Besttom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
vitnec píše: Jsou to všechno mrchy těžký, ale vem to čert, krouťák to má takový, že tomu je těch pár kilo úplně fuk. Mimochodem nový bandit je ještě těžší než starý Ale stačí oddělat originál lauf a dát tam laďák. Hned je motorka o 15 kg lehčí.... Ten originál je neskutečný hovado -velikost i hmotnost.
Chybu neuděláš, vybírej co se Ti líbí. Pokud chceš občas zasportovat, tak bandit. U mě vyhrál vlastnostmi bandit - je to taková naprosto univerzální motorka, vzhledově ale i u mě vede xjr 1300 (teda z uvedených moto). Kdybych si mohl vybrat bez ohledu na finance, beru yamahu MT01
To už je skoro Hooodne odvážný tvrzení, za mne to bude skoro fuk a že by měl mít Bandit něaké sport ambice vyšší než ostatní stroje o tom pochybuji (minimálně mi to nepřišlo - jel jsem 1200tku) - jak jsem psal pokud se něco vymiká týhle sortě (a jestli se to vůbec lze) pak je to Kawa, jelikož tazatel netouží po sportu, nakonec stejně koupí co se mu zalíbí a vedle nešlápne ať vezme XJR, GSF, GSX nebo CB. je to hoodne vyrovnaná řada motorek
Ten H9 je asi hravější, ale jak jsem pochopil, už směřuje do sfér železa a na to je h9 přeci jen subtilního vzhledu. Takže štastnou ruku a někdy na silnici :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
FishX3 píše: To už je skoro Hooodne odvážný tvrzení, za mne to bude skoro fuk a že by měl mít Bandit něaké sport ambice vyšší než ostatní stroje o tom pochybuji (minimálně mi to nepřišlo - jel jsem 1200tku) - jak jsem psal pokud se něco vymiká týhle sortě (a jestli se to vůbec lze) pak je to Kawa, jelikož tazatel netouží po sportu, nakonec stejně koupí co se mu zalíbí a vedle nešlápne ať vezme XJR, GSF, GSX nebo CB. je to hoodne vyrovnaná řada motorek
Ten H9 je asi hravější, ale jak jsem pochopil, už směřuje do sfér železa a na to je h9 přeci jen subtilního vzhledu. Takže štastnou ruku a někdy na silnici :)
Dnes jsem si v jedné prodejně sedl na GSX 1200 a musím říct, že jsem měl hooooodně dobrý pocit. Je ale pravda, že jsem se neprojel . Každopádně se mi takhle z blízka moc líbila... XJR asi nakonec nedám vzhledem k ceně. Přeci jen živím rodinu Když pozoruji ceny, tak GSX vychází zhruba o 10 000,- a více Kč lépe. Tedy nižší cena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
Vendous píše: vitnec> Sem celkem zvědav kolikrát se ještě zmíníš že je bandaska nej, to je jak reklama
PS: nic ve zlém
No jasně, protože bandit forever
Ne, sory, jsem zaujatý. Je to prostě moje krevní skupina, žádná jiná jebka mě nikdy tolik neoslovila... ale každá má nějaká pro a proti. Jenom třeba nechápu, proč každý tolik preferuje ty hornety - podle mně ideální motyka pro baby. Lehounká, snadno ovladatelná, když ne pro baby, tak na ježdění po zadním, po předním, ideál. Ale jinak ve stejné cenové relaci bych šel prostě jinam. Buď chci řádít, tak fazer litr. Nebo chci klídek, rodina, tak suzinu 1400 nebo xjr1300. A když jsem pořádný chlap, tak bandasku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
vitnec píše: No jasně, protože bandit forever
Ne, sory, jsem zaujatý. Je to prostě moje krevní skupina, žádná jiná jebka mě nikdy tolik neoslovila... ale každá má nějaká pro a proti. Jenom třeba nechápu, proč každý tolik preferuje ty hornety - podle mně ideální motyka pro baby. Lehounká, snadno ovladatelná, když ne pro baby, tak na ježdění po zadním, po předním, ideál. Ale jinak ve stejné cenové relaci bych šel prostě jinam. Buď chci řádít, tak fazer litr. Nebo chci klídek, rodina, tak suzinu 1400 nebo xjr1300. A když jsem pořádný chlap, tak bandasku
Tak mi ted napis co sem já ??? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
besttom píše: Dnes jsem si v jedné prodejně sedl na GSX 1200 a musím říct, že jsem měl hooooodně dobrý pocit. Je ale pravda, že jsem se neprojel . Každopádně se mi takhle z blízka moc líbila... XJR asi nakonec nedám vzhledem k ceně. Přeci jen živím rodinu Když pozoruji ceny, tak GSX vychází zhruba o 10 000,- a více Kč lépe. Tedy nižší cena.
Az se na ni projedes, tak se ti bude libit jeste vic. Opravdu jak jsem psal vyse, pomer cena/vykon je velice solidni, zadna dira v prubehu vykonu. Ten stroj v uvozkach taha jiz od volnobehu :)
Kdybych byl ve tve situaci, tak bych mozna jeste chvili pockal a prisetril a sel do REXe.
Kawasaki ZRX 1200 R zelena - replika Eddie Lawson je sice vodnik, ale jeho moznost vyuziti je opravdu z techto typu o kterych si tu piseme bezkonkurencni a to ve vsech smerech od cestovani az po okruh.
Tento stroj je uz pro fajnsmekry, ma dusi a je to legenda :)
Jeff píše: Az se na ni projedes, tak se ti bude libit jeste vic. Opravdu jak jsem psal vyse, pomer cena/vykon je velice solidni, zadna dira v prubehu vykonu. Ten stroj v uvozkach taha jiz od volnobehu :)
Kdybych byl ve tve situaci, tak bych mozna jeste chvili pockal a prisetril a sel do REXe.
Kawasaki ZRX 1200 R zelena - replika Eddie Lawson je sice vodnik, ale jeho moznost vyuziti je opravdu z techto typu o kterych si tu piseme bezkonkurencni a to ve vsech smerech od cestovani az po okruh.
Tento stroj je uz pro fajnsmekry, ma dusi a je to legenda :)
Naposledy editováno 16.02.2011 21:37:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
FishX3 píše: Tak mi ted napis co sem já ??? :)
Sory, já na motorce jako máš Ty nikdy přímo nejel, tak nemůžu soudit (narozdíl od horneta, xjr,gsxf,...) Ale tipuju to nedaleko od toho xjr?
Jenom doufám, že to je jinde, než CB750. Na té jsem jezdil jednu sezónu a to bylo fakt k pláči. Krásná motorka, ale ta jízda... Taková vytuněná jawa třiapůla. Tehdy jsem pochopil, že pod litr prostě nejdu (a nevyvrátil mně to ani hornet 900)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
vitnec píše: Sory, já na motorce jako máš Ty nikdy přímo nejel, tak nemůžu soudit (narozdíl od horneta, xjr,gsxf,...) Ale tipuju to nedaleko od toho xjr?
Jenom doufám, že to je jinde, než CB750. Na té jsem jezdil jednu sezónu a to bylo fakt k pláči. Krásná motorka, ale ta jízda... Taková vytuněná jawa třiapůla. Tehdy jsem pochopil, že pod litr prostě nejdu (a nevyvrátil mně to ani hornet 900)
ja budu asi ta červenobílá šmouha před tebou s brutálně se zmenšující zadní led lampičkou
(na 1250 jsem taky nejel - pracne jsem si dohledával výkon,abych mel alespon papirove srovnani - našel jsem asi 15koni v muj prospech - tak jsem radeji pátrat přestal )
Naposledy editováno 16.02.2011 22:11:06
Naposledy editováno 17.02.2011 13:34:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
FishX3 píše: ja budu asi ta červenobílá šmouha před tebou s brutálně se zmenšující zadní led lampičkou
(na 1250 jsem taky nejel - pracne jsem si dohledával výkon,abych mel alespon papirove srovnani - našel jsem asi 15koni v muj prospech - tak jsem radeji pátrat přestal )
Já mám 1250 tepreve teď, zatím jsem to projel minimálně, snad nezklame. Jezdiůl jsem bandita r.v. 99.
Víš, že to není o výkonu, ale o tom, v jakých je otáčkách a především o krouťáku a v jakých otáčkách... A to je to, co dělá objem.
Na starém banditu bylo super to, že sice v techničáku 100 koní, ale hned z výroby když se to dalo na stolici, bylo tam 110 koní. A stačilo udělat pár věcí za pár kačen a bylo tam 130 koní... Podobně krouťák - 110 Nm, přitom údaje v techničáku úplně jinde... A vo tom je bandit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
Ja puvodne reagoval na tvou hlášku že bandit je "sportovní" - GSX a ostatni kochaci naháče. Myslim ze je to hloupost, resp ze rozdily v teto skupine jsou mizive a je fuk jestli porovnavam hondu, suzuki, yamahu. Jedinne co se trochu (v omezene míře) vymiká je ta kawa, ale ani tam to neni nejaky extrem - proste jsou to velky težký mašiny, relativně klasikého vzhledu, podobného výkonu i váhy a podbných parametrů. Ono koneckonců na apodobné téma je mraky diskuzi.
Myslim že každý z nás má "tu svou nej" a je to logické, ale pokud mám objektivně hodnotit pro potřeby neznalého, měl bych asi maličko otevřít oči a zvednout je od té své.
Co se týká mého "papírového " srovnání - dal jsem tam úmyslně hodně smajliku aby bylo jasne ,že je to samozřejmě jen rejpavý fór bez výpovědní hodnoty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
FishX3 píše: vitnec> no , ono je to hlavně o tom kdo na tom sedí, ale tom je jiná diskuze.
Ja puvodne reagoval na tvou hlášku že bandit je "sportovní" - GSX a ostatni kochaci naháče. Myslim ze je to hloupost, resp ze rozdily v teto skupine jsou mizive a je fuk jestli porovnavam hondu, suzuki, yamahu. Jedinne co se trochu (v omezene míře) vymiká je ta kawa, ale ani tam to neni nejaky extrem - proste jsou to velky težký mašiny, relativně klasikého vzhledu, podobného výkonu i váhy a podbných parametrů. Ono koneckonců na apodobné téma je mraky diskuzi.
Myslim že každý z nás má "tu svou nej" a je to logické, ale pokud mám objektivně hodnotit pro potřeby neznalého, měl bych asi maličko otevřít oči a zvednout je od té své.
Co se týká mého "papírového " srovnání - dal jsem tam úmyslně hodně smajliku aby bylo jasne ,že je to samozřejmě jen rejpavý fór bez výpovědní hodnoty.
Jo, souhlas. I když myslím, že třeba právě centrální odpružení zadní vidlice je právě ta sportovnější záležitost....
A jestli mám radit neznalému, který chce naháče s velkým objemem a jestli horneta 900, tak hornet podle mě není naháč s velkým objemem.
Ať si tedy vezme naháče s velkým objemem, pro mě to začíná na MT01 a pokračuje přes xjr 1300, suzuki 1400 dál. A pak už to záleží na tom, kolik do toho chce vrazit....
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
GSX1200 ma nadrz o objemu 18 litru a rozmer predni gumy 120.
U GSX 1200 jsem pri cestovni jizde neprekrocil spotrebu 6l. XJRo nemam moznost posoudit.
Podle srovnani rozmeru a vykonu jsou obe mota srovnatelna. XJR 1200 se zacal vyrabet o 4-5 let driv nez GSX1200.
Tady se muzes podivat na parametry jednotlivych stroju:
XJR1200
GSX1200
Tady opravdu bude hrat roli ta, ktera se ti zalibi vic. Je velka skoda, ze GSX nema dva laufy, s tim jsem se dlouho smiroval, ale kdyz ji milujes, tak neni co resit
Zajimavy je max kroutici moment. U GSX je pri cca 4500 ot a u XJR u 6500 ot. XJR je take asi o 20 kg tezsi.
Naposledy editováno 17.02.2011 14:00:57
MT je dvouval a to je zasadne jinde, navic MT zdaleka neni motkapro dva (alespon ne jako ty co se tu resi)
XJR 12-13, stejne jako GSX12-14 bych podezrival z zastarale technologie at uz v ramu tak v motoru. zde by se hodilo oslovit nekoho kdo mel obe, nebo to resil - samo muze platit i to ze novejsi nemusi znamenat lepsi ...takze vlastne pisu ze vim PRD
Naposledy editováno 17.02.2011 14:47:40
-HARYS- píše: Podporuji předešlý názor od PRIMA
Pokud váháš mezi 600 a litrem, co treba 750 ?
Honda CB 750
Suzuki GSX 750 Inzuma
Kawasaki ZR-7
Kawasaki Z750
Pokud bys chtěl info například o Inazumě, klidně napiš.
Plně souhlasím !!!
tak za to to také oroduji a co rovnou 1200
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
FishX3 píše: Neni uplne spatnej odkaz http://musclebikes.webnode.cz/ (sorry nejak mi nefunguje URL)
Tak to mi nějak nechce načíst
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
Ale XJR 1300 by si mohl sehnat do tvé cenové relace (mě se to povedlo)
Každopádně ať ti to vyjde a hoď sem co sis vybral.
2 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
Tak s poněkud odstupem. Doufám, že besttom už má svůj stroj snů. Já už ho mám taky (moje milovaná Heriet H9). Musím říct, že jsem naprosto spokojenej, a to je mi ještě o nějaký ten rok víc (ale ne o moc a děti mám tři).
Na XJR 1300 jsem jezdil kámošovi. Nechci, aby mě tu kamenovali, každý máme tu svojí vysněnou. Jábych jí za Heriet nevyměnil ani náhodou. Přišlo mi to XJR takový těžký (asi víc, než ve zkutečnosti bylo) a tak nějak po prvním projetí jsem nabyl dojmu typu: "MNOHO POVYKU PRO NIC". Ale omlouvám se všem, kteří jí mají ve svém srdci. Já jí neurážím, je krásná, ale není to můj šálek kávy.
Při koupi jsem měl dilema a uvažoval jsem i o CB1000R. U mě prachy nehrály důvod, ale projel jsem se na tom a musím říct, že CB1000R má do původní koncepce Horneta už hóóóóóódně daleko. Ostatně už se to ani Hornet nejmenuje. Dle mého názoru a nikomu ho nevnucuji, je to zvláštní hybrid CBR1000RR bez kapoty. Je to hrbaté, ostré rysy, žádná cestovní elegance a opět nějaké ty kW navíc (dle mě úplně zbytečně z pohledu cesťáku). Z mého pohledu je to Naked super sport. Pro klasickou denní jízdu do práce či delší výlety mi to fakt nepřišlo, ale je to jen můj osobní názor. Je to prostě hodně sportovní a agresivní stroj. Navíc fakt nemusím tu jednokyvku, ale to je věc vkusu.
Naproti tomu H900F je paráda. Daleko pohodlnější posed oproti litru. A vůbec ten design je úžasnej. Prostě jí miluju.
Všem přejí mnoho krásných kilometrů bez nehod na jejich úžasných strojích
VendaPohodarH9 píše: Zdravím všechny,
Tak s poněkud odstupem. Doufám, že besttom už má svůj stroj snů. Já už ho mám taky (moje milovaná Heriet H9). Musím říct, že jsem naprosto spokojenej, a to je mi ještě o nějaký ten rok víc (ale ne o moc a děti mám tři).
Na XJR 1300 jsem jezdil kámošovi. Nechci, aby mě tu kamenovali, každý máme tu svojí vysněnou. Jábych jí za Heriet nevyměnil ani náhodou. Přišlo mi to XJR takový těžký (asi víc, než ve zkutečnosti bylo) a tak nějak po prvním projetí jsem nabyl dojmu typu: "MNOHO POVYKU PRO NIC". Ale omlouvám se všem, kteří jí mají ve svém srdci. Já jí neurážím, je krásná, ale není to můj šálek kávy.
Při koupi jsem měl dilema a uvažoval jsem i o CB1000R. U mě prachy nehrály důvod, ale projel jsem se na tom a musím říct, že CB1000R má do původní koncepce Horneta už hóóóóóódně daleko. Ostatně už se to ani Hornet nejmenuje. Dle mého názoru a nikomu ho nevnucuji, je to zvláštní hybrid CBR1000RR bez kapoty. Je to hrbaté, ostré rysy, žádná cestovní elegance a opět nějaké ty kW navíc (dle mě úplně zbytečně z pohledu cesťáku). Z mého pohledu je to Naked super sport. Pro klasickou denní jízdu do práce či delší výlety mi to fakt nepřišlo, ale je to jen můj osobní názor. Je to prostě hodně sportovní a agresivní stroj. Navíc fakt nemusím tu jednokyvku, ale to je věc vkusu.
Naproti tomu H900F je paráda. Daleko pohodlnější posed oproti litru. A vůbec ten design je úžasnej. Prostě jí miluju.
Všem přejí mnoho krásných kilometrů bez nehod na jejich úžasných strojích
takze tyseš vlastne stastnej clovek.. neresis prachy a jsi spokojenej s tim co mas.. preju at ti to dlouho vydrzi.. a zustan svisle..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivový filtr Honda CB 900F Hornet | Jirka7366 | 6 | Dnes v 13:52 Tomassino |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |