kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: No abych se přiznal,tak 3.gen 4x4 2.0Tsi mám v hledáčku
ono to ani nevypada blbe, treba verze scout, ale jak uz tu psal myslim pb, jsou drahy jaksvin. Skoda ze nepotrebuju auto, ty mazdy bych te jinak klidne zbavil :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: nevím kolik má u Škodovky Kubák, ale vím, že pár firem umí běžně přes 20% dolů a to pak už ta cena není až tak špatná. Se slevou někde nad 30% by nalákali i mně do nového Kodiaka
Jo. 30% a není co řešit
Naposledy editováno 10.04.2024 17:05:19
E: A nejen za zánovní...
Naposledy editováno 10.04.2024 16:48:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: nevím kolik má u Škodovky Kubák, ale vím, že pár firem umí běžně přes 20% dolů a to pak už ta cena není až tak špatná. Se slevou někde nad 30% by nalákali i mně do nového Kodiaka
Za 800 je to krasny auto
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Frennky> Jenže co cheš brát,aby to jelo? Mazda se zbláznila, když dělá jen atmosféru. U mně přichází v úvahu jetá CX-5 2.5 AWD předchozí generace, aby to trochu po dálnici jelo a abych neměl otáčkoměr před červeným polem.
Kdyz chces aby to jelo musis hledat jinde, treba benzinove Stelvio, na spotrebu 12 jsi zvykly, takze pohoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No tohle asi neni spravny misto, ale kdyby nekdo chtel neco na V70, tak to nejspis naporcuju na díly. Komplet novy podvozek atd. Nejspis i stan. Na twingo se jaksi neda. Uz na to nemam silu.
Asi ti to nepomůže, ale soucítím s tebou, tyhle pocity dobře znám
Co je tomu teď? DPF to nebylo?
Zkoušel jsi nějaký jiný servis, nebo pohled zvenčí? Když se člověk honí za nějakou závadou moc dlouho, začne vymejšlet složitý příčiny a je slepej vůči banalitám.
Jsem to tu nechtěl moc ventilovat, ale jak jsem nedávno řešil chcípající T5, rozebral jsem kvůli tomu půl auta, povyměňoval co mi přišlo pod ruku, znovu to celý vynaleznul protože se k tomu nedaj najít žádný kvalitní informace, a nakonec jsem na radu polodementního policejního bratra vypustil naftu, "jestli tam neni na dně voda", no a z nádrže vytekly asi dva litry, zatímco palivoměr stále tvrdohlavě ukazoval čtvrtku Brutálka mě taky potrápila k šílenství, a taky to nakonec byla píčovina. Tohle asi nebude jiný, jen na to přijít... Ale občas se toho člověk musí fakt zbavit, pokud si chce zachovat zbytek duševního zdraví. Zvlášť když za práci platí druhý.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Co s dopravou nevim .. slovensko asi vlak, po praze tago. Jsem na pokraji kolapsu kvuli zatezi v praci, nemam prostor jezdit nekde vybirat ojetiny. Navic ani nemam prachy, ten servis stal kilo + jsem zaplatil najem (300k). Takze jsem uplne suchej.
Dva ruzne servisy + me vlastni snazeni.
Naposledy editováno 10.04.2024 18:26:38
Předpokládám že takový věci jako zadřenej altík nebo kladka, visící třmen (žralo ti to desky matně vzpomínám) jste vyloučili? Ztráta výkonu jako úplně do nouze nebo jen trochu, nějaký chyby na diag? Nějaký live data jste koukali? Rozdíl tlaku na tom dpf třeba? Podtlakový hadičky?
To je taky to konzernový pdčko nebo si to s něčím pletu?
Auto s komplet novým podvozkem tahne pod prudkou akceleraci doleva, po ubrani doprava, v klidu jede rovne, nikam netaha. Tzn projeví se to jen treba pri prudkém předjíždění kdy radis 2-3 a vypada to ze ten autobus co predjizdis nahulis. Kdyz jedes na pohodu, je to ok. Brutální vibrace, nove ložisko v právem kole, nova tehlice (z vrakace) nova poloosa, nove drzaky motoru - vibrace horsi a horsi. Tu geo delali dvakrat, hauser v roztokach, je ok, vozil jsem tam auta i kdyz jsem se v tom jeste vrtal sam. Vstriky po repasu (SAG hostivice - 25k). Preventivně měněny nejaky senzory kde bylo alespoň podezreni. To je jen zlomek, to by bylo na 4strankovej roman. Samo uděláno i vse co mi tu radili ve vedlejším vlákne - vibrace byly driv cítit jen s vozejkem, natuty tlumice rikali - dal jsem nove, nebudu setrit - bilstein. Jeste horsi. Skočilo to na rozvodech, vse dolu a kontrola - vse ok. Atd atd…
Je to jejich slavnej petivalec - d5 - common rail 2.4d
Naposledy editováno 10.04.2024 19:08:20
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.04.2024 19:54:48