kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kupodivu poslechl. To už normálně nikdo v mém okolí nedělá.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Kubák> To je o dalších 100+ víc. Byl absolutně spokojenej s tím předešlým SDR a chtěl si za kilo koupit nějakou GSX-R. Řekl jsem mu, ať to jen omladí a netahá další střep do baráku.
Kupodivu poslechl. To už normálně nikdo v mém okolí nedělá.
Ty jsi ho jako odradil od nejlepsi motorky vsech dob? Poslouchat to tady ti staci, ze?
Naposledy editováno 02.05.2024 09:21:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Ty jsi ho jako odradil od nejlepsi motorky vsech dob? Poslouchat to tady ti staci, ze?
Nejlepší motorka všech dob je snad jasně BMW GS ,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Pár let zpátky, ve všech srovnávacích testech vyhravaly KTM di podvozku a brzdam. Dnes je to v obojím hodnotí jako špatný . A to jak obyčejný, tak aktivní podvozky. Kde a čím se to zlomilo nevím.
K brzdám teda nemám výhrad. A podvozek (i posez) mě překvapil tím, jak je pohodlnej na moje normální ježdění. Čekal jsem to o dost horší. Street je proti SDR kostitřas.
Takže za mě dobrý. Jinej tlumič řízení a pro moje použití nemám výhrad.
A u 1190 mám drobnou výhradu jen ke spotřebě a trošku to topí. Podvozek i brzdy taky cajk.
Naposledy editováno 02.05.2024 09:57:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Kubák> To je o dalších 100+ víc. Byl absolutně spokojenej s tím předešlým SDR a chtěl si za kilo koupit nějakou GSX-R. Řekl jsem mu, ať to jen omladí a netahá další střep do baráku.
Kupodivu poslechl. To už normálně nikdo v mém okolí nedělá.
Me od vymeny brzdi cena vsech tech must have cingrlatek,ktery bych dokupoval Na vykony a vlastnosti sere bilej tesak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: O prachy moc nejde. Je to dražší jen o trochu. Evo je o 2 kg těžší. A to už je velkej problém.
kdybych tu motorku chtel, tak asi evo, tady to maj hezky popsany mcn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je to peklo,muj je v powerparts 160+,to kdyz si predstavim 500 za 1390,karbonovou sadu a akrapa,tak kde jsou trpytky a pozlatka?
Ale chapu ho a drzim palce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Borci, má někdo z Dukařů zkušenost se semiaktivním podvozkem? Kupuji kámošovi motorku, tak přemýšlím, jestli mu to mám dopřát.
Edit: Vybíráme mezi novým "R" a "EVO".
Prostě vem to dražší, tedy asi ten semi. I když pure racing je klikačka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Stev> Jj. Jde to tím směrem.
jeste by mohl vzit tu koudyho kdyby chtel lehci variantu :)
cibus píše: Kubák> To je o dalších 100+ víc. Byl absolutně spokojenej s tím předešlým SDR a chtěl si za kilo koupit nějakou GSX-R. Řekl jsem mu, ať to jen omladí a netahá další střep do baráku.
Kupodivu poslechl. To už normálně nikdo v mém okolí nedělá.
No tak zrovna on měl dobrej nápad a skočí ti na to...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Stev> To víš, že jsme se na to dívali. To byla původně první volba. Chtěl jsem se vyhnout smlouvání, tak jsme se rozhodli pro novou.
Pochybuju, že vezmeš novou a nebudeš smlouvat. Minimálně o nějakej packet, či tak něco
Ale nová je nová. Tomu rozumím. Rozhodl jsem se tenkrát stejně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Pochybuju, že vezmeš novou a nebudeš smlouvat. Minimálně o nějakej packet, či tak něco
Ale nová je nová. Tomu rozumím. Rozhodl jsem se tenkrát stejně .
Dneska = v době, kdy se zánovní drahý neendura prodávají děsně blbě, bych se rozhodl jinak. A sice - napsal bych na inzerát rok staré leštěnky s plným SW s cenovkou kolem 360, že dám 320 a jel pro to
Naposledy editováno 02.05.2024 10:22:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: I když teď už asi propukla láska do Eva.
Naposledy editováno 02.05.2024 10:25:30
Palomoto píše: Pár let zpátky, ve všech srovnávacích testech vyhravaly KTM di podvozku a brzdam. Dnes je to v obojím hodnotí jako špatný . A to jak obyčejný, tak aktivní podvozky. Kde a čím se to zlomilo nevím.
Už za to novinářům neplatěj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Koudy01> Za 320 bys byl asi už bez motorky.
E: I když teď už asi propukla láska do Eva.
ale tu fazi smlouvani na koudyovku uz mate za sebou :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: ale tu fazi smlouvani na koudyovku uz mate za sebou :)
Nee, ta musí proběhnout. Chci z toho vytřískat krabicu Bumbumů
e: Jo a ještě - na 9.5. mám objednanou garančku v roce. Za 320 na ni klidně dojedu, ale platit to nebudu. Tak pouvažujte. 320 + 6x Bumbu a servis neplatím.
Naposledy editováno 02.05.2024 10:34:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Koudy01> ten guzzista se v tobe nezapre, jeden by byl normalne spokojenej s prodejem
To bych chtel znat jeste motorkarskou historii kupce a cenovka by byla 420 (=vic jak nova)
Naposledy editováno 02.05.2024 10:39:53