kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Můj názor na to je, že je to zbytečné pro max. pět dní v roce celej zbytek roku tahat zbytečně další soukolí a starat se o to. Samosebou pokud bych bydlel nebo pracoval někde na horské chatě tak tam to dává smysl.jinač ne-e
Naposledy editováno 05.01.2017 15:19:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
selkie píše: tam je to snad právě nějak mechanicky vymyšlený. Horní uložení je nějak pozměněný,je tam jakási koule nebo co. Viděl jsem to jenom zběžně...
Jmenuje se to revonuckle ale 100%ní to prej taky není...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: GeorgePanek> jak v prdeli kolego važ slova ,čtyřkolka je pro sarby nebo pražáky, "kluci" z hor to zmáknou s jednou hnanou
Můj názor na to je, že je to zbytečné pro max. pět dní v roce celej zbytek roku tahat zbytečně další soukolí a starat se o to. Samosebou pokud bych bydlel nebo pracoval někde na horské chatě tak tam to dává smysl.jinač ne-e
JollyJoker píše: assassin> To bych ani neřekl,že jen vy vyšší rychlosti...
Stojím na sněhu na semaforech,odbočuju vpravo,zelená,dávám plný a zatáčím a projíždím plynulým zrychlujícím driftem,usmívám se a všichni se kolem dívají,jestli to dělám schválně,nebo jestli mi to ujelo....
Ale stejně v zimě je nejdůležitější fakt vzorek pneu a její stav a pak až pohon
jo ale vyjezd z krizovatky .. to neberu jako drift :) a hlavne na snehu jo, to se da se 4x4 v relativne rozumny rychlsti, ale kolikrat do roka se to u nas da?
a beru to jen vzhledem k sobe, ze na me je 4kolka uz moc efektivni, rychla a nebezpecna - to je jasny ze jsou tu strelci co se bavi v ty vetsi rychlosti ze jo jindro
selkie píše: tam je to snad právě nějak mechanicky vymyšlený. Horní uložení je nějak pozměněný,je tam jakási koule nebo co. Viděl jsem to jenom zběžně...
kouknu se na to, at se zas dozvim neco novyho... myslis toho novyho 4x4? nebo uz ten prechozi petivalec?
edit: uz nic, jindrej uz me nasmeroval
Naposledy editováno 05.01.2017 16:56:27
Jindřej píše: Jmenuje se to revonuckle ale 100%ní to prej taky není...
přesně, u Fordu z toho udělali velké halo, nazvali RevoKnucle - přitom tento systém měl už Renault Sport u svých modelů o pár let dříve. Ve zkratce je to systém s oddělenou těhlicí - docela to funguje dokud se ti nevysype spodní jehličkové ložisko .
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zadek : brzdim až do zatáčky a plyn můžu přidat až na vrcholu
Tohle je základní rozdíl,pokud chci jet plynule a rychle řekl bych...
čtyřkolka je super na trakci,ale z kopce jsme si všichni rovni...
BMW může bejt jako zadokolka pocitově zábavnější,ale určitě ne zárukou sportovnějšího svezení.Alespoň posledních 10let.
Focus RS opravdu za volant moc netahá,ale to je pravda u dnes už u předposlední generace.Teď už je to čtyřkolka,kde udělali konvenčnější zavěšení a tahá to víc,než předokolka...prej...
Golf VII má elektrickou ručku a.....na předek doprdele sem dneska zjistil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: předokolka: musim mít odbržděno už před zatáčkou a pak jí můžu projet pod plynem
zadek : brzdim až do zatáčky a plyn můžu přidat až na vrcholu
tak bavili jsme se o jízdě na sněhu, a tam je to přesně naopak. Na suchu asi jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: tak bavili jsme se o jízdě na sněhu, a tam je to přesně naopak. Na suchu asi jo.
Jestli tomu věříš,tak tak jezdi dál.Budu ti držet palce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A pokud najíždíš s předokolkou do zatáčky takovou rychlostí,že nemůžeš šlápnout na plyn,tak si něco udělal špatně a na výjezdu budeš pomalejší.
Jestli sucho,nebo sníh je jedno.To je jenom rozdíl v rychlostech.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: s tim pridavanim v zatacce s predokolkou tomu nejak nerozumim, normalne priletim do zatacky jak debil, zatocim ....:)
a zatočíš?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: GeorgePanek> nemáš s tím jezdit v soli, měl jsi ho něčím přelepit
ja ani netusil ze je tam dole,navic kamarad ma uplne stejny stroj v zime nejezdi a je na tom stejne....ale dik za radu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: ja ani netusil ze je tam dole,navic kamarad ma uplne stejny stroj v zime nejezdi a je na tom stejne....ale dik za radu
Prerazit ho muzes az kdyz ti to úřady dovolí - řeknou ze to stare je nečitelné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sada čísel stojí kolem 300kč