paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
8.2.2011 v 15:42
Ahoj motorkáři, moje Virago už čeká na kupce a já mám ještě stále dilema, jakého naháče vybrat. Když jsem zvažoval Bandita nebo Fazera (obě šestky) doporučili jste mi Fazera a já byl v podstatě rozhodnutý. Ale vzhledem k tomu, že cena motorek jde dolů, říkám si, proč nejít rovnou do něčeho silnějšího. Na litrového Fazera si moc netroufám... Docela mě zaujala Honda CB 900f Hornet a ceny jsou docela příznivé, ale bohužel jsem neměl tu čest si na ni ani sednout a rád bych znal váš názor. Měřím 1,76 cm a chtěl bych vědět, jak bych na tom zhruba mohl být s posezem. Trochu se bojím, aby váha nespočívala na rukách, ale u tohohle typu motorky to snad nehrozí. A pokud by vás napadl ještě nějaký naháč s větším objemem okolo 75 000,- rád bych si přečetl i další názory. Díky moc a nezlobte se, že neustále vymýšlím, ale nechci za rok zase měnit motorku...


Besttom
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 18:01 | Nahoru | #211

vitnec píše: Jsou to všechno mrchy těžký, ale vem to čert, krouťák to má takový, že tomu je těch pár kilo úplně fuk. Mimochodem nový bandit je ještě těžší než starý Ale stačí oddělat originál lauf a dát tam laďák. Hned je motorka o 15 kg lehčí.... Ten originál je neskutečný hovado -velikost i hmotnost.
Chybu neuděláš, vybírej co se Ti líbí. Pokud chceš občas zasportovat, tak bandit. U mě vyhrál vlastnostmi bandit - je to taková naprosto univerzální motorka, vzhledově ale i u mě vede xjr 1300 (teda z uvedených moto). Kdybych si mohl vybrat bez ohledu na finance, beru yamahu MT01



To už je skoro Hooodne odvážný tvrzení, za mne to bude skoro fuk a že by měl mít Bandit něaké sport ambice vyšší než ostatní stroje o tom pochybuji (minimálně mi to nepřišlo - jel jsem 1200tku) - jak jsem psal pokud se něco vymiká týhle sortě (a jestli se to vůbec lze) pak je to Kawa, jelikož tazatel netouží po sportu, nakonec stejně koupí co se mu zalíbí a vedle nešlápne ať vezme XJR, GSF, GSX nebo CB. je to hoodne vyrovnaná řada motorek

Ten H9 je asi hravější, ale jak jsem pochopil, už směřuje do sfér železa a na to je h9 přeci jen subtilního vzhledu. Takže štastnou ruku a někdy na silnici :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 19:26 | Nahoru | #212

FishX3 píše: To už je skoro Hooodne odvážný tvrzení, za mne to bude skoro fuk a že by měl mít Bandit něaké sport ambice vyšší než ostatní stroje o tom pochybuji (minimálně mi to nepřišlo - jel jsem 1200tku) - jak jsem psal pokud se něco vymiká týhle sortě (a jestli se to vůbec lze) pak je to Kawa, jelikož tazatel netouží po sportu, nakonec stejně koupí co se mu zalíbí a vedle nešlápne ať vezme XJR, GSF, GSX nebo CB. je to hoodne vyrovnaná řada motorek

Ten H9 je asi hravější, ale jak jsem pochopil, už směřuje do sfér železa a na to je h9 přeci jen subtilního vzhledu. Takže štastnou ruku a někdy na silnici :)



Dnes jsem si v jedné prodejně sedl na GSX 1200 a musím říct, že jsem měl hooooodně dobrý pocit. Je ale pravda, že jsem se neprojel . Každopádně se mi takhle z blízka moc líbila... XJR asi nakonec nedám vzhledem k ceně. Přeci jen živím rodinu Když pozoruji ceny, tak GSX vychází zhruba o 10 000,- a více Kč lépe. Tedy nižší cena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 20:56 | Nahoru | #213

Vendous píše: vitnec> Sem celkem zvědav kolikrát se ještě zmíníš že je bandaska nej, to je jak reklama

PS: nic ve zlém



No jasně, protože bandit forever

Ne, sory, jsem zaujatý. Je to prostě moje krevní skupina, žádná jiná jebka mě nikdy tolik neoslovila... ale každá má nějaká pro a proti. Jenom třeba nechápu, proč každý tolik preferuje ty hornety - podle mně ideální motyka pro baby. Lehounká, snadno ovladatelná, když ne pro baby, tak na ježdění po zadním, po předním, ideál. Ale jinak ve stejné cenové relaci bych šel prostě jinam. Buď chci řádít, tak fazer litr. Nebo chci klídek, rodina, tak suzinu 1400 nebo xjr1300. A když jsem pořádný chlap, tak bandasku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 21:06 | Nahoru | #214

vitnec píše: No jasně, protože bandit forever

Ne, sory, jsem zaujatý. Je to prostě moje krevní skupina, žádná jiná jebka mě nikdy tolik neoslovila... ale každá má nějaká pro a proti. Jenom třeba nechápu, proč každý tolik preferuje ty hornety - podle mně ideální motyka pro baby. Lehounká, snadno ovladatelná, když ne pro baby, tak na ježdění po zadním, po předním, ideál. Ale jinak ve stejné cenové relaci bych šel prostě jinam. Buď chci řádít, tak fazer litr. Nebo chci klídek, rodina, tak suzinu 1400 nebo xjr1300. A když jsem pořádný chlap, tak bandasku



Tak mi ted napis co sem já ??? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 21:25 | Nahoru | #215

besttom píše: Dnes jsem si v jedné prodejně sedl na GSX 1200 a musím říct, že jsem měl hooooodně dobrý pocit. Je ale pravda, že jsem se neprojel . Každopádně se mi takhle z blízka moc líbila... XJR asi nakonec nedám vzhledem k ceně. Přeci jen živím rodinu Když pozoruji ceny, tak GSX vychází zhruba o 10 000,- a více Kč lépe. Tedy nižší cena.



Az se na ni projedes, tak se ti bude libit jeste vic. Opravdu jak jsem psal vyse, pomer cena/vykon je velice solidni, zadna dira v prubehu vykonu. Ten stroj v uvozkach taha jiz od volnobehu :)

Kdybych byl ve tve situaci, tak bych mozna jeste chvili pockal a prisetril a sel do REXe.

Kawasaki ZRX 1200 R zelena - replika Eddie Lawson je sice vodnik, ale jeho moznost vyuziti je opravdu z techto typu o kterych si tu piseme bezkonkurencni a to ve vsech smerech od cestovani az po okruh.
Tento stroj je uz pro fajnsmekry, ma dusi a je to legenda :)

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 21:35 | Nahoru | #216

Jeff píše: Az se na ni projedes, tak se ti bude libit jeste vic. Opravdu jak jsem psal vyse, pomer cena/vykon je velice solidni, zadna dira v prubehu vykonu. Ten stroj v uvozkach taha jiz od volnobehu :)

Kdybych byl ve tve situaci, tak bych mozna jeste chvili pockal a prisetril a sel do REXe.

Kawasaki ZRX 1200 R zelena - replika Eddie Lawson je sice vodnik, ale jeho moznost vyuziti je opravdu z techto typu o kterych si tu piseme bezkonkurencni a to ve vsech smerech od cestovani az po okruh.
Tento stroj je uz pro fajnsmekry, ma dusi a je to legenda :)

REX je jen JEDEN!!! (a Bol d´or jsou jen 2 )

Naposledy editováno 16.02.2011 21:37:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 21:48 | Nahoru | #217

FishX3 píše: Tak mi ted napis co sem já ??? :)



Sory, já na motorce jako máš Ty nikdy přímo nejel, tak nemůžu soudit (narozdíl od horneta, xjr,gsxf,...) Ale tipuju to nedaleko od toho xjr?

Jenom doufám, že to je jinde, než CB750. Na té jsem jezdil jednu sezónu a to bylo fakt k pláči. Krásná motorka, ale ta jízda... Taková vytuněná jawa třiapůla. Tehdy jsem pochopil, že pod litr prostě nejdu (a nevyvrátil mně to ani hornet 900)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 22:07 | Nahoru | #218

vitnec píše: Sory, já na motorce jako máš Ty nikdy přímo nejel, tak nemůžu soudit (narozdíl od horneta, xjr,gsxf,...) Ale tipuju to nedaleko od toho xjr?

Jenom doufám, že to je jinde, než CB750. Na té jsem jezdil jednu sezónu a to bylo fakt k pláči. Krásná motorka, ale ta jízda... Taková vytuněná jawa třiapůla. Tehdy jsem pochopil, že pod litr prostě nejdu (a nevyvrátil mně to ani hornet 900)



ja budu asi ta červenobílá šmouha před tebou s brutálně se zmenšující zadní led lampičkou

(na 1250 jsem taky nejel - pracne jsem si dohledával výkon,abych mel alespon papirove srovnani - našel jsem asi 15koni v muj prospech - tak jsem radeji pátrat přestal )

Naposledy editováno 16.02.2011 22:11:06

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 22:14 | Nahoru | #219
H9 i kdyz se to nezda je vetsi nez H6..dokonce bych rek, ne zanedbatelne.. Se 176 cm ti bude urcite vic sedet H6.. Vykonove si myslim ze budes po Viragi 750 naprosto uneseny.. To je muj nazor.. (Mel sem H6, ted mam H9, na Viragi 750 jsem parkrat jel).. Fazer je udajne taky vetsi nez H6.. Jinak H6 ma i pekny spodek docela, je to ovladatelne jak blazen.. Ted vzpominam jak psali v letaku 2004 u H6.. "na hornetu zazijete jizdu, ktera osvobodi vasi dusi", neco na tom je..

Naposledy editováno 17.02.2011 13:34:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

17.2.2011 v 07:12 | Nahoru | #220

FishX3 píše: ja budu asi ta červenobílá šmouha před tebou s brutálně se zmenšující zadní led lampičkou

(na 1250 jsem taky nejel - pracne jsem si dohledával výkon,abych mel alespon papirove srovnani - našel jsem asi 15koni v muj prospech - tak jsem radeji pátrat přestal )



Já mám 1250 tepreve teď, zatím jsem to projel minimálně, snad nezklame. Jezdiůl jsem bandita r.v. 99.
Víš, že to není o výkonu, ale o tom, v jakých je otáčkách a především o krouťáku a v jakých otáčkách... A to je to, co dělá objem.
Na starém banditu bylo super to, že sice v techničáku 100 koní, ale hned z výroby když se to dalo na stolici, bylo tam 110 koní. A stačilo udělat pár věcí za pár kačen a bylo tam 130 koní... Podobně krouťák - 110 Nm, přitom údaje v techničáku úplně jinde... A vo tom je bandit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

17.2.2011 v 10:18 | Nahoru | #221
vitnec> no , ono je to hlavně o tom kdo na tom sedí, ale tom je jiná diskuze.

Ja puvodne reagoval na tvou hlášku že bandit je "sportovní" - GSX a ostatni kochaci naháče. Myslim ze je to hloupost, resp ze rozdily v teto skupine jsou mizive a je fuk jestli porovnavam hondu, suzuki, yamahu. Jedinne co se trochu (v omezene míře) vymiká je ta kawa, ale ani tam to neni nejaky extrem - proste jsou to velky težký mašiny, relativně klasikého vzhledu, podobného výkonu i váhy a podbných parametrů. Ono koneckonců na apodobné téma je mraky diskuzi.
Myslim že každý z nás má "tu svou nej" a je to logické, ale pokud mám objektivně hodnotit pro potřeby neznalého, měl bych asi maličko otevřít oči a zvednout je od té své.

Co se týká mého "papírového " srovnání - dal jsem tam úmyslně hodně smajliku aby bylo jasne ,že je to samozřejmě jen rejpavý fór bez výpovědní hodnoty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

17.2.2011 v 11:29 | Nahoru | #222

FishX3 píše: vitnec> no , ono je to hlavně o tom kdo na tom sedí, ale tom je jiná diskuze.

Ja puvodne reagoval na tvou hlášku že bandit je "sportovní" - GSX a ostatni kochaci naháče. Myslim ze je to hloupost, resp ze rozdily v teto skupine jsou mizive a je fuk jestli porovnavam hondu, suzuki, yamahu. Jedinne co se trochu (v omezene míře) vymiká je ta kawa, ale ani tam to neni nejaky extrem - proste jsou to velky težký mašiny, relativně klasikého vzhledu, podobného výkonu i váhy a podbných parametrů. Ono koneckonců na apodobné téma je mraky diskuzi.
Myslim že každý z nás má "tu svou nej" a je to logické, ale pokud mám objektivně hodnotit pro potřeby neznalého, měl bych asi maličko otevřít oči a zvednout je od té své.

Co se týká mého "papírového " srovnání - dal jsem tam úmyslně hodně smajliku aby bylo jasne ,že je to samozřejmě jen rejpavý fór bez výpovědní hodnoty.



Jo, souhlas. I když myslím, že třeba právě centrální odpružení zadní vidlice je právě ta sportovnější záležitost....
A jestli mám radit neznalému, který chce naháče s velkým objemem a jestli horneta 900, tak hornet podle mě není naháč s velkým objemem.
Ať si tedy vezme naháče s velkým objemem, pro mě to začíná na MT01 a pokračuje přes xjr 1300, suzuki 1400 dál. A pak už to záleží na tom, kolik do toho chce vrazit....

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

17.2.2011 v 12:31 | Nahoru | #223
Chlapi, ještě by mě zajímal rozdíl mezi XJR 1200 a GSX 1200, protože cenově vycházejí zhruba stejně... A jestli je tedy nějaký rozdíl mezi XJR 1200 a 1300... Výkon je jasný, ale je třeba XJR 1300 větší? Nebo se liší nějak výrazně v něčem jiném? Díky

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

17.2.2011 v 13:14 | Nahoru | #224
Dej si je vedle sebe a tu, která se Ti líbí víc, tu ber, ta Ti udělá větší radost. Hlavní kriterium jsou stejně asi prachy, které jsi ochoten do toho nasypat... A podle toho pak vol tu nejvyšší možnost, ideálně MT01

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

17.2.2011 v 13:51 | Nahoru | #225
besttom> XJR1200 ma nadrz o objemu 21 litru a rozmer predni gumy 130.
GSX1200 ma nadrz o objemu 18 litru a rozmer predni gumy 120.

U GSX 1200 jsem pri cestovni jizde neprekrocil spotrebu 6l. XJRo nemam moznost posoudit.
Podle srovnani rozmeru a vykonu jsou obe mota srovnatelna. XJR 1200 se zacal vyrabet o 4-5 let driv nez GSX1200.

Tady se muzes podivat na parametry jednotlivych stroju:
XJR1200
GSX1200

Tady opravdu bude hrat roli ta, ktera se ti zalibi vic. Je velka skoda, ze GSX nema dva laufy, s tim jsem se dlouho smiroval, ale kdyz ji milujes, tak neni co resit

Zajimavy je max kroutici moment. U GSX je pri cca 4500 ot a u XJR u 6500 ot. XJR je take asi o 20 kg tezsi.

Naposledy editováno 17.02.2011 14:00:57

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

17.2.2011 v 14:41 | Nahoru | #226
vitnec> za starsi prispevek ohledne H9

MT je dvouval a to je zasadne jinde, navic MT zdaleka neni motkapro dva (alespon ne jako ty co se tu resi)

XJR 12-13, stejne jako GSX12-14 bych podezrival z zastarale technologie at uz v ramu tak v motoru. zde by se hodilo oslovit nekoho kdo mel obe, nebo to resil - samo muze platit i to ze novejsi nemusi znamenat lepsi ...takze vlastne pisu ze vim PRD

Naposledy editováno 17.02.2011 14:47:40

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

17.2.2011 v 21:40 | Nahoru | #227

-HARYS- píše: Podporuji předešlý názor od PRIMA
Pokud váháš mezi 600 a litrem, co treba 750 ?

Honda CB 750
Suzuki GSX 750 Inzuma
Kawasaki ZR-7
Kawasaki Z750

Pokud bys chtěl info například o Inazumě, klidně napiš.

Plně souhlasím !!!


tak za to to také oroduji a co rovnou 1200

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

19.2.2011 v 02:57 | Nahoru | #228
Neni uplne spatnej odkaz http://musclebikes.webnode.cz/ (sorry nejak mi nefunguje URL)

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

19.2.2011 v 09:30 | Nahoru | #229

FishX3 píše: Neni uplne spatnej odkaz http://musclebikes.webnode.cz/ (sorry nejak mi nefunguje URL)


Tak to mi nějak nechce načíst

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

19.2.2011 v 12:21 | Nahoru | #230
Zkousel jsem , maka :). Poustim v Firefoxu - maka i prosty klik na odkaz...

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

19.2.2011 v 12:44 | Nahoru | #231

FishX3 píše: Zkousel jsem , maka :). Poustim v Firefoxu - maka i prosty klik na odkaz...


Už to sleduju Díky

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

25.4.2011 v 00:35 | Nahoru | #232
Ahoj, určitě neprohloupíš u žádného typu co sis již "předvybral"(spíše bude záležet v jakém bude stavu).
Ale XJR 1300 by si mohl sehnat do tvé cenové relace (mě se to povedlo)
Každopádně ať ti to vyjde a hoď sem co sis vybral.

2 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

19.9.2011 v 20:21 | Nahoru | #233
Zdravím všechny,
Tak s poněkud odstupem. Doufám, že besttom už má svůj stroj snů. Já už ho mám taky (moje milovaná Heriet H9). Musím říct, že jsem naprosto spokojenej, a to je mi ještě o nějaký ten rok víc (ale ne o moc a děti mám tři).
Na XJR 1300 jsem jezdil kámošovi. Nechci, aby mě tu kamenovali, každý máme tu svojí vysněnou. Jábych jí za Heriet nevyměnil ani náhodou. Přišlo mi to XJR takový těžký (asi víc, než ve zkutečnosti bylo) a tak nějak po prvním projetí jsem nabyl dojmu typu: "MNOHO POVYKU PRO NIC". Ale omlouvám se všem, kteří jí mají ve svém srdci. Já jí neurážím, je krásná, ale není to můj šálek kávy.
Při koupi jsem měl dilema a uvažoval jsem i o CB1000R. U mě prachy nehrály důvod, ale projel jsem se na tom a musím říct, že CB1000R má do původní koncepce Horneta už hóóóóóódně daleko. Ostatně už se to ani Hornet nejmenuje. Dle mého názoru a nikomu ho nevnucuji, je to zvláštní hybrid CBR1000RR bez kapoty. Je to hrbaté, ostré rysy, žádná cestovní elegance a opět nějaké ty kW navíc (dle mě úplně zbytečně z pohledu cesťáku). Z mého pohledu je to Naked super sport. Pro klasickou denní jízdu do práce či delší výlety mi to fakt nepřišlo, ale je to jen můj osobní názor. Je to prostě hodně sportovní a agresivní stroj. Navíc fakt nemusím tu jednokyvku, ale to je věc vkusu.
Naproti tomu H900F je paráda. Daleko pohodlnější posed oproti litru. A vůbec ten design je úžasnej. Prostě jí miluju.

Všem přejí mnoho krásných kilometrů bez nehod na jejich úžasných strojích

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

19.9.2011 v 23:04 | Nahoru | #234

VendaPohodarH9 píše: Zdravím všechny,
Tak s poněkud odstupem. Doufám, že besttom už má svůj stroj snů. Já už ho mám taky (moje milovaná Heriet H9). Musím říct, že jsem naprosto spokojenej, a to je mi ještě o nějaký ten rok víc (ale ne o moc a děti mám tři).
Na XJR 1300 jsem jezdil kámošovi. Nechci, aby mě tu kamenovali, každý máme tu svojí vysněnou. Jábych jí za Heriet nevyměnil ani náhodou. Přišlo mi to XJR takový těžký (asi víc, než ve zkutečnosti bylo) a tak nějak po prvním projetí jsem nabyl dojmu typu: "MNOHO POVYKU PRO NIC". Ale omlouvám se všem, kteří jí mají ve svém srdci. Já jí neurážím, je krásná, ale není to můj šálek kávy.
Při koupi jsem měl dilema a uvažoval jsem i o CB1000R. U mě prachy nehrály důvod, ale projel jsem se na tom a musím říct, že CB1000R má do původní koncepce Horneta už hóóóóóódně daleko. Ostatně už se to ani Hornet nejmenuje. Dle mého názoru a nikomu ho nevnucuji, je to zvláštní hybrid CBR1000RR bez kapoty. Je to hrbaté, ostré rysy, žádná cestovní elegance a opět nějaké ty kW navíc (dle mě úplně zbytečně z pohledu cesťáku). Z mého pohledu je to Naked super sport. Pro klasickou denní jízdu do práce či delší výlety mi to fakt nepřišlo, ale je to jen můj osobní názor. Je to prostě hodně sportovní a agresivní stroj. Navíc fakt nemusím tu jednokyvku, ale to je věc vkusu.
Naproti tomu H900F je paráda. Daleko pohodlnější posed oproti litru. A vůbec ten design je úžasnej. Prostě jí miluju.

Všem přejí mnoho krásných kilometrů bez nehod na jejich úžasných strojích



takze tyseš vlastne stastnej clovek.. neresis prachy a jsi spokojenej s tim co mas.. preju at ti to dlouho vydrzi.. a zustan svisle..

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

20.9.2011 v 13:25 | Nahoru | #235

VendaPohodarH9 píše: Zdravím všechny,
... a tak nějak po prvním projetí jsem nabyl dojmu typu: "MNOHO POVYKU PRO NIC". Ale omlouvám se všem, kteří jí mají ve svém srdci.



Tak tehle pocit mám taky , bohužel i z CB :( ....ale i tak ji mám rád
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivový filtr Honda CB 900F Hornet Jirka7366 6 Dnes v 13:52 Tomassino
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366


TOPlist