyže,tak bys věděl,že to není jen o lyžích,ale hodně i o botách,že je celkový postoj a projev úplně jiný,než u běžných modelů,včetně rychlosti (díky profilu,délce.....).Pro začátečníka hodně bolestná zkušenost,přesto se to ukočírovat dá,stejně jako na motorce.U lyží mi tenhle smysl sice uniká,zatímco u motorky to do sebe hezky zapadá.Radši koupím novější a definitivní model (i za cenu toho,že budu muset být hodně opatrný),než několikrát tratit na přestupech.Rozumím tomu co píšete,jen podotýkám,že to ani zdaleka není pravidlem a trošku mi vadí,jak to všichni moralisticky zatracují.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:43 | Nahoru | #226

GRASSEL píše: Nejde jen a pouze o váhu ale manipulaci na místě, pocitovou váhu a ovladatelnost a už jen kvůli těm širokým řidítkům máš na naháči k dispozici mnohem lepší
Je to i úplně prostá logika s těma řidítkama, kdy stačí vyvinout podstatně menší sílu na to aby si otočil řidítkama. Zkus někdy sednout na sporta a pak na tu samou motorku třeba ve strýtu
Pro začátečníka je to kurevsky znatelnej rozdíl.
Nejde jen o soutěživost, jde o to že nemáš dostatek zkušeností na to abys věděl co ta motorka udělá nebo může udělat. Čermis jezdil na tý R1 jak posranej, s nikým nezávodil a ani nemohl páč jezdil 110kmh max. ale přesto sám přizná že těch krizovek bylo mraky.



A víš,že mi ty šestkový sporty přijdou líp ovladatelný???Navíc jsou úžasně lehoučký,viz třeba to CBR,co měla Angie,to mě strašně překvapilo.

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:44 | Nahoru | #227
MATY2> V té "silniční paranoie" nejsi sám. Tou trpím už docela dlouho a mnohokrát mi zachránila život. Postupem času se to ale mění. Dřív jsem mívala husí kůži, když se mi rychle blížilo auto z vedlejší nebo jsem si byla jistá, že mi tam borec hodí myšku z vedlejšího pruhu, a ostatní motorkáři byli kamarádi a když se mi někde něco stalo, první kdo jel kolem zastavil. Teď mě k pomalu záchvatu paniky přivádí zvuk vytočenýho vysavače. Protože zatímco u auta dokážu docela dobře odhadnout, co udělá a co mu vůbec fyzikální zákony dovolí udělat, na bezmozky na motorce jsem krátká. Navíc když mě někdo vytlačí ze silnice, tak místo aby se otočil a kouknul, jestli sem to nepoložila, případně se třeba i omluvil a byl rád, že sem mu vyklidila prostor, tak valí dál vstříc dalšímu úžasnému adrenalinu.
Ale zase na druhou stranu, každá další taková krizovka mě v řízení a ovládání motorky posunuje dál.

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:45 | Nahoru | #228
GRASSEL> Nelze než s tebou souhlasit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:45 | Nahoru | #229
GRASSEL> Jasně,že ty zkušenosti sbíráš postupně,ať sedíš na litru,nebo na dváce,základní návyky prostě musíš dostat pod kůži.Čermis by stejný krizovky pramenící z nezkušenosti měl i u menší kubatury.Mě by fakt zajímalo,jaký krizovky měl díky vysokýmu výkonu,kterej jak úpíšeš nevyužíval....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:46 | Nahoru | #230
verybusy> Asi ti uniká,že se tady píše o holkách. Kolik vážíš a měříš?? To že se tobě zdá motorka "lehučká" neznamená,že bude lehučká pro holku s 60 kilo a 170cm

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:49 | Nahoru | #231
verybusy> když postavíš začátečníka ať se učí na modrý nebo ho navlíkneš do full race vybavení a na černou, kde je větší šance vážnějšího úrazu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:49 | Nahoru | #232
verybusy> Nebudeme snad takový detailisti abychom zkoumali postoj atd., osobně mi to při vyzkoušení nepřišlo jak nějaká černá magie. Ale to může být subjektivní.
Pokud se máme bavit o finanční stránce- ano, nebude tratit při přestupech (teorie, prakticky může být při překupování na tom finančně stejně, jako je amortizace toho "většího stroje"). Hlavní rozdíl je ten, co je levnější, když začátečníhovi ujede? Sport, kde jen origo kapoty vyjdou na 40+ tisíc, nebo staré GS 500 atd.? A časem spadne prostě každej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:50 | Nahoru | #233
verybusy> A kdo si je dneska jistej tím, že ten model který kupuje je fakt definitivní? To vážně všichni?
Pak jsem asi divná... Za ty roky co jezdím, a kiláky co jsem si odřídila, jsem si prošla jakýmsi vývojem a postupně se můj postoj k motorkám a umění jezdit prostě mění a tím se mění i požadavky na stroj, který zrovna sedlám.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:51 | Nahoru | #234

JollyJoker píše: verybusy> Asi ti uniká,že se tady píše o holkách. Kolik vážíš a měříš?? To že se tobě zdá motorka "lehučká" neznamená,že bude lehučká pro holku s 60 kilo a 170cm



Jsem malej,i když zdaleka ne lehkej. Jen podotýkám,že třeba zmiňované CBR je lehčí,než třeba GS500,nebo je rozdíl zanedbatelný.Tím se SS vyznačují,že jdou cestou nízké hmotnosti....
Věř mi,že můj naháč by pro ně byl na manipulaci daleko složitější.

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:51 | Nahoru | #235

verybusy píše: A víš,že mi ty šestkový sporty přijdou líp ovladatelný???Navíc jsou úžasně lehoučký,viz třeba to CBR,co měla Angie,to mě strašně překvapilo.



ale jo, mě to taky dneska tak příjde jelikož už mám něco málo odježdíno ale je to jen v porovnání se sportama ostatníma, když tam dáš široký řidítka tak bude ještě o 200% ovladatelnější
Navíc jak říkám, seš chlap a máš dostatek síly na jakoukoliv motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:54 | Nahoru | #236

Bludevil píše: verybusy> Nebudeme snad takový detailisti abychom zkoumali postoj atd., osobně mi to při vyzkoušení nepřišlo jak nějaká černá magie. Ale to může být subjektivní.
Pokud se máme bavit o finanční stránce- ano, nebude tratit při přestupech (teorie, prakticky může být při překupování na tom finančně stejně, jako je amortizace toho "většího stroje"). Hlavní rozdíl je ten, co je levnější, když začátečníhovi ujede? Sport, kde jen origo kapoty vyjdou na 40+ tisíc, nebo staré GS 500 atd.? A časem spadne prostě každej.



Předpokládám,že každej pilot s mozkem má svoji lásku pojištěnou.... A mluvím o pilotech s mozkem,ti bez mozku mě nezajímají....
Navíc párletý SS už má největší finanční úbytek za sebou a docela dobře si drží cenu.Valná většina lidí mění motorku po první sezóně,stejně jako jsem to udělal já a dodnes toho lituju.Toť celý,jen jsem chtěl nabídnout i tenhle úhel pohledu na daný téma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:55 | Nahoru | #237

verybusy píše: Jsem malej,i když zdaleka ne lehkej. Jen podotýkám,že třeba zmiňované CBR je lehčí,než třeba GS500,nebo je rozdíl zanedbatelný.Tím se SS vyznačují,že jdou cestou nízké hmotnosti....
Věř mi,že můj naháč by pro ně byl na manipulaci daleko složitější.



maj jinak rozloženou hmotnost, i při pozazu, a níž sedlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:55 | Nahoru | #238

verybusy píše: GRASSEL> Jasně,že ty zkušenosti sbíráš postupně,ať sedíš na litru,nebo na dváce,základní návyky prostě musíš dostat pod kůži.Čermis by stejný krizovky pramenící z nezkušenosti měl i u menší kubatury.Mě by fakt zajímalo,jaký krizovky měl díky vysokýmu výkonu,kterej jak úpíšeš nevyužíval....



Pleteš se, například 125ccm nebo nějakej naháč by mu omezil podstatně krizovky právě díky ovladatelnosti kterou měla R1 horší u který nikdo nepočítal že na tom bude někdo začínat.

Já nemluvím o tom že tě skolí jen výkon ale hlavně ta stavba motorky a ovladatelnost. Nicméně ruku na srdce, jedinýho čermise znám kdo takhle jezdil. Jinak každej kdo má motorku sporta 600 a víc si neodpustí zatáhnout za heft

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:56 | Nahoru | #239

verybusy píše: Jsem malej,i když zdaleka ne lehkej. Jen podotýkám,že třeba zmiňované CBR je lehčí,než třeba GS500,nebo je rozdíl zanedbatelný.Tím se SS vyznačují,že jdou cestou nízké hmotnosti....
Věř mi,že můj naháč by pro ně byl na manipulaci daleko složitější.


Nemá to Fz-1 nějak zvláštně rozloženou hmotnost? Třeba moje staré gsx-f, které je nahaté (teď), těžké jako kráva (cca 230 kg), ale má docela rovné a široké řidítka, přišlo i přítelkyni ovladatelnější a pocitově lehčí, než její ninja zx6r rv. 2006, co má cca 170kg suchou.

(reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?

29.3.2011 v 08:57 | Nahoru | #240

Suzuveverka píše: verybusy> A kdo si je dneska jistej tím, že ten model který kupuje je fakt definitivní? To vážně všichni?
Pak jsem asi divná... Za ty roky co jezdím, a kiláky co jsem si odřídila, jsem si prošla jakýmsi vývojem a postupně se můj postoj k motorkám a umění jezdit prostě mění a tím se mění i požadavky na stroj, který zrovna sedlám.



Tak takhle,je předpokládatelný,že začátečník s šestkovým novějším SS u toho zůstane,tudíž se pak vyplatí i následné investice do vymazlení.Jízdní vlastnosti jsou skvělý,záleží na pilotovi a bude trvat dlooouho,než z tý motorky dostane vše,co umí.Zatímco u dvácy,nebo jiných motorek "vhodných" do začátků je celkem nasnadě,že majitel velice rychle zatouží po něčem jiným a praxe to víc,než potrzuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist