kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je vidět, že pořád je kam to posouvat. Z výměny baterie je servisní zásah.
cibus píše: Koudy01> Teď jsem jel pro kámoše s vozíkem. Měl hotovou baterku na 4 roky staré MTS. Doma vyměnil baterku, vyskočila chyba a musel to odvézt do servisu.
Je vidět, že pořád je kam to posouvat. Z výměny baterie je servisní zásah.
A tipuju, že jen ta pouhá výměna baterie není na 5 minut...
cibus píše: Koudy01> Teď jsem jel pro kámoše s vozíkem. Měl hotovou baterku na 4 roky staré MTS. Doma vyměnil baterku, vyskočila chyba a musel to odvézt do servisu.
Je vidět, že pořád je kam to posouvat. Z výměny baterie je servisní zásah.
Co to je za pičovinu? Jsem na minulé MTS měnil baterku několikrát , jednou nebo dvakrát z totálně vybité start přes kabely a nikdy jsem do servisu nemusel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tifone> to jsou ty koně navíc
Asi jo
cibus píše: Koudy01> Teď jsem jel pro kámoše s vozíkem. Měl hotovou baterku na 4 roky staré MTS. Doma vyměnil baterku, vyskočila chyba a musel to odvézt do servisu.
Je vidět, že pořád je kam to posouvat. Z výměny baterie je servisní zásah.
Se tam něco pohádalo asi.
Na SDR jsem odpojoval baterku několikrát. A teď na 1190 taky. Ale vždycky teda dobrou. Dokonce i nastavený režimy si to zapamatovalo. Chtělo to jen nastavit hodiny.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja vzdy pri vjezdu do obce nastavuju doraz sytice...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Taky mi přijde divný, že to vždy nastartuje hned na poprvé na oba válce a bez zdechnuti bez toho, abych zacpával výfuk, přidával 1mm plynu a nebo opakovaně zapínal/vypínal zapalování. To ze SDR neznám
To mas rozbitý a nebo moc starý
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Tifone> chtelo by to pit-limiter nebo tempomat a nastavit na 53...
Ja vzdy pri vjezdu do obce nastavuju doraz sytice...
Zrovna na tohle jsem se ptal, že bych to možná využil a prý to není dobrý, tak jsem to neaktivoval.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Tifone> chtelo by to pit-limiter nebo tempomat a nastavit na 53...
Ja vzdy pri vjezdu do obce nastavuju doraz sytice...
Jak jsem za Tebou minule jel, tak mi vrtalo hlavou, jak to delas, ze mavas rukama a motorka Ti jede i do kopce..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Tifone> na waze ten radar nebyl?
Myslím, že o tom radaru byla teď reportáž v televizi. Tolerance 0 km nad obecnou toleranci 2-3 km. Všude jinde by prošel. U nás jsou radary nastavené, myslím na 58. Nebo tak nějak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
u benzinu take, tzn v obou pripadech preplnovane jen turbem. ta vyssi motorizace ma turbo i kompresor.
pro me uz neni zajimave ani jedno. V60 je mala a v90 nema motor... a interier uz neni o prakticnosti, ale o luxusu...
cibus píše: Myslím, že o tom radaru byla teď reportáž v televizi. Tolerance 0 km nad obecnou toleranci 2-3 km. Všude jinde by prošel. U nás jsou radary nastavené, myslím na 58. Nebo tak nějak.
tak to by se asi dal vysledek rozporovat skrz presnost mereni? ale komu by se chtelo ...
ja jezdim prevazne trasy co znam a vim co kde meri... ale chapu, ze tohle nelze praktikovat obecne...
proto mi to jezdeni v provozu na motorce dava stale mensi smysl
Palomoto píše: To mas rozbitý a nebo moc starý
a) i b) je správně
Asi není vyjížďka, kdy by mi nesvítil oranžovej trojúhelník skrz nějakou chybu. Ale jsou to nějaký nepodstatný věci jako hlídání tlaku v pneu, něco tam generuje chybu předního spínače brzdy a tak podobně. Ale furt to jede. Brzdový světlo svítí jak má a občas i ty tlaky v pneu to ukazuje. Takže všechno cajk beru to jako vlastnost a charakter. Půjčil jsem to bráchovi a taky se mu to svezení líbilo. Zatím to nikdo nepohanil. Tak asi nejsem jen falešně či vsugerovaně spokojenej.
Naposledy editováno 21.05.2024 10:33:10
oioi01 píše: Tifone> chtelo by to pit-limiter nebo tempomat a nastavit na 53...
Ja vzdy pri vjezdu do obce nastavuju doraz sytice...
Dík za radu. Tempomat mám a asi jsem na něj i jel. Jen nevím jestli jsem ho nezaklap na jiné hodnotě
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Palomoto> ty motory maji vsechny stejny zaklad, ctyrvalec 2l. co jsem slysel tak u dieselu se vyhnout nejsilnejsi variante...
u benzinu take, tzn v obou pripadech preplnovane jen turbem. ta vyssi motorizace ma turbo i kompresor.
pro me uz neni zajimave ani jedno. V60 je mala a v90 nema motor... a interier uz neni o prakticnosti, ale o luxusu...
podepisuju ...v podstatě ve všem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše:
Zkurveny dest
Nemůžeš využít potenciál naplno nebo to zmoklo a nejede to?
Každopádně máš asi dost času a peněz, když vybíráš nový motocykl. Su rád, že už je líp!
cibus píše: Myslím, že o tom radaru byla teď reportáž v televizi. Tolerance 0 km nad obecnou toleranci 2-3 km. Všude jinde by prošel. U nás jsou radary nastavené, myslím na 58. Nebo tak nějak.
Ta povinná tolerance 3 km tam nastavená je, ale kritizovali, že víc ani ň.
E: Oprava - to bylo směrovaný na Assu
Naposledy editováno 21.05.2024 11:11:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše:
. Takhle zezadu to vypadá, jak nějakej dederon na GSu [/quote]A kde mám ty hnusný válce ty kokote