kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Máte mít čtyřkolky, když to nezatáčí, zatáhneš rukáv, dáš plnej a už se jenom modlíš. Sice se asi taky rozbiješ ale lepší na pána v driftu než se trapně popředu s kolama v rejdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
a v tom je právě ta "nehravost" předokolek oproti RWD, kde se dá motorem hodně zachránit...
Jindřej píše: t_freedom> jenže aby jsi zatočil ve stejném radiusu jako bez plynu s vymáčknutou spojkou, bude se ten plyn pohybovat stejně někde okolo nuly. Buďto to bude akcelerovat, nebo zatáčet. Jak chceš dělat oboje dohromady, ani jedno nepůjde provést pořádně
Máte mít čtyřkolky, když to nezatáčí, zatáhneš rukáv, dáš plnej a už se jenom modlíš. Sice se asi taky rozbiješ ale lepší na pána v driftu než se trapně popředu s kolama v rejdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Jak s předohrabem vlítneš do zatáčky rychle...jakože nad hranici fyziky... nezachrání tě nic... já si raději na sněhu do zatáček dobrzdím tak, abych měl v zatáčce možnost ještě trochu zrychlovat... všechno co člověk s předokolkou dělá v situacích kdy je na hraně přilnavosti díky kinetice co si sebou "vzal" je nahovno...
a v tom je právě ta "nehravost" předokolek oproti RWD, kde se dá motorem hodně zachránit...
jo takhle to je :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Jindřej> Jak se říká,kdo jednou zkusí 4x4,nic jiného už nechce! Proto mám dvě čtyřkolky
tak u me to neplati. ja jsem porad pro rwd. vic zabavy v mensi rychlosti - 4WD je legrace az v rychlostech kde to smrdi prilis velkym pruserem - je moc efektivni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale zase... auta RWD a motorem vpředu jsou spíš na to hraní... ohledně hrabání do kopců a praktických jízdních vlastností je to nesmysl...
t_freedom píše: Jak s předohrabem vlítneš do zatáčky rychle...jakože nad hranici fyziky... nezachrání tě nic... já si raději na sněhu do zatáček dobrzdím tak, abych měl v zatáčce možnost ještě trochu zrychlovat... všechno co člověk s předokolkou dělá v situacích kdy je na hraně přilnavosti díky kinetice co si sebou "vzal" je nahovno...
a v tom je právě ta "nehravost" předokolek oproti RWD, kde se dá motorem hodně zachránit...
Porad je tam ta zona mezi stavem kdy jsi v pohode a stavem kdy neudelas nic. A o ty byla rec :)
Tifone píše: pánové na sníh a blbnutí na něm byla nej 120cítka jen škoda že tam nebyl víc výkonu
ja musim za sebe rict ze kdyz vypnu tu elektroniku tak me male bavo je taky doooost zabavny stroj,jinak nevim jak v centru ale rano jsem zapadl na skutru na silnici a do ted cekam az nekdo prijede to jeste protahnout jinak jedu do prace na bezkach ale jinak mas pravdu silnicari tentokrat vazne makaj1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Jindřej> Jak se říká,kdo jednou zkusí 4x4,nic jiného už nechce! Proto mám dvě čtyřkolky
To jsem teď řešil při nákupu auta. Nakonec jsem 4x4 zavrhl. Potřebuji to tak na 10 momentů v roce. Nakonec jsem místo toho koupil do auta pořádnou televizi a stereo. To hraje furt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: t_freedom>Máte mít čtyřkolky, když to nezatáčí, zatáhneš rukáv, dáš plnej a už se jenom modlíš. Sice se asi taky rozbiješ ale lepší na pána v driftu než se trapně popředu s kolama v rejdu
Jo, mas vetsi sanci ze to neprezijes protoze vymenis naraz do predku kde jsi nejvic chranenej, za naraz do boku kde je to nejhorsi. A to se vyplati
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> a jak jinak by to bylo...já nikdy nenapsal že by předohrab byl zábavnější, nebo lepší na sníh...
ale zase... auta RWD a motorem vpředu jsou spíš na to hraní... ohledně hrabání do kopců a praktických jízdních vlastností je to nesmysl...
nebude tak zle. kdyz to neni naky dementni konstrukce tak to i neco vyjede...
a i na suchu - pohanet napravu ktera se akceleraci odlehcuje? navic ta ktera zataci? tzn ti prenos vykonu na asfalt ovlivnuje to co citis ve volantu? proste vsechno spatne :)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
pokud by to šlo aspoň kopat...ser na to. Tohle vařit... jedině do přípravku aby se stěny nezkroutily ...a hlavně... nevíš co je to za slitinu, jakou elektrodu aby to nepěnilo... víc zkazíš, než dosáhneš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Jak s předohrabem vlítneš do zatáčky rychle...jakože nad hranici fyziky... nezachrání tě nic... já si raději na sněhu do zatáček dobrzdím tak, abych měl v zatáčce možnost ještě trochu zrychlovat... všechno co člověk s předokolkou dělá v situacích kdy je na hraně přilnavosti díky kinetice co si sebou "vzal" je nahovno...
a v tom je právě ta "nehravost" předokolek oproti RWD, kde se dá motorem hodně zachránit...
s předohrabem, pokud vlítneš do zatáčky rychle (na sněhu) tak tě zachrání (někdy) - u mě tedy zatím vždy - ruční brzda. Já už předem vypínám ASR a podobné kraviny...pak můžu jet na ruční brzdu a pod plynem aniž by mi elektronika omezovala výkon.
Na suchém asfaltě pokud vletím s předokolkou rychle do zatáčky, tak pustím plyn případně ťuknu chodidlem lehce do brzdy a jde mi auto krásně do přetáčivého smyku. ALe je pravda, že mám trochu "lepší" předokolku se samosvorem. Ale takto to fungovalo i u jiných FWD co jsem kdy měl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jestli by to vubec potom drželo.
Mrknu co stojí spodní karter.
andy_xx píše: s předohrabem, pokud vlítneš do zatáčky rychle (na sněhu) tak tě zachrání (někdy) - u mě tedy zatím vždy - ruční brzda. Já už předem vypínám ASR a podobné kraviny...pak můžu jet na ruční brzdu a pod plynem aniž by mi elektronika omezovala výkon.
Na suchém asfaltě pokud vletím s předokolkou rychle do zatáčky, tak pustím plyn případně ťuknu chodidlem lehce do brzdy a jde mi auto krásně do přetáčivého smyku. ALe je pravda, že mám trochu "lepší" předokolku se samosvorem. Ale takto to fungovalo i u jiných FWD co jsem kdy měl.
tvoje auto je dnes spis vyjimka... ja treba mam rucku na tlacitko, takze smula... a to uz ma vetsina novejch drazsich aut...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
selkie píše: assassin> co Focus RS...ten má systém, díky kterému netahá za kola...
nejel jsem v tom, netusim jak to funguje, teoreticky mi prijde, ze to neni mozny... teda, pokud nejakej pocitac "neodfiltruje" tu reakci od kol a do volantu neposle diky elektronickymu posilovaci to co by tam bylo kdyby to byla zadokolka... tak neco jako force feedback volanty k PC
když se na to připravím a není to v moc vysoký rychlosti... dám to...ale nedokážu si představit, že bych v uvědomění si, že jsem přehnal nájezd...v krizovce přes rozumnou rychlost (dejme tomu, že pojedu někde kde to neznám a přeženu to) ještě házel zadek bokem ...
takhle jak píšeš si hraju taky...ale musím bejt v kondici... vidět do zatáčky.. a bejt připravenej....
Honzatuu píše: t_freedom> Je to pro nakopávačku.
Jestli by to vubec potom drželo.
Mrknu co stojí spodní karter.
mrkni...ale je-li to jen pro nakopávačku...tak vol zrcadlovou variantu toho co jsem psat - nech jí tam pro okrasu, nefunkční a startuj startérem... nebo sežeň levnej spodek motoru ...no...ale to riziko přestrojení a možnosti, že se nebudou úplně shodovat ...to by mě moc spát nedalo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stojím na sněhu na semaforech,odbočuju vpravo,zelená,dávám plný a zatáčím a projíždím plynulým zrychlujícím driftem,usmívám se a všichni se kolem dívají,jestli to dělám schválně,nebo jestli mi to ujelo....
Ale stejně v zimě je nejdůležitější fakt vzorek pneu a její stav a pak až pohon
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: nejel jsem v tom, netusim jak to funguje, teoreticky mi prijde, ze to neni mozny... teda, pokud nejakej pocitac "neodfiltruje" tu reakci od kol a do volantu neposle diky elektronickymu posilovaci to co by tam bylo kdyby to byla zadokolka... tak neco jako force feedback volanty k PC
tam je to snad právě nějak mechanicky vymyšlený. Horní uložení je nějak pozměněný,je tam jakási koule nebo co. Viděl jsem to jenom zběžně...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: To jsem teď řešil při nákupu auta. Nakonec jsem 4x4 zavrhl. Potřebuji to tak na 10 momentů v roce. Nakonec jsem místo toho koupil do auta pořádnou televizi a stereo. To hraje furt.
mam stejny nazor ctyrkolky jsou ted velky trend ale vetsinou to ani nikdo nevyuzije ,ja bydlim v ukrutne prdeli a zatim jsem vsude vyjel i zadokolkou a kdyz jsou dny jako ted ze napadne pul metru za par dni je lepsi nechat auto v garaziJollyJoker píše: assassin> To bych ani neřekl,že jen vy vyšší rychlosti...
Stojím na sněhu na semaforech,odbočuju vpravo,zelená,dávám plný a zatáčím a projíždím plynulým zrychlujícím driftem,usmívám se a všichni se kolem dívají,jestli to dělám schválně,nebo jestli mi to ujelo....
Ale stejně v zimě je nejdůležitější fakt vzorek pneu a její stav a pak až pohon
No a se zadokolkou na tebe budou koukat 2x tak dlouho