kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: ad odpruzeni, je otazka jestli je to tvrdy protoze je to naladeny na velky rychlosti nebo to proste nestiha... tzn pokud se to se zvysujici rychlosti nelepsi, je to spis ten druhej pripad
Což byl přesně příklad Amazonky.Tam jsem na rozbitý silnici ve vyšší rychlosti neviděl na cestu.Většinou to měnili za nějaký MUPO tušim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Podle tech grafu to vypada ze i to Griso ma proti 1250 boxeru spis jen kulicky
Ale dá se na to koukat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: DrDNA01> S ospravedlňováním si koupi jakýchkoliv doplňků na motorku opravdu nemám žádný problém
tohle by byla moje volba, s cernou pruzinou. Jeste polecit predek na suchdole s k-tech, a hotovo.
e: tyhle upravy podvozku se poznaj nejvic pri normalni jizde, je to nejen lip fungujici, ale i pohodlnejsi.
Naposledy editováno 30.01.2024 16:05:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Ale dá se na to koukat.
Tohle je velice subjektivni zalezitost, ja ani tisice dalsich nemaji problem se pokochat i boxerem pac treba na motor multice se koukat vubec neda, proto ho zadeklovali
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Podle tech grafu to vypada ze i to Griso ma proti 1250 boxeru spis jen kulicky
A proti Nine-t? Vzduchac se vzduchacem. Tam si stoji jak?
Nastesti i proti tomu GS to je jen podle grafu a skutecny svezeni hovori o tech koulich dost jinak
A když budeme porovnávat úplně porovnatelný s porovnatelným, tak R1200GS a Stevio - to je ohledně toho, co má koule, hodně bez debat
Bručoun od BMW není vůbec tak charakterní motor jako 1200 výbušňák od MG. Tím neříkám, že je špatněj. Jen ty koule ve smyslu koulí (nikoli výkonu) má Guzzina fakt jinde. BMW je moc dokonalý a vyladěný - takovej hroch bez koulí proti kanci s koulema
Naposledy editováno 30.01.2024 17:18:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše:
Jel jsem se radsi presvedcit a nic
jak nic, mas furt vonafku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše:
Jel jsem se radsi presvedcit a nic
Assassin se už nastěhoval?
Stev píše: tohle by byla moje volba, s cernou pruzinou. Jeste polecit predek na suchdole s k-tech, a hotovo.
e: tyhle upravy podvozku se poznaj nejvic pri normalni jizde, je to nejen lip fungujici, ale i pohodlnejsi.
Díky za další tip
E: Jo...a černý čistý kroužky jsou už na motorce - jako prdel na hrnec
Naposledy editováno 30.01.2024 17:51:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Není to strakacova
NP píše: Koudy01> moje reakce byla na to Griso 1400 ze jake ma supr trupr parametry ne na origo 1200 ktere je tak srovnatelne se vzduchacem 1200, mozna ani ne dvouvacka, ta uz je parametrove dal. Charakter muzou mit jiny, odpovidajici tomu jaky mu vyrobce dal a kupujici si muze vybrat co se mu vic libi. Kazdopadne motky s boxerem si asi nekupuji lidi kvuli tomu aby je to v urcitych otackach nakoplo jako stara octa tdi
Furt si myslim, ze porovnavas neporovnatelne ale treba guzzi nekdy udela k vodou chlazene v100 i vodou chlazenou v120 nebo v125. A pak to pujde porovnat
I kdyz furt to asi bude bez shiftcam. Na to ma MG jeste tak 20 let cas
Naposledy editováno 30.01.2024 18:26:24