paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:12 | Nahoru | #211

Londoner píše: nechci mluvit za pernu, ale myslim ze tam jsou jiny duvody nez nedostatek koni.....



mel jsem ten pocit ze ve svym vlakne psal ze tu hyenu je problem odladit, ze to nikdo neumi atd... (nevim zda myslel motor nebo podvozek, ale myslim ze podvozek) coz by dokazovala i ta kačena co ji zkousel polechtat indian v horicich loni... poladena od halbicha ze by pan specialista a likvidator pojistovny.. se mel prikrejt usima a soupat nohama..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:13 | Nahoru | #212

R1PYCO píše:
motorka co ma koule... ale asi ji do ni nekdo pred lety nakop a uz to nerozchodila ..



Jo tohle byla dobrá hláška A už se nehádejte boyz, stejně je to jedno, protože by nám všem ve výsledku naložil lecko třeba klidně na 6stovce, protože by to měl daleko víc v píči...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:14 | Nahoru | #213

R1PYCO píše: hmm.. dobra otazka.. me ale radost z pocitu ze jedu 180 nekde kde se mi to zda dost okamzite pusti pri pohledu na tacho ktery ukazuje 125

Nesmis si to tak brat a nebo nesmis tolik cumet na tacho. Ja kdyz jel na tom litrovym SV tak tam kde bych na svym malym byl rad za 120 tak jsem mel 160 ale kdyz jsem pak presednul zpatky na to moje tak to bylo daleko skotacivejsi a hravejsi a proste me to bavilo daleko vic. Chuj s tim ze jsem byl pomalejsi.

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:20 | Nahoru | #214

Sefo píše: Jo tohle byla dobrá hláška A už se nehádejte boyz, stejně je to jedno, protože by nám všem ve výsledku naložil lecko třeba klidně na 6stovce, protože by to měl daleko víc v píči...



pýča hejbe svetem kamarade..

myslim ten kus prochcanyho masa...

Naposledy editováno 28.01.2011 16:20:49

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:21 | Nahoru | #215

pylot píše: Nesmis si to tak brat a nebo nesmis tolik cumet na tacho. Ja kdyz jel na tom litrovym SV tak tam kde bych na svym malym byl rad za 120 tak jsem mel 160 ale kdyz jsem pak presednul zpatky na to moje tak to bylo daleko skotacivejsi a hravejsi a proste me to bavilo daleko vic. Chuj s tim ze jsem byl pomalejsi.



.. hele to si neporucis..

to mas jak s babou.. tuidle bys sukal.. klidne bys sel i do recidivy...ale domu bys ji nechtel.. a tech kombinaci je spousta..
pak jsou takovy ty co se o nich da rict vosukat a spalit... maji vyhodu v tom ze si muzes vybrat jestli bys sukal nebo palil..
nejhorsi jsou ty co bys nechtel ani sukat ale ani pálit..

Naposledy editováno 28.01.2011 16:24:06

2 reakcí na tento příspěvek malej litr

28.1.2011 v 16:22 | Nahoru | #216
R1PYCO> Však na svém webu píšu: "Když si myslím,že na RSV letím jako prase tak se kolem mě prožene čtyřvál s prstem v nose."

Jako mě to nemusíš ani vysvetlovat...já mám na čtyřválcovych supersportech něco odjeto,ale po crashi na fároši jsem výrazne zpomalil a tak mi ted V2 celkem vyhovuje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:24 | Nahoru | #217
italšrot> Tak to je fajn ne? Myslíš si, že letíš jak prase, tak prostě letíš jak prase. Nebo když si budeš myslet, že jedeš pomalu, ale tacháč bude řikat něco jiného, tak tomu budeš víc věřit?

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:25 | Nahoru | #218

italšrot píše: R1PYCO> Však na svém webu píšu: "Když si myslím,že na RSV letím jako prase tak se kolem mě prožene čtyřvál s prstem v nose."

Jako mě to nemusíš ani vysvetlovat...já mám na čtyřválcovych supersportech něco odjeto,ale po crashi na fároši jsem výrazne zpomalil a tak mi ted V2 celkem vyhovuje.



ja si nic nepamatuju po kreši na 4v, ale mam obavu ze se na v2 v oneco malo nizsi rychlosti rozrezes jako prase kdezto 4val bejva bezbolestnej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:26 | Nahoru | #219

Sefo píše: italšrot> Tak to je fajn ne? Myslíš si, že letíš jak prase, tak prostě letíš jak prase. Nebo když si budeš myslet, že jedeš pomalu, ale tacháč bude řikat něco jiného, tak tomu budeš víc věřit?



no me to imponuje kdyz si myslim ze jedu 75 a je tam 140...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:32 | Nahoru | #220

R1PYCO píše: no me to imponuje kdyz si myslim ze jedu 75 a je tam 140...



Divný je, že si to právě tuhle stalo při testování tý Duc...takhle si jedu v tunelu, pohoda, největší, čekal jsem tak 140-150 a bylo to 220...prostě si to tak bublalo celkem v malejch otáčkách :)

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:33 | Nahoru | #221

R1PYCO píše: mel jsem ten pocit ze ve svym vlakne psal ze tu hyenu je problem odladit, ze to nikdo neumi atd... (nevim zda myslel motor nebo podvozek, ale myslim ze podvozek) coz by dokazovala i ta kačena co ji zkousel polechtat indian v horicich loni... poladena od halbicha ze by pan specialista a likvidator pojistovny.. se mel prikrejt usima a soupat nohama..



jo neco takovyho to bylo....ostatne na okruhu je dulezitejsi podvozek a gumy ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 16:33 | Nahoru | #222

Sefo píše: italšrot> Tak to je fajn ne? Myslíš si, že letíš jak prase, tak prostě letíš jak prase. Nebo když si budeš myslet, že jedeš pomalu, ale tacháč bude řikat něco jiného, tak tomu budeš víc věřit?


Takhle jsem to nemyslel a je mi jedno co mi ukazuje tacháč...řadím podle sluchu a taky jsem často v omezovači než si z čtyřválce zvyknu.Myslím,že V2 si lidi kupuji z jineho duvodu než Ř4 a jen malo lidi je pak zklamanych.Teda ze zacatku po přechodu z Ř4 asi kazdy,ale kdyz si zvyknes je to vazne zabava to krotit.

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 17:32 | Nahoru | #223

Sefo píše: Divný je, že si to právě tuhle stalo při testování tý Duc...takhle si jedu v tunelu, pohoda, největší, čekal jsem tak 140-150 a bylo to 220...prostě si to tak bublalo celkem v malejch otáčkách :)



no tos musel bejt hrozne rozzlobenej ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 17:34 | Nahoru | #224

italšrot píše: Takhle jsem to nemyslel a je mi jedno co mi ukazuje tacháč...řadím podle sluchu a taky jsem často v omezovači než si z čtyřválce zvyknu.Myslím,že V2 si lidi kupuji z jineho duvodu než Ř4 a jen malo lidi je pak zklamanych.Teda ze zacatku po přechodu z Ř4 asi kazdy,ale kdyz si zvyknes je to vazne zabava to krotit.



no uvidime.. i kdyz vsechny argumenty mluvej proti ni tak jsem nad ni stale jeste nezlomil hul..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 17:39 | Nahoru | #225
R1PYCO> A nedalo by se to brat treba jako vyzva zebys musel bejt takovej pilot abys stihal i ctyrvalistum i dkyz ti to tolik nejede?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 17:46 | Nahoru | #226

pylot píše: R1PYCO> A nedalo by se to brat treba jako vyzva zebys musel bejt takovej pilot abys stihal i ctyrvalistum i dkyz ti to tolik nejede?



dalo, ale nikdy nevis jak ten pred tebou umi nebo jak se snazi.. a z opravdovejch zavodu v provozu nikdy nic dobryho vzejit nemuze..

a ja se nebudu radovat z toho ze jsem na triapule na duby predjel nekoho na farykovi kdyz je to lempl na ruce a bejt jen o trochu sikovnejsi, trosicku min se bat, tak nadrazenost jeho stroje je uplne jinde..

to mas to samy jako ze slabsi nebijes.. a silnejsiho porazis jedine lsti (takze podvodem) nebo mas stesti...
jakou radost budes mit z toho ze jsi zbil silnejsiho kluka, kterej se nikdy nepral, nebo zrovna nedaval pozor atd atd..

silnice neni zavod kde maj vsichni stejny podminky.. samozrejme pokud bych na okruhu zajel dobrej cas a par lepsich stroju za mnou zustane tak mi to radost udela.. ale pokud se presto nepriblizim k casum o kterejch si myslim ze jsou dobry tak mi ty R1 za mnou zadnou radost neudelaj..

no neni to jednoduchy dosahnout nirvany.. zlate dokud slo jen vo sukani.. tam vis dobra spatna a pritom kazda jina.. a je to

Naposledy editováno 28.01.2011 17:51:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 18:00 | Nahoru | #227
R1PYCO> No zas kdyz budes dobrej tak ti jentak nejakej ctyrvalec neujede. Precijen zas tak velkou vykonovou ztratu nemas. Teda pokud to nebudou rovinky. A na okruhu? Ja kdybych jel s SV na okruh a zajel 2:35 tak budu stastnej jak blecha i presto ze to tam s R6 zajede kazdej amater. Vzdycky je potreba to brat tak jako ten cas v pomeru ke schopnostem stroje...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 18:25 | Nahoru | #228

pylot píše: R1PYCO> No zas kdyz budes dobrej tak ti jentak nejakej ctyrvalec neujede. Precijen zas tak velkou vykonovou ztratu nemas. Teda pokud to nebudou rovinky. A na okruhu? Ja kdybych jel s SV na okruh a zajel 2:35 tak budu stastnej jak blecha i presto ze to tam s R6 zajede kazdej amater. Vzdycky je potreba to brat tak jako ten cas v pomeru ke schopnostem stroje...



vykonovy manko neni mensi nez 60 k coz je dnes skoro polovina, to vlastne neni malo..

kdyby v2 nebyl myty opredenej stroj co ma koule atd atd tak bych si ho do garaze nepustil.. to jsou mnohem charismatictejsi stroje kdybych chtel tolerovat nedostatek vykonu..

uvidime uvidime.. jestli budu muset zkousnout horkou pilulku nebo ne

Naposledy editováno 28.01.2011 18:26:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 18:39 | Nahoru | #229

R1PYCO píše: vykonovy manko neni mensi nez 60 k coz je dnes skoro polovina, to vlastne neni malo..

kdyby v2 nebyl myty opredenej stroj co ma koule atd atd tak bych si ho do garaze nepustil.. to jsou mnohem charismatictejsi stroje kdybych chtel tolerovat nedostatek vykonu..

uvidime uvidime.. jestli budu muset zkousnout horkou pilulku nebo ne



me to zase neda jaky stroje mas na mysli kdyz pises neni mensi nez 60k???

GSXR K6 - 175bhp 999 06- 140bhp RSV 06 - 143bhp....vse na klice (nechce se mi hledat testy)

trosku mi totiz vadi kdyz lidi neustale placaj....20-30 koni sem/tam ....jako ty s tema 190konovejma blbuvzdornejma ctyrvalcema......

Naposledy editováno 28.01.2011 18:44:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 18:45 | Nahoru | #230

Londoner píše: me to zase neda jaky stroje mas na mysli kdyz pises neni mensi nez 60k???

GSXR K6 - 175bhp 999 06- 140bhp RSV 06 - 143bhp....vse na klice (nechce se mi hledat testy)



RN19 180 k (190 s naporem - verim ze nad 250 tam tech 10+ je)
K7 185 k

RSV 02 125 k pokud bych vzal 06 tak muzes 18 k pricist... docela bych chtel vedet jak hodne je to znat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 18:46 | Nahoru | #231
R1PYCO> 60 koni jsi dost prestrelil... V4 mivaj tak dejme tomu kolem 160 koni a V2 kolem 120. At pocitam jak pocitam tak k 60 konim se nedopocitam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 18:51 | Nahoru | #232

R1PYCO píše: RN19 180 k (190 s naporem - verim ze nad 250 tam tech 10+ je)
K7 185 k

RSV 02 125 k pokud bych vzal 06 tak muzes 18 k pricist... docela bych chtel vedet jak hodne je to znat..



jo ahaaa ty srovnavas masiny mezi kterejma je 6 let rozdil tak to joooo

mmch R1-10 ma na zadnim kole 155-160 koniku.....na stejnym dynu mela:
1198 - 155
RSV4 - 158
K10 - 165
faros - 162
ZX10R - 168
S1000RR - 182

a ram air ma snad kazda motka ne?? jen proste potrebovali zvysit u novyho modelu vykon, tak to napsali s ram airem......

Naposledy editováno 28.01.2011 18:54:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 19:11 | Nahoru | #233

Londoner píše: jo ahaaa ty srovnavas masiny mezi kterejma je 6 let rozdil tak to joooo

mmch R1-10 ma na zadnim kole 155-160 koniku.....na stejnym dynu mela:
1198 - 155
RSV4 - 158
K10 - 165
faros - 162
ZX10R - 168
S1000RR - 182

a ram air ma snad kazda motka ne?? jen proste potrebovali zvysit u novyho modelu vykon, tak to napsali s ram airem......



vim ze to neni uplne fer... ale neprijkreju se za to usima.. ten rozdil oproti 143 konim tam bude ale ani tak (pokud se na tom v2 jeste nenaucim jezdit) me to na prdel neshodi. pouzil j sem tenhle primer, abych ten interval natahnul na maximum a taky jsou to motorky ktery znam.

mohl jsem rict
RSV 03 125
R1 04 172
ZX1004 174

a bylo by to furt pres 50.. a ty bys to mohl snizit o 18 k.
Kdybych srovnaval pocit z vykonu RSV04 a CBR mozna bych brecel min.. ale r1 07 na zx10 04 vykonove nemela, presto ZX nikdy neujela. RSV (resp litr V2) se litru 4r od roku 2004 nevyrovna a na rovine si s ni r4 vytre prdel...a byly doby kdy jsem mel pocit ze docela umim vyuzivat to co r4 umoznuje..

jasne je v tom trochu demagogie, ale rozhodne v tom neni ani zrnko neceho co neni pravda! Pisu jen svoje osobni pocity ktery jsem na necem overil. Dokonce na nich ani netrvam, pokud je prebiju necim jinym.. zjistim li ze jsem nekde za to bral spatne, jinak nez situace vyzadovala..

Naposledy editováno 28.01.2011 19:13:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 19:15 | Nahoru | #234

pylot píše: R1PYCO> 60 koni jsi dost prestrelil... V4 mivaj tak dejme tomu kolem 160 koni a V2 kolem 120. At pocitam jak pocitam tak k 60 konim se nedopocitam.



tak nevim,... vem si na to kalkulacku.. jestli myslis V4 tak to ani nevim kolik mivaj, znam jen naky 750 800 a 1200 ale to bych sem neplet.. radovy ctyrvalce pak uz o dva roky pozdejc mely vic.. tak jak to rikam.. viz nize..

nejde o ty kone ale o ten pocit z rozkoplejch kouli.. jako by ta motorka pode mnou byla chabrus na plice pane doktore..

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

28.1.2011 v 19:31 | Nahoru | #235
[URL=

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 19:32 | Nahoru | #236
R1PYCO> V4 bylo mysleno jako ctyrvalce proste. Ok asi melo bejt R4. Ale abych ti predelal tvoje kalkulace tak:
RSV 1000 mile R 04 102kW (138hp)
VTR SP2 O4 100kW (136hp)
CBR 1000 RR 04 126kW (172hp)
R1 04 126kW (170hp)
GSXR 04 120kW (164hp)
XZ10 04 128kW (175hp)

Rozdil tak okolo 35 koni. Vsechno papirovy hodnoty. Kdybys chtel videt nejaky namereny cisla tak se podivej na www.dkracing.cz a tam je par grafu.

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 19:33 | Nahoru | #237
2*

Naposledy editováno 28.01.2011 19:34:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 19:33 | Nahoru | #238

R1PYCO píše: vim ze to neni uplne fer... ale neprijkreju se za to usima.. ten rozdil oproti 143 konim tam bude ale ani tak (pokud se na tom v2 jeste nenaucim jezdit) me to na prdel neshodi. pouzil j sem tenhle primer, abych ten interval natahnul na maximum a taky jsou to motorky ktery znam.

mohl jsem rict
RSV 03 125
R1 04 172
ZX1004 174

a bylo by to furt pres 50.. a ty bys to mohl snizit o 18 k.
Kdybych srovnaval pocit z vykonu RSV04 a CBR mozna bych brecel min.. ale r1 07 na zx10 04 vykonove nemela, presto ZX nikdy neujela. RSV (resp litr V2) se litru 4r od roku 2004 nevyrovna a na rovine si s ni r4 vytre prdel...a byly doby kdy jsem mel pocit ze docela umim vyuzivat to co r4 umoznuje..

jasne je v tom trochu demagogie, ale rozhodne v tom neni ani zrnko neceho co neni pravda! Pisu jen svoje osobni pocity ktery jsem na necem overil. Dokonce na nich ani netrvam, pokud je prebiju necim jinym.. zjistim li ze jsem nekde za to bral spatne, jinak nez situace vyzadovala..



ale to ze je R4 rychlejsi na rovine ti prece nikdo nebere??.......jenom nemam rad takovy ty kecy ze farosvole ma 180koni a dvouvalvole 120......a pak z tebe vyleze ze myslis farose 08 a RSV 00-03....

jinak mi to je fakt fuck a vubec uz jdu domu

Naposledy editováno 28.01.2011 19:34:21

malej litr

28.1.2011 v 19:36 | Nahoru | #239
Nejmenší kitr co je dělanej tak je určitě fire blade a nezáleží na roku výroby.Každej fároš je malej,super podvozek a brzdy,no a hlavně spolehlivost.myslím že není co řešit.

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 20:52 | Nahoru | #240

Londoner píše: ale to ze je R4 rychlejsi na rovine ti prece nikdo nebere??.......jenom nemam rad takovy ty kecy ze farosvole ma 180koni a dvouvalvole 120......a pak z tebe vyleze ze myslis farose 08 a RSV 00-03....

jinak mi to je fakt fuck a vubec uz jdu domu



no a krome toho to pocitove tahne vic...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist